2014年8月14日星期四

主人想tom仔成為真人版田龜漫畫下的"大橋"

突發事件!!!!!!!公園公開的秘密!!!!!

話說主人除左cb同肛塞外仲會叫本奴加埋乳夾的,係每日上班/放工時間夾乳呢個task己經兩

月.....直到琴晚發生左一件趣事.....!!

可能係本奴既右Lin比較平,往往容易滑落,所以放工比較無咁急速時,有時會去公廁搞搞佢,

本奴做野既地方,附近有個公園,因為近,所以都會去果度整,但雖然本奴係member,但智識貧乏,

都係前幾日聽主人講過入面個泳池係"性地",但我諗公園應該無事掛,而且去左十次八次都無野

啊~所以繼續去啦~!

係琴晚,本奴又去公園公廁整下Lin夾(有時會襯有男仔係附近,本奴藏係暗位露出同玩Lin^^)

其實我都奇怪10點幾仲會有班仔流連係公園既?而且成個公園男多女少,加埋d "r差"都係仔多!

咁我整完Lin諗住走人啦,但比我發現有個靚仔仔,但太暗睇唔清,衣著幾潮,高高地,身材唔會太

瘦,總之就幾岩本奴心意啦,佢果時企左係個鬼佬後面玩電話,個鬼佬就坐左係度傾電話,貌似係

大家唔識得既,我走左去佢格黎落樓梯諗住走人,經過佢時望左佢一眼,哇~~受不了!!落左樓梯後,

馬上露出玩Lin~禁左2個星期慾,點都玩到流淫水先走啦~但點知無耐佢突然落黎~嚇到本奴9秒9

轉身收番埋,我見佢好似睇到少少,即刻扮玩電話啦,佢又企左係度班繼續玩電話,無耐我慢慢再

落一層樓梯落去,諗住可繼續玩Lin,經過佢時又喵左佢一眼,落到去下面正諗住玩Lin時,見佢又落

左黎=口=(汗),為有又扮玩電話啦><",但今次輪到佢行埋黎,本來我諗住佢會掂行掂過啦,點知佢

突然一手摸落我個賤JCB度,哇~~好驚,立時唔知有咩反應好,成個人硬曬任佢摸,個時又靜又暗又

無人,而且我比佢摸到好high,下面硬曬流曬水,但只能在CB裡自high(哭).....

佢玩緊我賤J CB個陣,我無還手摸番佢,太驚啦><因為佢比tom仔高,我只係學狗咁係佢搏頭喘

氣嗚咽,摸到咁上下,佢又開始玩tom仔Lin,啊~~~~~好high啊~~比人玩Lin仲賤過自己玩,因佢發

現左我有.....乳夾......我feel到佢有少少噩然(點解呢條仔又貞操鎖又乳夾既呢!?)

佢無理到,反而更加瘋狂咁玩tom仔cb同狗Lin,~~啊~~~~~~high爆啦~~~~因為主人唔比著底褲關

係,我feel到條褲濕左一撻,我己經無力任佢玩,佢見我咁high,突然一口咀埋黎><""同佢打左一陣

車輪後,我地發現有對男女落緊黎,即刻鬆手扮玩電話(好彩大家都係拉拉鏈玩,無除褲ja)~!

對男女走左後,佢又一口咀埋黎,我手開始係佢身上遊走,佢左手玩我Lin,右手玩我CB><"""

過左陣,我忍唔住啦,狂錫狂舔佢條頸,仲啜過個小"咖哩雞"比佢tim,佢又還口lie我耳仔,2面都lie

暈曬,我成個人由硬變軟rrrrrr><""" 覺得自己好賤啊~~連旗都無得扯,比tom仔以前早就同佢玩左

啦~~佢玩左一陣玩到tom仔連夾都甩左一隻,我索性除埋佢啦,就咁大家玩左十幾分鐘,我地都左

望右望有無人行緊埋黎,最後我又見到個"r差"行緊埋黎=.=""頂~~~大家又鬆手啦無法,我等個r差

走上樓梯後再摸條仔下面啦,佢無理我繼續啤住r差條樓梯,之後我先發現r差原來未上曬,仲望到

我摸佢下面=.="""""""好丑lo.我即刻鬆手啦為有........其實成個過程tom仔都諗住主人,因未經主

人批準點可以同陌生人玩呢><"""tom仔內疚感好重,而且番左成日工好累,之後等r差真正離開

後,我再摸下佢下面,己經軟左d,我就同佢講好累,要走先啦><"""(唔舍得的說><)

係地鐵途中馬上報告比主人知,但主人竟然叫我下次再去 -0- 佢話做賤狗奴係要比男人玩,只要

得到佢批準邊個都玩得我><""咁又係,做"犬"係沒有權利既,只能令主人開心就得,而且呢樣亦都

係本奴最想做而且最開心既事務,主人開心犬奴就開心顆^^ 而且過程中tom仔可能可以成為小

母犬呢~~汪汪~

因為主人想tom仔成為真人版田龜漫畫下的"大橋" Tom仔都好想好想啊~~^^主人>3<

沒有留言:

發佈留言