2014年9月26日星期五

我與太太的SM生活04

我與太太的SM生活04

http://20130725.blogspot.hk/2014/09/sm04_13.html?zx=85f560c42114caab

        QUEENIE : 唔怕得罪講句 , 呢種奴係最衰最賤果集。
        SANDY : 點解咁講 ?
        QUEENIE : 妳自己睇下地下 , 係咁以玩下已經漏到一地都係 , 呢種奴既奴性完全係由性慾推動 , 佢玩SM都係玩玩下咁 , 佢最想係咁以玩下SM跟住做愛或者打飛機 , 一射左就好似變左第2個人咁 , 呢種奴最唔忠心 , 唔捱得打 , 自尊心強 , 呢樣唔得果樣唔好 , 通常呢類奴我自己一定唔會收。
        SANDY : 咁妳有咩意見 ?
        QUEENIE : 最好唔好玩 , 如果真係要玩就要調教好佢。
        SANDY : 點樣調教好 ?
        QUEENIE : 起碼要調教到佢唔係為左性黎做奴 , 一陣再慢慢教妳。

        QUEENIE只係觀察左同鞭左我一陣 , 但係佢講既野全部正確 , 我幻想時就天下無敵 , 甚至食女王既大便都諗過 , 但實際我連SANDY既尿都喝不下 , 又幻想比女王吊起用2米長既皮鞭瘋狂鞭打 , 但現在姊姊用1米長既皮鞭我都頂唔順 , 而且射精後情況更差 , 立即不想受虐 , 有時甚至會有罪惡感 , 問自己點解要咁犯賤 , 但2-3天後又回復奴性 , 如事者好像惡性循環一樣。

        QUEENIE : 阿文 , 抖夠啦 , 我又黎啦。

        QUEENIE在我身邊揮動藤條 , 那些"呼呼"聲對於被綁著和蒙著眼的我真的好恐怖 , 藤條終於落在我的屁股上 , 力度大約是中度 , 但QUEENIE用的是腕力短程揮動 , 落點非常集中 , 而且速度相當高 , 我估計一秒可以打2-3藤左右 , 這樣即使力度不大但會俞來俞痛 , QUEENIE每段大約抽打幾十藤 , 停頓時就撫弄我的下體要我回復興奮狀態 , 如事者大約打了五段。

        QUEENIE : 阿文 , 熱夠身啦 , 而家黎真啦 , 你預備好未 ?

       即使我寧頭表示未預備好 , 藤條仍是抽打下來 , 而所為"黎真" , 就是QUEENIE不再用腕力揮動藤條 , 而是舉起手大動作地打下來 , 唔駛講都知是很痛 , 每段大約十藤左右會停一停 , 每次停頓時QUEENIE亦是撫弄我的下體要我回復興奮狀態 , 第一二段打得比較慢, 大約2-3秒一藤 , 但第三段QUEENIE好像瘋了一樣 , 藤條連珠炮發 , 估計又是不用一秒一藤 , 我當然又是痛到眼鼻水狂流 , 但QUEENIE不會理會 , 而且沒有停下的意圖。

       SANDY : QUEENIE等陣 , 阿文屁股流緊血呀。
       QUEENIE : 車 , 玩皮鞭藤條就更係皮開肉爛架啦 , 唔係不如唔好玩 , 睇妳都係心軟 , 重想唔想我打落去 ?
        SANDY : 佢好似比妳打到好慘咁 , 不如下次先再打過啦。

        我覺得SANDY就好像天使一樣從地獄中拯救我出來。

        QUEENIE : 好啦 , SANDY咁講姊姊就放你一馬 , 我地玩過第二樣。

        QUEENIE把我的眼罩除去 , 再把纏綁著我咀前的膠紙一圈一圈撕走 , 最後取出我口中的絲襪。

        QUEENIE : 陰工羅 , 喊成咁 , 係咪好痛呀 ? 不過唔好怪姊姊呀 , 姊姊一係唔玩SM , 一玩就會好認真咁玩。

        她的確是很專業的女王 , 簡單幾句說話已令我的心軟晒 , 她再解開我手腳上的繩 , 但又立即把我的手反綁 , 當然她的綑綁手法相當熟練 , 就好像日本那些繩師的綁法 , 她再在我的頸上套上狗帶 , 跟著叫我跪係度 , 她把狗帶的另一頭綁在餐枱的一隻腳 , 然後坐在梳化SANDY的隔離 , 她把腳上長靴的鞋帶解開 , 然後把腳上的長靴脫下 , 她的動作很慢但很優雅 , 我不知道其他人是不是 , 但在我來說女性脫鞋是相當誘惑的動作 , 尤其是腳與鞋剛分離的時刻最令我受不了 , 脫去鞋後 , QUEENIE把右腳踢起。

