2014年8月13日星期三

泳池更衣室露出task

2014年6月29日星期日

泳池更衣室露出task

月27號,今日係受罰既日子,"泳池更衣室露出task"

下午3:45去到XXXX泳池,立刻去了男更衣室,話返轉頭都好耐無游過水,

唔係要task都唔黎,一到達就嚇到了,好叉多人,有做人呀爸既,有r伯,有細路,有o靚仔

又有紋身男同大隻靚仔.___.""  哇~~~太多人啦 , 點算好呢~ 比我預計仲多好多好多人

紋身男大隻仔我唔係好驚,係驚d呀爸呀伯同細路咋~~佢地見到我戴CB肛塞實會"小"我架嘛

(我覺得) , 唉~~唔理啦,係呢度一定影唔到証據架 , 啦啦聲走左WC影返幾張先(我諗主人去過呢

個泳池,應該知到WC d color) , 出返去由而左一陣~唉~~唔理啦,襯我格黎個肥呀叔走左,即刻換

衫,但主人要我坦盪架wo,都唔理啦,半合眼面向人群換啦~幾秒姐,但呢幾秒好似過左好耐咁,

一路換feel到有d呀r伯同 十零歲d o靚仔望住我tim,硬住頭皮換啦,呢刻我feel到狗根好賤咁硬曬

出水, 換完啦^^ 呢關過左,一路行去游池,都覺佢地望住我,之後仲見到原來個有2個職員呀叔都

望到~~啊~~~即閃去游水唔理啦~!!

游左45分鐘(真的游),途中都見到似member既靚仔同埋d 靚"o靚仔",游完後又要過另一關.呢關時

間更長,要沖涼換衫走人,一去到更衣室雖然d人少左d,但仲係多人,因為有呀爸帶細路加埋d啊伯

同職員關係我唔敢坦盪咁行去排隊沖涼,行去時用巾傘住先,揀左個少人(2個o靚仔)既隊排,排時

先除巾露出,一路等突然有個小朋友係我格黎標出黎,嚇到我即刻用巾傘住(唔係有人投訴有排

煩),終於到我沖啦^^汪汪(硬係覺得時間好長咁),本來諗住揀有門的,但係full曬,得返一個浴廉既,

唉~入去啦,後面仲有人排,一入去~~哇~~d廉細到傘得一半,格黎左右都見到有人沖涼,死啦,破壞

曬我d計劃tim,唯有快d沖啦,但主人話要坦盪,係出面己經做唔到,唯有係度做啦,反正d廉都傘唔

到,我又半合眼面向出前唔關廉啦,一路沖一路驚,雖然我好賤但係都好驚有人望,惡夢黎啦,

先係有1~2個紋身男入左黎莊我個位有冇人(因我無關到前廉,人地以為無人用緊),佢地見到都好

驚奇咁望左十零秒,我feel到自己好下賤,但又扯曬旗流曬淫水,之後就有d o靚仔入左黎又係望到

實,我驚到轉唔到身硬曬馱,一路震一路查皂液,仲唔小心跌左幾次d皂液落地汁返,一汁返時,我又

覺得格黎左右果2個男人都望到我~~死啦~~~可能我望到我pink色既肛塞,佢地一路驚奇咁望,一

路陰笑tim,到最後我沖完涼太驚唔敢出去,係入面抹埋身先出去,果刻我真真切切咁見到個有少

少肌肉既十零歲男仔好似見我抹緊身,就黎走,一路望住我同等緊我個位,死啦....佢一路驚奇咁望

住我CB,一路同佢後面個fd細細聲講野,我聽唔到,一路驚一路震,又試跌左條巾同其他野落地,又

好戰戰驚驚咁汁返~~啊~~~~~天啊~~~~~從未試過咁強列既羞恥羞慾感擁曬上腦啊~~又啦啦聲

沖出去,面向人群咁換衫啦,我己經唔敢望任何人,雖然知到換衫途中都有人望到,唔理啦,換完直

沖上去閃人,因更衣室電話完全收唔到既關係,上到去地面先send 証據比主人睇,同講返經過,

但主人唔肯收貨~~T____T~~(流淚),主人話講明坦盪唔比傘住咁行,要罰Tom仔一星期去一次去

泳池做露出task,要完全唔傘住~~要練到我一d都唔驚比"人"望到,因我是"犬","人"係唔會理狗係

點既",唔洗驚,很嚴格呢

><"" 不過主人話順便游水當做運動,啊~~~~點算rr~~

沒有留言:

發佈留言