2014年8月14日星期四

互動性強的例子:l Blog讀者/網友. 可以咐加條件地給tom!!!

鎖左2個月.主人比我小休一陣~汪汪 / . \

Tom仔大大話話都鎖左2個月貞操,由之前鋼CB到E+既HT....呢個轉變期好彩Tom仔都無咩不適,

主人對賤奴都幾好,每半個月到見主人,主人都會賞賤奴開鎖一陣,等自行清潔後先鎖上~~

前日又到左解鎖日子啦~~須然主人果日係要番工,但都就曬賤狗放假,抽空出黎,

我地約左12:45pm,到差唔多約定時間時~~啊~~主人what apps我話因事會遲些,咁賤狗為有好似

"望主犬"咁慢慢等待啦,但唔知點解,可能太掛住主人,狗根狂扯,仲流曬淫水整濕左少少條褲

tim><""~~嗚汪~~..........

主人到啦,汪汪~~但佢似孚好趕時間番去開會><"交底左條key命令我要係公廁自己換,同埋係公

廁等待主人><" 哇~~~~呢個係球場公廁黎架wo~~好多足球籃球仔小便沖涼架wo,點算呢~

我去到一格慢慢開鎖,狗j啊狗j,好耐無見過同掂過你啦,近排好嗎>

即時升旗,扯到不能再扯的硬..... 狗龜頭都通紅.,好似想射咁,如此同時,我聽到出面有d仔仔傾偈

聲,有d仲講埋粗口,無耐就聽到小便聲同沖涼聲tim,  咦~~~~原來賤狗果格有條"門啦"睇到少少

佢地小便同沖涼~~~@@(暗喜),現在既情況係,出面佢地傾偈+小便+沖涼,廁格賤狗換HT+扯狗

旗.........忍左咁耐.........真係好好好鬼想狠狠地打番一獲飛機,射番次爽既......賤狗唔理啦~~~

有咁正既野睇~~~~~打~~~~飛~~~~~機~~~~~~先....但可能唔係太就位,打得唔係太爽,一路摸一

路chok,仲一路玩狗lin tim,好high啊~~~唔小心發出左微微呻吟聲tim,好彩佢地傾偈同沖涼聲大

聲過我姐a.a,我仲特登係條"門啦"到打飛機,好想比佢地見到賤狗既淫樣rrrr><""""

過左一陣,狗j似乎想射子彈了><""嗚汪~~~~射係"門啦"度,等佢地見到有精係廁格"門啦"度射出

黎好唔好呢~~~諗下諗下......突然諗到主人無批準架wo.......=.="須然賤狗係好好好想射,但臨射

個一刻賤狗停左手....唉~~~~~我係一條狗,我除左工作同家人外,所有野都係主人擁有架wo....

唔可以對唔住主人既><"""我係奴.........................................><............

之後佢地走左,我就出番去會合主人了,但主人要OT><""就命令我下次見面先鎖番.....比奴小休

一陣,奴好乖講番件事出黎,主人都無話我~~^^汪汪,但話到明唔比偷打飛機,有新task@@~~~

如果係呢排無HT期間想打飛機要問過Blog/讀者網友先@@ , 如您們可以有d咐加條件,例如:野

外打飛機,公廁開門打飛機 等等........嗚哇~~~~~~奴好賤啊><""主人要奴比網友玩下><嗚汪~~

回到家後,奴發現左狗j除左水腫外,有粒細小既瘡(?)係水腫位下方=0="""報告左比主人知後,

主人話要等好番先可再HT過,期間要打飛機就要做task問過Blog/讀者網友先,要最少比5位Blog/

讀者網友玩完,先可再鎖HT~~~嗚嗚~~~~~賤Tom越黎越下賤了><""" 所有人都可玩Tom仔><""

沒有留言:

發佈留言