2016年1月20日星期三

SM同居生活(一)

SM同居生活(一)

這件事發生在三年前,那時我由工作了十多年的小公司轉職往一間中型公司,轉工初期真的很辛苦但並不是因為工作的關係,反而是人事問題,我的部門有幾十人,分成二黨,總經理在我第一天上班時已專登提醒我,說這裡分黨分派,入其中一黨另外一黨的人 必會對付我,不入任何一黨亦不會好到那裡,總之叫我好自為之,最後我的選擇是不會加入任何一黨,結果換來是二黨人也仇視我,而且常常給面色我看,公司唯一 一個肯同我傾計的同事只有阿May,她亦是沒有偏向任何一黨,但因為她在公司年資夠,加上職位高,所以二黨的人也不敢給她看面色。

在工作上阿May幫了我很多,有好幾次我在工作上出錯也是得她幫我補鑊,否則相信我一早已被公司開除,在工作外我們亦俞來俞親密,例如在上班前我們會一起吃早餐,中午一起吃飯,晚上下班後亦常常一起去看戲唱K和吃東西等,慢慢我們便開始拍拖了。

阿May的樣貌不算太漂亮,但仍算順眼,雖然年齡上她比我大三年,那時我32歲而她則35歲,但現在這個年代女比男大已經十分常見,我們拍拖一個月左右便同居在一起,因為阿May是獨居的所以我順理成章便搬了去她的家和她一起居住。

一 對同居情侶尤其是剛拍拖的當然會比較親密,通常我們一星期會做愛三次以上,而且可能因為年齡的問題阿May的性慾都算幾強,而且思想亦相當開放,例如她會 做到豪不猶豫地為我口交等開放行為,我見她思想如此開放,終於忍不住解放我藏在心裡多年的陰暗面,一天,和阿May一起下班回家,剛巧這天阿May穿了我 最喜歡的黑絲襪,一進屋我就忍不住跪了在她腳下為她除鞋。

阿May:你做咩呀?做左野對我唔住呀?
我:無呀,妳······妳······知唔知咩係SM女王?
阿May:知,著皮衫揸住皮鞭蠟燭果D吖麻。
我:差······唔多,即係······虐待男人果D。
阿May:你想我同你玩?OK呀,你想我點做?
我:你不如鬧我,羞辱我,喝我幫妳奶腳趾咁樣。
阿May:好,我試下······賤人你同我跪低······錫我對腳。

我原本已經是跪著,於是便開始錫起她的絲襪腳來。

阿May:哈,乜你唔會覺得腳係臭既咩?
我:唔會呀,主人所有既野我都覺得香既。
阿May:你叫我主人,你係咪真係聽晒我話架?
我:係,主人所有說話都係命令,奴隸一定會服從。
阿May:嗱,你自己講架下,你要記住呀,你話我所有野你都覺得香,咁我D屎尿你覺得香唔香?
我:······如果係主人既命令,就算要我飲主人既尿食主人既······屎都無問題。
阿May:嗱,都係你自己講架,你都係要記住呀。
我:我會永遠記住,主人不如踩下我。
阿May : 我好重架,你得唔得架?

我躺了下來,阿May用腳踩我的面,由於阿May有成5尺6寸高,所以的確有點重。

我:不如妳鞭下我。
阿May:你有皮鞭咩?

沒有皮鞭,我給了一條皮帶阿May,阿May用皮帶輕力打在我的身上。

阿May:會唔會太大力?痛唔痛?
我:唔痛,要大力D。

雖然現在的阿May的虐待程度滿足不到我被虐的慾望,但聽到她愛惜我的說話,其實我也十分窩心,來到這裡,忍不住脫下阿May的絲襪及內褲,但我沒有立即插入,因為我想再滿足一下自己的奴性,我申出舌頭為阿May口交,出奇地阿May異常興奮。

阿May:呀···,你條脷原來重勁過你下面,呀···唔好停,繼續奶···奶。

我直頭奶到阿May潮吹,但阿May在噴水的時候,仍死扯住我的頭在她跨下要我繼續奶,不小液體射進我的口中。

阿May:呵···,我夠喇,唔駛做喇,呵···,下次都係咁幫我奶就得架喇。
我:吓,下次都係淨係奶?咁以後重同唔同我做架?同埋我今次點呀?
阿May:做唔做下次先算啦,至於今日,你索住我對絲襪黎打飛機囉,我訓陣先,今晚唔煮飯喇,你八點度落去下面餐廳買外賣番黎叫醒我食啦,你慢慢打喇吓。

未完待續

沒有留言:

發佈留言