2014年9月26日星期五

我與太太的SM生活05

我與太太的SM生活05

http://20130725.blogspot.hk/2014/09/sm05.html?zx=85f560c42114caab

        吃完壽司後,QUEENIE說先休息一會,SANDY開著電視,她們一左一右夾著我坐在梳化,QUEENIE還要為我戴回口波,剛巧電視做笑片,我不覺得情節上真的咁好笑,但2個女的就不斷嬉哈大笑 。

        QUEENIE : 阿文,你唔笑既?唔好笑咩?

        我的雙手仍被反綁,口又因為塞住口波而流口水,我真的笑不出來,其實現在的情況比剛才吃壽司放置時更加侮辱,但下體卻不自主地硬起來。

        QUEENIE : 阿文,原來你睇笑片會興奮架,咁怪僻都有既?

        QUEENIE還要用手打了我的下體一下 , 跟著QUEENIE叫我躺在地上,頭部在SANDY的腳下,而QUEENIE的腳則放在我的下體上,口被塞住口波所以只能聞SANDY的腳,而下體每當軟下時QUEENIE 就會用腳把我下體弄硬。

        QUEENIE : 我第一個建議係妳地唔好再玩SM , 我玩呢D從來唔會同我男朋友玩 ( QUEENIE重係獨身),理由係一個男人幫妳奶完腳趾飲過妳既尿,妳重可以同佢Kiss ? 直頭見到都食唔落飯啦,就算朋友我都唔會玩,如果個朋友做得太多呢D賤格野,我點都有D睇佢唔起,無可能做到平等既朋友,例如就算以後我見到阿文我都係睇 佢唔起架,又比我打又奶我腳趾,下次一齊食家庭飯都有D難頂。SANDY妳點睇 ?
        SANDY : 其實我又唔係好有癮 , 不過佢想玩我先至玩 , 但係玩得多又真係覺得佢好污漕 , 不如問佢自己想唔想玩啦。
        QUEENIE : 唔駛問啦 , 阿文下便比晒答案,佢下便好硬,佢自己好想玩。
        SANDY : 咁點好?
        QUEENIE : 離婚啦!
        SANDY : 吓,咁嚴重!
        QUEENIE : 離左婚,妳正式做佢主人,阿文正式做妳奴隸,玩咩都得,去到盡玩“人間便器”都得啦,阿文想唔想試下食黃金呢?

        QUEENIE一邊說時一邊用雙腳為我腳交,而我的腦海的確幻想被緊縛著,口部被張口器強制張開,SANDY的黃金痾進我的口迫我食的畫面,由於真的太興奮加上QUEENIE的套弄真的射了出來,很多精液射在QUEENIE的腳上。

         QUEENIE : 哎喲,同阿文發生左關係TIM , 阿文呀 , 姊姊而家係你既人喇 , 你要負責任至好呀 , 哈哈。
         SANDY : 哈哈 ..... 鍾意既話隨便攞去駛。

        QUEENIE把我的口波取去 , 跟著她把腳放到我的口前。

        QUEENIE : 奶番乾淨自己D野至得架。

        高潮後其實被虐癮已大減 , 自己當然不想奶番自己的精液 , 但手仍被綁住加上姐姐的威嚴 , 勉強輕輕的奶希望可以朦混過關 , 但姐姐當然不放過我 , 她把腳上有精液的位置在我的口又塞又磨 , 務使我奶番全部精液進肚 , 原來精液是鹹的 , 一直奶到QUEENIE滿意後她才解開我。

        QUEENIE : 阿文 , 妳而家去沖乾淨涼先。

        我沖完涼再回到2個女的面前。

        QUEENIE : 我有一樣野送比你做離婚禮物。

        我一聽到離婚整個人都呆了 , 我想唯一能拯救這段婚姻的方法就是放棄SM , 但我又真的太喜歡被虐 , 與此同時QUEENIE已在我的下體安裝了一個器具 , 男用的貞操器 , 有點像現今的CB6000 , 但當時的手工當然不及現在精細 , 上鎖頭由SANDY親自操刀。

        QUEENIE : 阿文咁呆做咩 ? 你唔想離婚狂玩SM咩 ? .......... 玩你咋 , 聚到我細妹你真係執到 , 佢話再考慮下WOR , 你自己好好表現啦 ! 我走先 , 下星期再黎 , SANDY唔好心軟開鎖呀吓。
        SANDY : 你自己話你今日有幾賤格 ? 聞人地D襪奶人地腳趾都唔止 , 重要射埋係人地對腳度 , 我而家罰你以後做晒所有家務。
        我 : 但係..........
        SANDY : 唔好講野 , 再煩就離婚乾手淨腳。
        QUEENIE : 阿文 , 唔想離婚快D躝去做野啦 !

        QUEENIE離開 , SANDY入房睡午覺 , 我則開始做家務 , 幸好DONNA果時時常要我做家務所以我是懂得做家務的 , 洗衫洗碗 , 掃地執屋洗廁所 , 跟著煮飯 , 下體的CB其實令我很不舒服 , 煮好飯開好枱後叫醒SANDY吃飯。

        SANDY : 你唔好食住 , 主人先食是基本規矩吧 , 你躝係枱底幫我奶腳趾先啦。

        SANDY吃完飯後把我的飯和所有吃剩的餸倒埋一碟 , SANDY比平時吃多了餸但吃小了飯 , 剩下的餸不多加上倒埋一碟似足狗飯睇落真的唔開胃。

        SANDY : 食晒佢唔好嘥野呀 , 重有 , 以後唔準用餐具 , 我要訓練你好似狗咁樣食野 , 等你奶人腳趾奶得咁開心。

        SANDY似乎真的很嬲我奶QUEENIE的腳 , 希望她2,3日後會下左啖氣吧 !

(待續)

沒有留言:

發佈留言