2014年9月1日星期一

人妻女王 辦公室Chapter 2

人妻女王 辦公室Chapter 2 (重貼)

2011年2月16日星期三


我坐响梳化上,欣賞Eddy正努力開墾自己既後花園。
就算曾經被我肛交,都唔可以一下子插個中size的肛塞入去,要用手指等身體慢慢適應。
淫賤秘書果然名付其實,雙腿張開,上半身爬響我枱,內褲除左放地上,裙子...在腰之上,衫就暫時力保不失,著住長筒絲襪同高跟,屁股痛苦地杻動,讓自己的手指更深入,擴張肛門。
佢己經插左三隻手指入去,左右移動令肌肉放鬆。
 "唔...噢..."
"喂我已經好好人比ky你羅喎。"我悶悶的話"仲要投訴?"
 "唔唔....唔係呀...呀...多謝....老闆...對我……咁好……嗯嗯"
"係就放入去,吖,等我令你舒服小小"
 我放左小許牙膏在肛塞上"繼續"
佢猶豫咗一陣,令起個肛塞慢慢咁放,有時咪起眼,唔知係enjoy定痛苦,放到最濶個度,"嗯嗯... 嗯嗯嗯......啊fuck!....Oooo!"佢好決心咁用力一推,入晒。
 我喜歡佢其中一個原因是夠vocal,好鍾意叫。
 "good"叫佢著番底褲。我行埋去將control攝去佢高筒襪上面。"叫佢企返起身。
 "覺得點?掙住個窿充唔充實?"
面紅喎~~佢對玩肛呢樣又愛又怕。怕人話佢基,又中意呢種剌激。
 見佢面紅紅到耳仔,頸都紅埋,過癮。
 "痛呀。"蚊支咁聲答~~
"吓?你講野呀?邊度唔舒服?"
".......唔....下面....後面.丶"
"而而吟吟,都唔知想溝乜,你要清晰d!仲要有禮貌!"又打下佢屁股先,打完仲要搾,唔仲幾彈~~"
 “唔~~"
再打!
得到咁嘅優待,即時識做。"鳴~~~老闆...我...個肛門比好大支野塞住……好辛苦….。"
“咁慘?咁好唔好d?”我將個肛塞震動器開著。
 佢竟然好淫咁向我放電!係佢向公司對住d reception 同office assistant 靚女個種微笑。
半咪住眼咁"噢~~唔唔唔~~yeah……I deserve that~~唔唔~~老闆~~"
見到佢陶醉的表情,係時侯比些嚴厲的,甘enjoy 吖哪!

"瞓响地下,腳對住梳化。"
佢行得更慢,屁股杻杻下,薄荷牙膏好清涼哩。
 "擘大對腳,手放在腳跟上。"
唔可以放手,雙腳有咁開打咁開"
 安頓好響沙化上面先,整理一下我個靚靚樣,最緊要check 下自己有冇走光,呢個時候梗係要比瞓响我面前地下,M字型開腳對著我的eddy 哥哥,由低角度欣賞我條latex內褲。唔係淨因為我有fetish,仲有其他原因我要着latex扺。
 佢柔軟度都幾好,擘得咁開,不過都好似未夠。
"(吞)前d 啦""
“係,老闆"
 我要佢pat pat拈到梳化腳,手捉住自己腳踭,成個私處暴露响我面前,祈求我給予折磨,蹂躪。

馬上令你如願。

我會令你痛不欲生!

好溫柔咁將我對Vivien Westwood 踩晌佢大脾內惻,用少許力,將雙腿分得更開,大腿將近貼住小肚位置。

"睇唔出你咁姣,响office 擘脾?"
"唔唔..呼呼..無呀,老闆"
"唔認?"我踩落佢興奮的小弟弟上面。
"呀,(口雪)…………"
"著裙短到走晒光嘅?"好輕描淡寫咁講。再用鞋尖擢佢袋袋,可惜Vivienne Westwood 呢款超高跟無尖頭,唔係仲過癮. “呼呼……..”
 "見到底褲囉喎"又踩下jer jer,今次踩龜頭。
"啊呀¬¬¬¬¬"
"點呀?你係咪姣西先?"我笑住問,好似同client傾閒計咁。再踩。
"嗚…………."
"答!"又踩。
"…………係!係!"
"姣西丫哪"我用斗令踭擢落支淫棍嘅根部位置。用力。
"嗚嘩!啊啊啊啊啊"加上後庭有肛塞的刺激,佢喘氣喘得越來越犀利。
"淫丫哪!"
"屌你條姣西!"
我連番出擊,無時間比佢休息,係咁踩、踢、擢、有時踩住嚟啐,有時企起身踢佢patpat(則邊,因為佢瞓响度),有時用鞋踭上下括,佢可憐的小弟弟不斷承受我尊貴的鞋底施行的刑罰。每當佢想合埋雙腿,我就會命令佢掔大d。
成間房充斥住佢的喘息、呻昑、悲鳴,同支肛塞震動的摩打聲,仲有我作為老闆,對自己個秘書的訓話。

沒有留言:

發佈留言