2020年5月29日星期五

被女同事控制 (13-21)(完)

被女同事控制 13 - Christy被人綁起
Donna姐寸左一寸除晒d衫褲跪係我面前 既Christy之後, 就叫Christy手擺後面, Donna就攞住之前攞緊出黎果d繩係我面前扎起Christy, 我見Christy被Donna綁到好似日本AV女優咁, 雙手反綁住係身後面, 兩個波俾d繩扎到bit晒出黎, 由於被d繩扎實, 對波仲堅過之前, 完全係愛美神飛彈咁, 搞到我下面又好痛, 因為之前條賓州被Phoebe扎到成條蓮隅咁, 而家扯旗就痛到仆街。
我覺得Donna姐好似日本AV綁女優果d繩師咁, 好有水準, 好pro, 我見Phoebe同Judy都好專心係度睇佢點綁Christy。

被女同事控制 14 - 眾女主面前痾肛塞
我心諗, 死火! 以後帶住呢個肛塞出街, 咪連痾屎都要被班港女控制住?! 帶得多都唔知會唔會對肛門有影響, 聽講好多男奴帶肛塞帶到以後唔帶會賴屎, 真係大鑊! 不過我洗唔洗帶都唔輪到我諗, Phoebe同Donna姐要我帶我就要帶......

被女同事控制 15 - 封住咀打麻雀
Phoebe喬起對腳再伸隻玉手出黎示意我埋去, 我唯有再過去, 就算明知被人玩, 佢地要玩我先開心, 我都無辦法啦, 點都要再埋去。
我跪好埋去, 用個屎忽對好Phoebe隻玉手, 佢又楂實我支肛塞個頭, 於是我又抆實耳仔跪住咁向前行, 希望借佢力可以拉番支肛塞出黎。
我一面拉, 一面用力谷, 好似痾緊舊大屎咁, 支肛塞又出到個闊位, 好痛, 不過都要忍住。
今次Phoebe無放手, 我諗今次一定可以成功拉出黎, 完成Donna姐呢個高難度task......


被女同事控制 16 - 跪拜式懲罰
話咁快就同班港女打完四圏, 我把口被膠紙封實左食唔到糊, 四圏就輸過千蚊, 班港女真係現實, 一於照計。
打完四圏, 應該可以解決我最關心既問題, 就係去廁所痾屎, 因為個肚仲好痛, 痛到下腹痺痺地, 班港女都停左手, 話唔打住, 好野, 今次終於可以呌呌......

被女同事控制 17 - 封咀接Pizza
我就一直keep住Donna姐所謂既「跪拜式」, 佢地幾個港女就一直自己傾偈, 完全無人理我, 我真係頂唔順, 好攰, 好想停低抖抖, 但係又唔敢, 因為被Donna姐親自命令, 對佢特別怕, 佢有一種好高傲既感覺, 完全唔敢逆佢意......

被女同事控制 18 - 被Phoebe爆衰野
班港女就好開心咁係度食Pizza, 我就係咁打飛機唔俾爆, 下下都好快已經到高潮, 停一停手又要再打飛機, 我見Donna姐頭一、兩次會望一望我, 確保我無射, 再繼續開始打飛機為止, 之後就眼尾都無再望我, 我就好似個傻仔咁勁打飛機到想射又停, 停完又打過, 真係次次都忍到成身震晒架......
被女同事控制 19 - 唔帶肛塞會賴屎
就係咁, 班港女無端端就係我面前講起我既是非, 我就係度被命令要跪係度對住佢地繼續打飛機, 但又無得射, 真係好陰公。
佢地繼續講講下, 突然Donna姐向Phoebe提d意見。
Donna:「Phoebe呀, 我諗你要開始訓練佢個屎忽窿。」......
被女同事控制 20 - Phoebe唔係第一次玩男同事
港女繼續係麻雀枱傾偈, 已經傾到無人理我, 我就一直打飛機但又唔俾射, 連自己都唔記得因為想射而停左幾多次手, 一路打飛機, 同時又一邊聽住佢地傾乜, d內容都幾震撼。
Judy好有興趣咁問 Phoebe。
Judy:「其實公司仲有冇d好似佢咁白痴既男仔?」, Judy用手指一指我......

被女同事控制 21 - 被綁係屎塔度
之後班港女講完阿Gene事件之後, Judy就問Phoebe有關我個case, 係唔係好似阿Gene 咁, 之後幾個港女就開始討論我當初變奴經過, 又講我成奴既經過, 令我非常之咁無地位......


沒有留言:

發佈留言