2014年8月14日星期四

主人又要tom仔到更衣室露出~~><~

主人又要tom仔到更衣室露出~~><~

因為上次主人話要tom仔係更衣室坦盪地露出><

上次又做唔足~今次要補鑊......

今日下午三點半到了泳池(又黎多次=0="""汗)

本來心諗(死啦~撞正今日(7.1假期,實好鬼多人架啦,點算呢!?)

合埋眼沖入更衣室,驚見竟然無乜人,我揀左個少人d既地方換衫(都有3~5人)

面向佢地,有d仔仔就望我望到金精火眼,仲叫埋佢地d fd一齊睇,係到細細私語,

有d熟男就咁岩唔小心望到就繼續扮望鏡咁偷偷地望住我呢條賤狗既賤j......

比主人禁左慾個幾星期,當時真係CB裡硬到就黎頂爆個CB(好彩係鋼做)

個刻我真係好想比佢地個個就地輪姦我><好想比佢地小爆我小到我

流精~~之後我就大大方方咁慢行入去游水lu

遊完水後,又到更衣室,入到去明顯多左d人,可能係就黎關門關係吧~!

好彩我果度唔係話好多人,大約3個直仔,佢地應該係fd,死火........頭先就話係對面姐,

而家果3條仔係我格離=0=oh~~~no~~~ 唔理啦,做得主人狗狗就要聽主人話,除泳褲,開門搵毛巾

皂液,因為主人唔比我著住泳褲去沖涼><",開頭佢地傾偈無乜埋我,之後其中一個似乎見到我個

賤j cb,又係係度偷望,仲用手拍佢d fd示意望我下體(無出聲),個時我塊面紅鬼曬,連身體都郁唔到

咁制,好丑r~~~><""" 我即刻赤條條咁行去沖涼先,希望遠離佢地,就黎去到浴室,又有個小朋友係

裡面沖出黎=.="哇~我即時用巾琴住賤j先,講真真唔想比小朋友望到,之後又係係浴廉位沖涼,

由於人唔多關係,我唔關浴廉,但都有1個大隻仔仔入黎睇有無位,果時見到我係咁E望左2眼我個

CB,赤條條咁行番去換衫時果3個仔仔都不在了,突然有種失落感.....

到換衫時我又發現有個熟男換衫,個樣都ok架,佢又係成日扮睇鏡/斜視咁偷睇我下面,反正都比

人望左咁耐無所謂啦><""(暗喜),自從今次後,tom仔以後會比心機練大膽d,希望可以係人多既時

後都可坦湯湯赤條條咁露出cb周圍行啦~~haha~~~死啦~~我會唔會有暴露辟架><""

tom仔好淫賤r~~~~~主人~~~~~tom仔係無人時偷自拍左證據呀~^^

沒有留言:

發佈留言