2014年10月13日星期一

我與太太的SM生活08 - 正式

我與太太的SM生活08 - 正式

http://20130725.blogspot.hk/?zx=1bd1c872a0d621b4

        QUEENIE : 呢個奴係我調教得最滿意既,由零開始,由佢完全唔知咩係SM,比我調教到而家絕對服從 。
        SANDY : 點樣絕對服從法?
        QUEENIE : 我叫佢食我既大便同吞第二個人既精液都得,夠服從未?
        SANDY : 嘩.....咁應該點調法?
        QUEENIE : 女王調教好似好多花款,但其實全部可歸納為三類,拘束,拷問虐打同侮
辱,先講第一類~拘束,拘束即是限制奴既活動能力,例如眼罩朦眼唔比奴睇野,口塞口枷塞口唔比講野,CB限制性能力,綑綁枷鎖限制手腳身體活動能力,綑狗 籠限制活動空間等,拘束放置本身己經可以訓練奴既忍耐力,所以我每次都會縛住D賤奴放置一輪先入正題,另外拘束可以配合拷問虐打或侮辱手段使用 。
     
        第二類~虐打拷問,即是一切令奴隸身體痛楚或不適的手段,最常用當然係鞭打,藤條,打耳光,打屁股,踐踏同拳打腳踢等,極端D會玩針刺同電擊等,虐打拷問 既直接目的當然係懲罰,但係其實虐打拷問既真正目的係要奴隸對主人產生敬畏之心,知道自己犯錯後既後果,但有一類極端既奴係追求痛楚,俞痛佢地俞興奮,咁 對住呢類奴虐打拷問就唔係懲罰反而係賞賜,不過放心阿文一定唔係呢類,妳可以每次定個目標,佢做到有咩獎勵,做唔到又有咩懲罰咁樣,訓練唔掂交比我,我包 保佢再番去妳果度果時聽話過狗 。
     
        第三類~侮辱,用語言又好,行為又好,要令個奴覺得自己有咁賤得咁賤,即係要佢做一D絕大部份人做唔出既事,例如最普通既奶腳趾,奶鞋奶襪等,再極端D就 要佢飲尿食屎等,侮辱既最高境界就係當眾侮辱,例如係佢面前調教第二個奴,要佢戴綠帽甚至服侍埋個男人,集體調教即係要佢比多個女主虐待,當眾調教例如係 街調教,係佢朋友面前甚至最激係佢D親人面前玩佢,真係諗起都興奮。
       總之每日綁下, 打下同侮辱下, 唔好比飽飯佢食 , 比屎佢食比尿佢飲 , 佢就會好似狗咁聽妳話。
        SANDY : 咁妳講果樣野今晚做得未?
        QUEENIE : 以佢年紀一星期都差唔多 , 加埋呢樣野會穩陣D。

        聽到呢度真的好心寒 , 到底SANDY口中的是做什麼 , 以後係咪每天過住被綑綁 , 虐打同屈辱既生活 , SANDY會否真的要我食屎 ..........

        QUEENIE : 你2個躝番出黎 , 跪係廳等我一陣。

        QUEENIE入了廁所關埋門 , 再出來時手上拿著一個啤酒杯 , 杯內大半杯金黃色的液體但當然不是啤酒 , 好明顯是QUEENIE的尿。

        QUEENIE : 女皇今日心情好 , 請你地飲聖水 , 不過阿文你唔係我既奴 , 你問下你主人比唔比你飲先。
        SANDY : 比啖佢飲囉 , 佢最鍾意飲呢D野架啦。
        QUEENIE : 等我比D刺激你地先。

        QUEENIE慢慢地把那個奴的頭罩除去 , 終於看到這個奴的面貌 , 真的很刺激 , 這個不是我的朋友嗎 ? 是我年多前介紹給QUEENIE看看有沒有發展成情侶的機會 , 但想不到沒有發展成情侶卻發展成主奴關係 , 我們2個朋友四目交投 , 想不到我們2個皆成為奴隸。
        QUEENIE用手掐開我的口 , 強迫我飲了一啖她的尿 , 尿當然不好喝 , 更何況在自己妻子和朋友面前喝 , 很辛苦才吞下這啖尿 , 但我的那個朋友真的訓練有素 , 他捧著餘下那大半杯尿 , 大口大口地喝下去 , 就好像喝真的啤酒一樣。
     
        晚上回到家裡 , SANDY叫我跪下 , 她為我戴上眼罩並吩咐我等一陣 , 跟著她掐開我的口要我飲一些東西 , 味道有些苦但不是尿 , 又不像飲開的洗腳水味道 , SANDY把我的眼罩取走 , 跟著就故意在我面前展露她的一雙絲襪美腳 , 又用腳尖玩弄我的口鼻 ,由於絲襪已穿了大半天 , 有一些氣味 , 一下子下體興奮起來 , 真想撐破那個CB但當然撐不破 , 那種感覺就好像穿細了幾碼鞋般痛苦 , 我求SANDY今天可否給我解決 , SANDY交出了一個任務 , 說我完成就會解開CB讓我解決 , 但呢個任務絕不好做。

        SANDY : 好簡單 , 你寫一份契約 , 內容係你自願放棄丈夫的身份 ,懇求成為我既奴隸 , 你要絕對服從我 , 而我有權對你做任何事 , 你不能追究我對你身體做成的短暫性或永久性傷害 , 除非有我批準唔係你唔可以辭去奴隸一職 , 盡量用合乎法律格式 , 快D寫好快D有得解決。

        前幾天下體興奮一會但因CB的拘束會軟下來 , 但今天不會,持續維持在興奮的狀態 , 後來看到茶几上有一盒藥 ~ 偉哥 , 剛才她給我喝的是偉哥 , 亦是QUEENIE口中的"加埋呢樣野" , 而“以佢年紀一星期”是指我的精液量,大家都知我們這些被虐待狂俞耐沒有射精(即精液量俞多)被虐狂便俞重,以我當時二十幾歲的年紀很小超過一星期沒有射 精,加上偉哥的影響有點谷精的感覺,沒有辦法 , 我用電腦打主奴契約 , 修改了幾份主奴契約SANDY才滿意 , 我和她互雙在契約上簽名 , 她才用鎖匙解開我的CB , 讓我一邊聞和奶她的絲襪腳一邊自續 , 完事後洗乾淨又再鎖上CB。

        SANDY : 恭喜你正式成為我既奴隸,以後我會盡量滿足你被虐既慾望,今日咁高興就等我請你飲聖水啦 。

        SANDY把一個漏斗放進我的口中 , 跟著便跨在漏斗上 , 對準漏斗小便起來 , 又鹹又苦的尿不斷湧入我的口中 , 而我只好盡量把尿液吞落肚。

(待續)

沒有留言:

發佈留言