2014年9月26日星期五

我與太太的SM生活03

我與太太的SM生活03

http://20130725.blogspot.hk/2014/09/sm03.html?zx=85f560c42114caab

        QUEENIE把我身上原本由SANDY綑綁我的繩解開。

        QUEENIE : 要玩皮鞭同藤條 , 最好成個奴吊起黎 , 又或者用枷鎖呢類刑具鎖住固定住 , 如果無枷鎖都重有辦法 , 阿文 ; 爬係張餐枱度吖 !

        QUEENIE的語氣和聲音其實很嬌嗲 , 我把上身貼著餐枱爬著 , QUEENIE把我雙手雙腳分別綁在餐枱的四隻腳 , 跟著QUEENIE脫去連身裙 , 想不到她內裡已穿著了一件很性感的黑白色馬甲女王服 , 再加上黑色絲襪 , 性感到不得了 , 她再在自己帶來的一個袋中取出一對黑色綁帶長BOOTS , 鞋跟足有六寸高 , 想信只用來調教男奴時穿著。



        QUEENIE : 阿文 , 呢套衫靚唔靚呀 ? 
        我 : ..........靚...........好靚呀
        QUEENIE : SANDY妳有無女王裝 ?
        SANDY : 有一套 , 不過就算玩SM果時都好小著 , 好麻煩著
        QUEENIE : 咁呢樣野妳唔喏喇 , 女王裝又性感又威嚴 , 阿文都好想睇妳著 , 係麻阿文 ?
        我點點頭示意 , 豈料QUEENIE狠狠打了我一巴。
        QUEENIE : 啞左呀 , 乜你習慣咁樣答主人野既咩 ?
        我 : 對唔住 , 對唔住。
        QUEENIE : 正一賤奴 , 重要係好無禮貌果隻 , .......... SANDY尋日有無著絲襪 ? 如果有同未洗就攞比我。
        SANDY行去廁所的污衣籃取來昨天穿的肉色襪褲 , QUEENIE把絲襪卷成一舊。
        QUEENIE : AH.......... (示意我張開口)
        我一張開口QUEENIE便把襪褲盡量塞入我的口中 , 再用封箱膠紙在我的嘴前卷了幾個圈 , 絲襪塞得個口好滿完全吐不出 , 加上咀邊被膠紙緊緊貼著 , 基本上已差不多發不出聲 , QUEENIE再為我戴上眼罩 , 連視覺都被封閉著。
        QUEENIE : 玩呢D拷問時除左綁好 , 最好塞實D奴個死人口 , 唔駛聽到佢地慘叫求譊果D廢話 , 連眼都要遮埋 , 無左個口佢地好鍾意用對眼扮可憐 , .......... 阿文 , 我地開始啦。
        QUEENIE用皮鞭在我背上打了幾鞭 , 力度和SANDY平時打的差不多 , 我以為QUEENIE只是虛有其表但我太天真了 , 這幾下QUEENIE只是度一度位 , 真正的鞭打來了 , 力度上SANDY當然不能相比 , 就算比以前DONNA打我時我想大了一倍力也不止 , 而且QUEENIE是用車輪鞭密集式鞭打 , 不論是左右左右地鞭打或者只往一個方向狂鞭 , 她都是幾秒就能打出十鞭 , 每十鞭左右她會停一停 , 隔幾秒再來下一輪的密集式鞭打 , 我手腳被綁又說不到話 , 唯一可做的就是全身發抖和本能地用鼻音發出"唔唔"聲 , 大約打了三段 , 每次十鞭左右 , 但我相信只是在一分鐘內的事 , 但這一分鐘絕對是我人生最慢長最痛的一分鐘 , 鞭打終於停了下來。
        QUEENIE : 聽SANDY講你成日嫌佢鞭你鞭得唔夠力 , 一場親戚 , 今日等姊姊滿足下你被虐既願望啦。
        QUEENIE一邊說一邊套弄我的下體 , 因為背部太痛原本已軟了下來的下體又變得硬起來 , QUEENIE的手很柔軟 , 手勢亦很好令我很舒服 , 她在我耳邊輕聲問 "係咪好舒服呢 ? 咁我地繼續啦"。
        QUEENIE開始第二輪的鞭打 , 同樣是每段十鞭左右會停一停 , 和剛才一樣我除了能全身發抖和本能地用鼻音發出"唔唔"聲什麼也做不來 , 心中喝望SANDY會開聲救我 , 但相信SANDY和QUEENIE早有默契 , SANDY只會看不會有任何干預 , 但打到第三段左右我再做多了一件事 , 但其實只是我自己也控制不來 , 就是喊 , 真的痛到喊 , 塞著口喊不出聲但眼淚鼻水不受控地流 , 這次QUEENIE打了總共五段才真正停下來。
        QUEENIE : 阿文你喊呀 ? 你唔係成日叫SANDY大力D打你既咩 ? 原來你都唔係好受得力WOR。
        QUEENIE又是一邊說一邊弄硬我的下體。
        QUEENIE : 鞭左幾分鐘咋WOR , 如果我D奴通常起碼鞭半粒鐘 , 不過妳係我妹夫我實比面既 , ..........打多50鞭啦。
        我再受多第三輪大約五段的鞭打 , 打完後QUEENIE用手指輕輕撫摸我背上的鞭痕 , 雖然只是輕輕撫摸已經很痛。
        QUEENIE : 陰工羅 , 傷成咁 , 不如考慮下唔好做奴隸啦。
        說到"啦"時QUEENIE突然用指甲從上而下大力抓了我的鞭痕一下 , 那種痛法我相信試過既一生都不能忘記 , 但同時QUEENIE又套弄我的下體 , 如是者痛楚與興奮的感覺不斷交替。
        QUEENIE : 休息下先 , 一陣先玩藤條。
(待續)

沒有留言:

發佈留言