2014年10月1日星期三

我與太太的SM生活06 - 轉落

我與太太的SM生活06 - 轉落



http://20130725.blogspot.hk/2014/09/sm06.html?zx=910b740c1a5c38dd



        SANDY先把我雙手反鎖上手扣使我不能用手吃飯 , 跟著SANDY先洗澡 , 她洗完澡我亦吃完飯 , SANDY解開我的手扣。

        SANDY : 廁所地下有盤水你去攞出黎。

        我把那盤水放在廳中 , SANDY把我日常用的水杯放入水盤中。

        SANDY : 食完飯飲杯水啦 , 盤水我頭先用黎洗腳既 , 你今晚要飲水就裝黎飲啦 , 我聽日洗完腳再比個盤新鮮既你 , 你以後要飲水就要飲我既洗腳水 , 一陣執好抬洗埋碗你先去沖涼 , 浴缸D水我頭先沖完涼既 , 你用黎沖涼啦 , 橫掂你咁污漕用咩水沖都差唔多。

        SANDY在我的公事包取出我的銀包 , 她把我全部信用卡取走 , 跟著取走我全部現金 , 只剩下一張$50。

        SANDY : 以後八達通只可以用黎搭車唔可以買野 , 我會CHECK住 , 每日$50食早餐食飯夠晒有突啦 。

        其實每天我早餐加午餐平均要$80以上 , 但又不敢出聲反對。

        SANDY : 重有 , 今晚你訓梳化 , 如果無我吩附你就一直訓梳化 , 我訓先 , 早抖。

        我只好洗完碗再用SANDY沖完涼的水沖涼 , 晚上只喝了半杯她的洗腳水 , 跟著睡在梳化 , 希望2,3日後回復正常生活 , 但第二天早上被SANDY用洗腳水淋醒 , 原來可能昨天因做得太多家務太疲累所以睡過龍 , 而SANDY已經換好衫準備出門上班。

        SANDY : 做咩尋晚飲咁小水 ? 嫌棄D水我用黎洗過腳呀 ? 奶QUEENIE腳趾你就咁願 , 飲我D洗腳水就咁嫌棄 , 你去跟佢做佢奴隸囉。
        我: 唔係 ........... 唔好 , 唔好。
        SANDY : 唔好唔好 , 我今晚番黎之前你同我飲晒佢呀吓 , 重有自動自覺做家務 , 煮好飯等我番黎 , OK ?

        跟著SANDY頭也不回出門上班 , 我亦連忙換衫上班 , 不知是不是心理作用 , CB除了拘束著令下體不適 , 總覺得下便很脹 , 搭車時又覺得其他人用奇怪眼光望我 , 而且入廁所時不敢再用尿兜 , 就算小便也會進入廁格。

        晚上放工回家只好做家務 , 另外當然是喝光昨晚SANDY那盤洗腳水 , 終於SANDY回來 , 她換好拖鞋坐在梳化。

        SANDY : 以後我坐果時你就跪低 , 總之唔好要我岳高頭同你講野 , OK ? 尋晚D洗腳水飲晒未?
        我 : 飲晒喇。
        SANDY : 咁而家去倒盤水比我洗腳 , 唔係你今晚邊有水飲 ?

        我開了一盤乾淨水拿出廳給SANDY洗腳 , SANDY脫去腳上的黑色絲襪褲 , 她把絲襪腳趾位放近我的鼻給我聞 , 我的下體又不爭氣地硬起來 , 但在CB的拘束下俞興奮只會俞辛苦 , SANDY把襪褲罩住我的頭 , 跟著把腳放進盤中洗腳。

        SANDY : 你就咁去開飯比我食啦。

        我心中暗驚 , 因為客廳我們通常會拉上窗簾 , 但廚房是沒有窗簾的 , 而且廚房對正對面樓的廚房 , 現在是晚飯時間 , 被人看到我笠住絲襪的機會很大很大 , 但當然不敢不去 , SANDY吃飯時還要我不斷入廚房為她拿調味料 , 斟茶遞水等 , 真的好驚好難受 , 總算捱到SANDY食完飯。

        SANDY : 我買左禮物比你。

        SANDY所指的禮物是一個狗兜 , 她用水筆在狗兜上寫上 "阿文" 二字 , 其實她已把我侮辱得像狗一樣 , 她把吃剩的飯餸倒進狗兜。

        SANDY : 好似無咩餸 , 跪係度等一陣 , 我幫你加餸。

        SANDY又為我反鎖上手扣 , 跟著她竟然剪起腳趾甲來 , 所謂加餸就是SANDY修剪出來的腳甲碎 , 她把腳甲碎洒在我的飯上 , 再把我頭上絲襪取走 , 我就再一次像狗一樣吃有腳趾甲碎的飯 , SANDY沖完涼沒有解開我的手扣 , 她叫我跪在她的前面 , 她要用腳玩弄我 , 她把腳尖圍著我的咀慢慢打圈 , 當她的腳尖轉到我的鼻前我聞到很香的沐浴露氣味 , 想申出舌頭舔她的腳趾時她就把腳拿開 , 如事者玩了幾遍SANDY才把腳趾塞進我的口中讓我舔 , 另一隻腳則玩弄我戴著CB的下體 , 興奮起來真的很辛苦 , 她同一時間用手提和QUEENIE談電話 , 雖然我不知道對話內容 , 但肯定當中有談論我 , 大約傾了十五分鐘傾完電話 , SANDY解開我的手扣叫我去做洗碗等事 , 而SANDY則準備進房睡覺。

        我 : 我 .......... 今晚都係訓 ..... 梳化 ?
        SANDY : 你尋晚係咪無聽清楚 ? 我話無我吩附一直訓梳化 , 既然你而家問到即係你唔想訓梳化啦 , 咁你今晚訓浴缸啦 ! 早抖 !

        跟著整個星期情況都沒有好轉 , 長戴CB , 每天睡梳化 , 每天只有$50零用 , 做晒所有家務 , 喝的只有SANDY的洗腳水 , 像狗一樣吃她吃剩的飯 , 到了星期六 , QUEENIE叫SANDY同我去她的家。

(待續)

沒有留言:

發佈留言