2014年8月14日星期四

貞操環內流精!!!

主人批準流精啦^^ + 新貞操環Holy trainer 篇

好野~~~^^汪汪,tom守左2星期多既貞可破了^^,主人批準tom仔流精lu^^好開心啊~~汪汪!!

而且仲有新貞操鎖用tim^^ 今日勁開心~~

新貞操鎖個名叫Holy trainer(HT),係我個犬哥哥(mo仔)幫我買架,好多謝犬哥哥抽空幫我^^

在家塞了大號肛塞後,下午3點幾到,見到犬哥哥,佢就同tom仔去公園坐講解用法比我知^^(細心),

主人之前說要比1條key佢keep的,主人1條,佢1條,但成盒野得2條key= =""

番到黎約主人見面,主人帶左我去球場公廁換鎖,途中~~~哇~~~~~好多仔仔啊~~~~^^正r~~~~~~

有幾班籃球仔同足球仔~~~瘦得黎有肌肉~~~超養眼的~~睇到tom仔扯曬旗...

到左公廁見到有清潔叔叔洗地=.="主人同我都呆了一陣,二話不說拉tom仔入廁格lu,幫tom仔換

鎖(暗喜),其實過程中有班仔入左廁所,聽到佢地係出面傾偈,tom仔狗根都硬左,好難入

HT-.-係因為tom仔覺得自己好賤,出面d仔傾偈,tom仔係廁格被鎖-0-搞了一會,

"登登登登"  完成~~~~~之後主人仲帶左tom仔去d僻靚既地方又拍又玩狗塞~~E~~因是大號關

係~~~好痛><"但痛得黎tom仔狗根又不自控地扯左......嗚嗚.......真的變成賤狗了><"""

主人話晚上可以賜tom仔一次流精~~~好開心啊~~~~~~可以流精,守左2~3個星期,好期待流精既

感覺^^,回家後靜靜待到晚上,至於方法嘛,tom仔唔想誤人犬奴,過程唔講lu,睇圖啦~~睇得明就

明,唔明我都唔講架啦~~!!

http://slavetomgay.blogspot.hk/2014/07/holy-trainer_687.html
大家去原網站看看tom的視頻吧^^

沒有留言:

發佈留言