2014年10月23日星期四

我與太太的SM生活10 - 分享

我與太太的SM生活10 - 分享


http://20130725.blogspot.hk/?zx=97737ef7dc58fdf4(轉貼於這blog)



        我 : .......... 點解妳打佢打得咁落力既 ?
        SANDY : .......... 你想我咁大力打你咩 ? 可以架 !
        我 : .......... 我想試 .....下 !
        SANDY : 好呀 , 不過你唔好後悔至好WOR , 我以後日日都可以咁大力打你 , 而家就比你試下。QUEENIE唔好換衫住 , 阿文話想試下比我地頭先咁大力打WOR。
        QUEENIE : 阿文你頂唔頂得住架 ? 上次我用一半力你都痛到喊。
        SANDY : 好丫 , 如果你捱得住我地既鞭打 , 我比你解決 , 我地2個比埋腳趾妳奶 , 不過有獎有罰 , 如果你捱唔住求曉 , 除左無得解決 , 重要玩呢樣野。

        SANDY說時拿著一支連褲的假陽具 , 即是如果我輸就要玩肛門擴張 , 一樣我們很小玩的項目 , 因為我覺得污漕 , 而且試過被SANDY用一隻手指插入都好痛 , 但現在已經番唔到轉頭 , 我點點頭同意 , SANDY把我鎖在枷鎖上 , 跟著2個女王同樣先用九尾鞭出盡力打我 , 我第一次被SANDY用如此猛力鞭打 , 但總算捱過九尾鞭 , 只可惜被2人用長皮鞭打了十幾鞭後便痛得投降。

        SANDY : 而家你知道咩至係真正既痛未 ? 身在福中不知福 , 我錫你唔想你痛你偏要咁犯賤既 , 真係賤奴即係賤奴。

        SANDY穿起連褲的假陽具 , 在我的肛門搽些潤滑液 , 便用那支假陽具直插入我的肛門再前後抽插 , 由於很小玩呢樣野原來真係好痛。

        SANDY : 既然你咁犯賤 , 以後打你我唔會再留手 , 我亦唔會再理你鍾意玩咩唔鍾意玩咩 , 我其實最鍾意就插你屎忽 , 不過你唔鍾意我先唔玩 , 以後我一定成日玩 , 豈有此理,遲早要你食埋屎。

        睇黎我今日的確激得SANDY好嬲,回到家中SANDY拿出那張主奴契約 。

        SANDY : 你到底明唔明簽呢張約既責任?你到底有無尊重過我呢個主人,你知唔知你今日令我幾無面?罰你今個禮拜訓狗籠,立即躝入去。

        但呢件事未完,SANDY說過今個星期會再比腳趾第二個奴奶,她的確做到,一早她就把我緊綁但只綁上身,跟著叫我跪低奶腳 , 準時十點就有人按門鐘,一個看落去年紀和我差不多的男人進來,我們四目交投,赤裸被綁的我當然是羞恥,而他有些尷尬但沒有太錯愕。

        SANDY : 唔好蹝時間,快D除衫,跪低,如果你真係想做我奴隸,你就自己戴起呢舊野。

        SANDY把一個和我同款的CB放在茶几上,那個男人似乎很有決心做SANDY的奴隸,他想也不想便戴上那個CB,亦即代表SANDY已不再是我獨佔的女王,SANDY像綑綁我那樣綑綁那個男人的上身 , 跟著指一指我。

        SANDY : 你都過埋黎跪係度。

        我只好行去SANDY面前跪在那個男人的隔離。

        SANDY : 由今日起你2個都係我既奴隸,你係賤奴一號你係賤奴二號 , 我要求我既奴最緊要忠心,以後無我批准絕對唔準接觸其他女主,而我對你2個會絕對公平,即係咁 ......

        SANDY打了我們2個奴每人2巴。

        SANDY : 咁樣係咪好公平呢?而家你2個賤奴同我頭貼地。

        SANDY用腳把我們2個奴的頭踩低,跟著用九尾鞭鞭打我們,打佢幾鞭又打我幾鞭咁,而SANDY 亦真的沒有對我再留手,但皮肉上的痛原來遠遠不及心痛,試想想將自己太太分一半給別個男人是什麼感覺你就會明白。
        除了九尾鞭,SANDY還用了長皮鞭,皮拍和木板等刑具,雖不至於出盡力,但已經很痛,我亦流出眼淚但已不知是因為皮肉上的痛還是心痛所引致。
        跟著SANDY在我們2個奴的肛門搽上潤滑液,再穿上連褲假陽具抽插我們2個奴,當然又是抽插佢幾下又抽插我幾下。
       SANDY抽插到滿意,就坐在餐枱上,脫去一對皮靴。

       SANDY : 今日我都幾開心 , 你2個賤奴表現都唔錯 , 好啦 , 比腳趾你地奶 , 一人一隻腳唔駛爭。

       我和那個男奴一左一右跪在SANDY腳前 , 一人一隻腳幫SANDY奶腳趾 , 奶完腳趾SANDY便叫那個男奴離開 , 那個男奴問SANDY下次幾時調教佢。

       SANDY : 由今日起起碼禁慾2個月先講 , 我會搵你 , 下次實調我會比任務你 , 做到有得解決 , 不過我D任務唔易做架 , 你問下賤奴一號 (即是我) 有無成功過 ? 重有, 唔好煩住我 , 呢2個月每個禮拜最多係WHATSAPP問我一個問題 , 如有犯錯立即斷絕主奴關係 , 明未 ? 明白快D躝 !

(待續)     

沒有留言:

發佈留言