2014年9月1日星期一

人妻女王辦公室 Chapter 3

http://mistressanduril.blogspot.hk

2011年2月23日星期三



人妻女王辦公室 Chapter 3

"嗚嗚...呀呀呀"佢面容扭曲,完全浸淫在被虐快感之中。
我起身攞番書櫃上個兩杯熱水同冰,喝一口水,嘩個死仔想淥死我咩,咁滾。
我令轉面在佢見唔到個陣,放咗些少冰水落杯熱水度,再飲。都ok,我唔想聽曰上港聞頭版。將兩杯野放晌地下。

我坐番低,將佢大腿用力的踩住,無情咁將佢張開致最大程度。見到鞋跟深深陷入肉中,好,咁先似樣。
"呀呀."
我冇出聲,出其不意咁,將成杯熱水淋落佢高舉嘅肉捧。
"嘩啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊!!!!!!!"
佢成個身弓起,好似做sit up咁,如果唔係我用力踩住佢大比,佢成個人縮埋一舊都似。
"嗚嗚嗚嗚~~啊啊~~吓吓吓~~~~~~"成條內褲都濕透咗熱水,緊緊貼住佢小兄弟,繼續滾熱嘅酷刑。條裙雖然卷起咗,都被波及濕左小小。
見佢隻手幾乎抓破對絲襪,應該相當愉快啦?
過左約兩分鐘,佢適應咗熱嘅溫度啦我估,唔,NEXT!
"哎呀,sorry,我飲水唔小心倒瀉左,你點呀~~?"
"呀...好熱.."大口大口喘氣。
"淥親比d冰敷下好喎。"我關心咁問。唔比佢答,攝兩粒冰入去佢底褲度。
"Oh!........"
我起身坐响佢身旁的地下,慢慢咁解開佢恤衫鈕,由上而下。打開之后,溫柔咁愛憮佢個胸。
佢唔係好fore個隻,有小小胸肌架,肩膊好橫好濶,橫我兩倍。(我胸有34c,唔係瘦個種)
見佢痛苦又迷茫,不知所措的表情,實在我見猶憐呀!
我半坐半瞓咁埃響佢身邊,份外顯得佢係我兩倍咁大隻.. 一隻腳放響佢兩腿之間,用腳輕輕挑逗嗰位受我摧殘的小兄弟。一手繼續享受佢結實嘅胸膛比我嘅美妙手感。
我同佢對望,大家的臉越來越近。
三秒後,佢合上眼,咀唇張開。
佢真明白我心。
我輕力用舌尖憇著佢下唇,再啜落去,啜左幾下,成條痢伸入佢口裏面來回插動。
"唔..."
"啊..."
我亦忍唔住,下面開始濕潤。
不過仲有節目,暫時忍耐下,有自制力,先至可以做好主人。
自已條痢放響佢嘅上面,打幾個轉之後,張開口將大量口水流入佢口裡面。佢當然唔敢怠慢,即刻吞晒。
整到佢成咀唇都係口水,我們分開的時候仲連住好多口水絲。
"你,性騷擾老闆呀。"我踢了踢佢支淫棍,雖然比冰冰住冇之前扯得咁行,但仲係硬喎。
"老闆你太索咧~好難忍"為左嚴懲淫秘書,我用力抿佢乳頭。
"呀!"我用冰慢慢剌激佢雙乳,又抿,又擢。凍完它又用口啜,啜興左再落冰。
"哼哼哼"隨著我手口並用之間,佢身體不斷抽動,發出美妙的呻吟聲。
胸前嘅乳頭受我玩弄之後,又硬又凸,哈,正合我意。
對住兩粒又硬又挺的乳頭,唔用夾仔照顧下,佢地會好寂寞噃。不過要等set好野先慰藉佢地。
我叫番小秘書起身,除祇身上衣服,留番對性感黑色高筒絲襪同高跟鞋。仲有個肛塞啦。
叫佢去我文件櫃收sample的地方(設計公司一定有好多,要睇左板冇問題至大量裝上,或者做study)找我個件hardware出嚟。
我專登畫設計圖叫鋼廠做架。
Eddie係工程師出身,對呢個咁精緻優雅的不銹鋼刑具,不知幾咁欣賞。
係一個啞色不銹鋼架。
基座係一個三尺長的工字型平放於地上,每支都滿佈小綱圈,每小圈約逢兩寸一個。工字的頭同尾各有一支可以以任何角度豎起的鋼支(由0至180度),鋼支的長度亦可以調教,由20cm去到40cm,末端有一隻鉗,可以用上螺絲的方適鉗住一條…………
"假狗?咁…咁大支?"
哥哥嚇左一跳。

