2014年9月1日星期一

人妻女王辦公室 Chapter 1

人妻女王辦公室 Chapter 1(重貼)
http://mistressanduril.blogspot.hk

好奇怪,網上sm小說多數是女被虐,又話個女仔好後生嫩口好純品,比人調教有慘絕人寰,男人強姦中出又有幾爽...睇到我...
好悶。
有無比女王睇嘅作品呢?中文的幾乎無。連少之又少的女王小說,都係為男奴精神服務嘅。
女人,不是好喜歡幻想嗎?點解冇人寫過從女王第一身的小說呢?不如當分享下自己幻想,作下文章。

溫柔的人妻女王
內文:Part 1

“走先咧Jackie" Mandy經過我房門口時講。
"哦,bye-bye" 公司個accountant  ---Mandy,係最遲走個個,但當然唔包括我呢個做老細嘅,其實自己run個practice唔係簡單的事。
"都成一點鐘,你都快d走啦,星期六又唔係超忙,其他人都走晒啦,快d返屋企同個仔玩啦"
"佢今曰學游水同畫畫,工人帶左佢返啦,有排玩呀佢。"
"哦係喎,依家d小朋友好忙呀,父母都好忙啫"Mandy 仲未有小朋友都知"呀梁生都返左大陸啦,唔使咁辛苦呀老闆娘"
"哈哈"我笑道"就係個死佬出trip我要做埋佢個份!"
"嘻嘻,咁唔好做咁夜,夜左冇乜人,好靜嫁!"
Bye---
同Mandy say goodbye之後,我又覆左幾個email。我老公係開建築工司,我以前做室內設計,不過有小朋友之後工作太忙,就過左去幫老公手,起碼忙還忙,時間彈性一點,適合我呢種 working mom。
反正公司又要找人做設計,做乜要假手如人?
不過,忙唔係我今曰留低既原因。
今日有個新人來試工。
欏起電話,打佢手機, 響左兩下佢就接"Jackie ~"我好喜歡聽佢把聲,沈得來有點沙啞,但中氣十足。"放工咧,你食左飯未?"
"我食左小小嘢啦,你食左未?"我問Eddy,雖然我一早知佢食咗飯,呢d咁嘅大公司高層,成日都要同客食lunch。
"個lunch meeting好悶,我爭小小訓著"Eddy無奈道。"我上得嚟嘛?"
"我等你十分鐘"其實佢響樓下等緊就真。
我同Eddy都識左五年,響我以前工作的發展商嘅Project Manager。我叫做係under佢,不過不是成日見面。因為佢都算是工司老臣子,做野手法都幾棘,雖然說話好有禮貌,但公司冇乜人敢唔順佢意,而我, 係少數曾經頂撞佢嘅人,不過詳細唔講咧,留下個故事先。
雖然Eddy 己經四十六歲,不過佢天生高大同成曰做gym,中年男都keep得唔錯架,高我成個頭(我得五尺三)唔係靚仔,但好man好型。以前公司好多女仔想做佢二奶嘅。
咁點解一個咁受少女垂青的型佬會來探我呢個樣子同身材都唔標青嘅,行年三十三嘅師奶?( 我都有人追架,我指婚後)
唔答住,開門先。
我個試工candidate 到咗,乜我冇話你知Eddy係上嚟試工咩?
"點呀今曰?"我問剛剛入來,身穿西裝褸儭牛褲嘅朋友。
Eddy面色一沈"好差""marketing個team不知所謂!"
我地坐響沙化飲杯荼傾左陣。之後我去前門check下門關好,跟住入番自己房,將窗簾關上。
慢慢行去Eddy面前,佢坐響梳化度,係咁昅我對紅色四寸高跟鞋,呀,或者仲睇住我頭先至換嘅克色onepiece 超短皮裙。
我遞左張文件比佢,響佢耳邊講"打咗封信佢"。