       QUEENIE : 阿文 , 想唔想聞下同埋奶下姊姊對腳呀 ? 想就躝過黎吖。

        我猶疑了1,2秒 , 但奶姊姊的腳趾是我現時最想做的事 , 我一跪一跪地過去 , 但QUEENIE只是玩我 , 狗帶的長度令我與QUEENIE的腳仍有幾尺距離 , 又不敢拉動餐枱。

        QUEENIE : 做咩唔過黎 ? 唔想奶姊姊對腳呀 ?

        我寧頭示意 , QUEENIE舉起手作勢打下來。

        QUEENIE : 係咪又唔記得要點答主人問題 ?
        我 : 對唔住 , 對唔住 .......... 我好想 .......... 奶 , 不過條狗帶綁住左唔夠長。
        QUEENIE : 好想 .......... 奶 , 好想奶咩至得架 , 奶屎好唔好 ?
        我 : 唔係 , 我好想奶 .......... 姊姊D腳趾。

         QUEENIE脫去腳上的黑色絲襪搓成一舊掉到我的面前。

         QUEENIE : 嗱 , 比對襪你索下啦。

         我的手被反綁 , 只能彎下腰用口鼻弄開絲襪 , 再把鼻孔靠近姊姊的絲襪腳趾位狂聞 , 其實呢個畫面真係好賤格。

        QUEENIE : 妳睇下妳老公個賤樣。

        聽到呢句說話我停左 , 但連抬頭偷望太太SANDY的勇氣都無。

        QUEENIE : 阿文 , 如果真係想姊姊比腳趾妳奶就大聲講十次 "我XX文係賤人" 。

        結果..........我當然說了 , QUEENIE行到我面前抬起腳 , 我忍不住又奶又啜她的腳趾 , 但只是幾分鐘QUEENIE又行番梳化坐下。

        QUEENIE : 奶腳趾係女王對奴隸既賞腸 , 亦係奴隸對女王表達忠誠既表現 , 但妳自己睇到啦 , 邊個女人比對腳佢奶佢都會奶 , 妳就知佢對妳有幾忠心。

        我真係無地自容 , 而SANDY的面口真的有點不悅 , 而QUEENIE則陰陰咀笑。

        QUEENIE : 都成十二點 , 我買左壽司 , 我地不如食野先。

        QUEENIE解開我的狗帶 , 跟著指一指梳化。

        QUEENIE : 阿文坐低休息下先 , 不過唔解開你啦 , 如果唔係一陣間又要綁過咁麻煩。

        我坐在梳化中間位 , QUEENIE還要拿來口波塞著我的口 , 跟著和SANDY坐在餐枱吃壽司。

        SANDY細聲問 : 咁佢食咩呀 ?
        QUEENIE : 如果有剩既咪比1,2件佢食囉 , 食得晒咪等佢捱下肚餓囉。

        她們細聲講大聲笑 , 但已沒有談論我 , 反而是談論工作 , 朋友或電影等話題 , 這其實使我更難受 , 被放置一旁 , 就好像可有可無一樣 , QUEENIE終於吃飽 , 而SANDY始於留番2件我喜歡的壽司種類給我 , 由QUEENIE拿來給我吃 , SANDY則收拾餐枱 , 但QUEENIE當然不會給我輕易吃到 , QUEENIE叫我跪回地上 , 她把2件壽司掉在地上 , 用腳把壽司踩至溶溶爛爛 , 先要我奶吃她腳上的飯粒 , 跟著要我把地上的飯粒吃光。

(待續)

沒有留言:

發佈留言