我拎住支有52mm直徑嘅電動按摩棒比佢睇"塞呢支啦!插到你爆肛!一定好精彩"我好開心咁話,扮晒ka wa ii

"跪低"
二話不說,佢立即跪晌個工字架中間。
在冇衣服遮掩之下,佢興奮的狀態一覽無爲。
比之前更大同硬,個頭頭仲有少少濕。
我將佢上半身壓低,令佢爬晌地下,屁股高高舉响我面前,期待我狠狠咁傷害佢。
我關咗個肛塞,慢慢欏返出嚟。
佢明知我咁玩法,可能會令佢受傷,但都依然對我咁服從,我就係需要佢那种,完全將自己交左比我的信任。
扺錫。
我一下子就將支按摩捧插入去!
"嘩呀啊啊……………啊?"
‘好舒服哩?"
“好 失望呀?”我欏返支巨捧晌佢面前揚揚下。呢支係我私伙架!點會益你?你插住個支普通’咋’野咋。"(係支會轉同震的普通捧,約2.5cm直徑,不過都有 10cm長入左)佢笑左下,我諗佢真係有少少失望架,不過等我做齊其他佢未必頂得順。咁上下年紀,爆肛唔緊要,至怕你爆血管咋!
“個身要挺直!”
我將其中一支鋼捧調教好角度,剛好hold住支假狗,令它深入受害人體內,唔會跌出嚟,又有空間比我按control去控制支捧的大少力度。我lock好左個架,只要秘書哥哥唔企起身,佢就只能不斷受插。
我欏齊同佢裝身的飾物出來,佢見到,成個含羞少女咁,又發晒姣。
"耶¬¬唔好呀¬¬¬"
我幫佢帶上皮手扣,將雙手鎖在一起向背後,用短鐵鍊扣住工字架上的鋼圈,因為條鍊太短,佢要將兩肩向後推,胸部向前向上挺。
"唔,你都有d波喎。"
"唔好……榨我...哦.."
雙 腳剛剛相反,用皮腳扣分開鎖在個架最闊的兩邊,逼使佢一定要跪著,分開到最大幅度,加上有支堅硬的假陽具深深地刺入後穴,佢整個屁股要向前移。手扣的鐵鍊 要佢上身向后仰,股間的按摩捧令佢下身向前頂。加上佢只係著住克絲襪同高跟,成個畫面非常變態淫糜。我簡直係一個天才,哈哈哈哈。
我欏住對乳夾比佢睇,係有條鍊連住個種。
"同你’咪咪’扮靚呀?"
"唔………唔好,唔好攪人地個胸呀…….呀"
我唔理,夾左先
"嘩,痛……!"
"呢d係你性騷擾老闆嘅懲罰~"
我扯下乳夾條鍊
"啊…………呃呃"佢上身左右扭,呢條姣婆,越掙扎,越令個乳夾扯得行d,再剌激些。我扯住乳夾的鍊不動,係佢自己動,虐自己的乳頭。
雙乳的剌激令佢更加需要"呵呵……..嗄嗄….."屁股不安份咁前後移動,想得到抽插的快感。
"你想比人插?想比人屌?"
"唔唔,老闆你懲罰得我好痛苦呀…………….放左我啦。"
"吓,放你?你最淫最賤嘅地方都未罰,點可以就咁原諒你?"
再用手指彈下佢堅硬拔挺的小弟弟。"…………..鳴"
我開着支假狗,開始鑽佢后穴。
"鳴啊呵呵………………呀………..嗯"這個裝置漂亮的地方就係犯人只能有微少的移動,佢完全不能動彈咁接受屎眼至直腸被鑽開、被擴張嘅折磨,但又得唔到肛交抽插的滿足。
"鳴……..啊呵呵…………..呀…………….嗯嗯嗯…………"
"老闆!求…………你…原諒我…………….鳴"屁股痛苦咁震動。但仍然不由自主咁前前後後懦動著。
"原諒?咁我要冶你支賤九啦!要重重咁罰佢!"
佢聽到,興奮的液體又再漏出,沿著肉捧,滴落地下.

沒有留言:

發佈留言