十五分鐘後

我望住坐響我對面的Eddy,佢真係好專心用我部電腦打字。
放低手上個本"wallpap*r"打完未?咁慢架。"
"爭小小..."
"咁慢,依家print 出來睇下?"
"係嘅,...老闆。"
真實個張邊道係信?係我新作嘅色情小說期中精彩嘅一頁啫。佢打字咁快,幫我入機改下錯字,真係好使好用。
響我命令之下,佢即刻起身衝埋個printer度,其實行三幾步就到啦,不過佢著住對三吋漆皮高跟鞋,仲要係細一碼,咁又真係行得有些難度。
做得我私人秘書,梗係要有番些少睇頭,要著齊OL服裝,白恤衫,粉紅色西裙,黑絲襪,襯上一對黑色漆皮高跟鞋,係腳眼上有帶個種,唔易甩之餘又性感。
佢仲要揸埋唇膏添,姣得佢吖。今曰鬚都剃得好乾淨,化小小妝都唔哽眼。
"老闆請過目。"文件恭敬的遞上。(果然有禮貌)
"哥哥,同我去斟杯熱水泥,同埋去雪櫃欏杯冰。"
佢好似知我想點對付佢咁,雙眼發光咁,深呼吸一下就去pantry 。當然又不忘講"係,老闆"
睇住佢娥娜多姿咁行,著住窄裙就更加顯出佢firm嘅屁股,因為條裙又淺色又薄,內褲邊現晒出來,前面更加可以見到,唔..佢有幾欣賞我篇小説...
慢慢欣賞下自己嘅文筆先,有些白字也幫我改了。在文章的最後加了一段:"哥哥的身體是送給妹妹的禮物,妹妹請盡情享用,淫虐好,折磨好,羞辱也好,哥哥全部欣然接受。"
“p.s, 之後去co*a食tea?"

我一向不喜歡"女王"同"奴"的稱呼,叫到我咁老咁~叫妹妹親切嘛,咁大個男人比個小妹妹虐待,好正。
見到佢改成咁,心中火都起晒,佢d就係名乎其實的"cheeky basterd"。串咀?死挭啦。
阿哥喘晒氣咁返來,我叫佢放晌書櫃度,我張抬哩,有其他用途。
"錯咁多字,內容又唔對!垃圾!點出得街架!"我諗佢都鬧得人多,係時候比人鬧返。
"成曰心不在焉,坐低,話我知你有乜問題。"
佢好乖咁坐好响我張visitor chair 度,好似女仔咁雙手放大脾上,唔,開始入戲咧。我企响佢面前,再問"你唔專心,點做嘢架"
吾望我,又唔岀聲。

拍!兜巴括埋去。"對...唔住"
"吓?"拍!又括。
"對唔住呀,老闆!"
拍!拍!打多兩野,之前叫佢除左眼鏡,幾有先見之明。

"同人講野唔望人,係咪冇禮貌呀!"
"唔,唔係"佢一面委屈,真係可愛,加埋兩隻手印,仲可愛。
拍!拍!"呀,對唔住"
"係咪成曰諗往溝仔!"
"唔...點會"拍!"啊.."
"其實我秘書咁索,好多仔溝啦?"響佢耳邊細細聲講,又吹下佢耳仔,lam下耳珠先,令佢好痕。
"唔..冇乜"興奮的下體,隔住短裙都現晒形。我用支筆用力擢落龜頭位置。
佢打左個冷震。"噢!"
"仲話冇?起晒頭,仲話冇諗住?"擢多幾下,又用支筆打下。
"唔…………..""做秘書做得咁淫賤!"我用力捉住佢下巴,令佢要望住我。
"對...唔....住,老闆"
"等我幫下你?懲罰你等你下次唔敢!"哦... ,咁...請老闆懲罰我"


又到我個玩具箱出場。我用一個舊的brief case 來鎖好清潔好嘅玩具,找左個震動肛塞出來。
"自己放入去"
佢當堂呆一呆"吓?"
"唔知點用呀!呢用來插落你個屎忽窿度!"我將個塞拍拍佢塊面"佢有40mm diameter, 即係將你個屎眼撐到40mm咁大,勉強夠你暫時滿足嘅。"我笑笑口。
"唔好呀。"
"快d,企起身,挪高條裙,唔,比我欣賞下你patpat先。"
佢起身,上半身爬响我枱上面,慢慢挪起短裙。嘩個衰仔姣到入心入肺,著住粉紅色高腰lace brief。仲要係束腹個隻。點解?咁先完全包裏住佢支淫棍,令佢興奮但動彈不得。佢知我好中意見到男根響內褲裏面,極力想破布而出的畫面,嗯....

我撫摸著佢最興奮的地方,佢吸開始急速,屁股想前後擺動,以得到更多快感。
拍!我打佢屁股,正淫娃,我話。
 拍!拍!拍!拍!拍!
"你的懲罰開始。"

沒有留言:

發佈留言