2017年5月4日星期四

[女主男奴] 奴隸丈夫之育成 5 ~ 原因 & 6 ~ 探訪(內有重口嘔心內容,慎入)

奴隸丈夫之育成 5 ~ 原因

Shirley:份同意書唔簽都簽左,已經無灣轉,而家首先要知道你老婆送你入黎既真正原因,你有無出面有女人對佢唔住呀?
我:無,我地一結婚我就比佢鎖住CB,我邊有可能有第2個女人,佢同我講因為我做奴做得唔好所以要我係度受訓練。
Shirley:如果係咁我諗佢係要個真奴隸唔要個老公。
我:即係點?
Shirley :入得黎,除非係自願入黎果D,否則出得番去既精神都有D問題,基本上就真係變左奴隸,好服從,好驚主人,賤到連自己都唔相信。
我:有人自願入黎既咩?
Shirley:有,有D有被虐待狂既,咪當入黎度下假,通常1,2個禮拜最多1個月,揀D自己鍾意既訓練,可以訓大倉即係8人果種,比多D錢就訓4人,2人甚至單人倉,佢地一日3餐自己揀食乜,大魚大肉都得,而且我地訓練員都會順住呢D客,因為佢地真係好有錢,只係有鋪被虐癮,我地見佢頂唔順就會收手,而且最重要佢地隨時走得,但係你地呢類比老婆送入黎既就慘囉,我地為左令你達標,基本上唔會手下留情,打親都好似攞你地命咁,正常點會做得出對住個人個口痾屎重要迫佢食埋,因為根本我地就唔會當你地係人,我地做落已經習慣左。
我:Shirley,幫下我,我點先出得番去。
Shirley:基本上一定要完成訓練達標先有可能,大部份訓練例如呢D勞動類辛苦D但都無咩問題,拘束類同懲罰類由於你都係縛住黎捱,所以都無得話過唔到,不過辣雞同氣鎗你要有心理準備,你受果時真係會想死左去算,反而侮辱類有幾項真係好難Pass,例如食鼻屎,飲月經,食嘔吐物同食屎。
我:咁我要食邊個架。
Shirley:哈,咁更係食我架啦。
我:呀,你唔駛我食,根住你話我食左咪得囉。
Shirley:唔得,其實每間房都有閉路電視,上頭會抽樣檢查,咁啱抽中我我咪工都無埋?我唔會為左你唔要呢份工架,你再有D咁既要求我就唔幫你。
我:咁如果真係食唔落呢?
Shirley:呢度有3個最殘酷既極刑,第1個係困你係真空床24小時,包住尿片方便你痾尿,你2個乳頭同下便都會貼上電極貼,每半小時電一次,電流唔強只係電醒你24小時唔比你訓同旭都旭唔到,基本上捱完好多人都精神崩潰。
我:如果我反抗呢?
Shirley:咪發夢啦,唔好計你條頸圈會電到你癱瘓,呢度D押解員全部唔係軍人就係武術隊出身,你呢個文弱書生打唔打得贏?
我:咁第2,3樣極刑係咩?
Shirley:第2樣係縛你係張拷問椅上,用眼科手術果D鉗夾硬嘜大你對眼,要你24小時睇重口果D男M片即係食屎果類,重會比粒偉哥你食令你keep住興奮,唔知點解好多捱完都真係食得落屎。
我:咁第3樣係咩?
Shirley:第3樣做之前會問參加者既付款監護人多一次係咪真係做,因為真係好殘忍,就係電死你既味覺同嗅覺神經,所以我想你聽我講反正遲早要食,早D食好過受完酷刑先食,好喇,係起點停,我要訓練另一個奴喇。

如事者我就有如活在地獄,接受每天3次的奴隸訓練,大部份都是由Shirley進行,但Shirley每星期會放一天假,由別的調教員來調教我們,初期的訓練的確如Shirley說不算太難,唯一有點尷尬就是第一次戀足訓練時聞她的腳和奶她的腳趾,我總覺得她的心在恥笑我這個同學。

終於去到第一個周未,但Sandy並沒有上來探我,我唯有安慰自己可能是她工作太忙,下星期她一定會上來探我的,但當然如Shirley說的第2星期她也沒有上來探我。

訓練還是天天繼續,而且程度不斷加強,例如第一次綑綁訓練時會轉3個綁法即中間解繩時仍可休息一會,但第二次綑綁時只轉了2個綁法全程4小時,第三次則是1個綁法直落4小時,即中間完全無得休息。又例如侮辱類的玩法亦俞來俞重口,例如開始要飲調教員口水,飲洗腳水,奶調教員的液下和奶肛門等。懲罰類除了力度加大,亦開始進行一些水刑,電刑和刺穿等重口刑罰,而擴肛用的假陽具亦俞來俞長俞粗。

已經不知過了多小日,這天早上被Shirley單獨帶到一個房間,鎖上手扣跪在地上等候,Shirley離開了房間大約半小時後回來。

我:點解今日得我一個既
Shirley:3140,我好似無批准你講野喎
我:對唔住Madam
Shirley:今日我會訓練你食鼻屎,同埋食我剪出黎既腳趾甲碎,順便飲埋尿,因為我一個人既鼻屎腳趾甲碎點會夠比4個奴食,所以就每2個禮拜等我腳趾甲長左就訓練其中一個奴,同樣原因經血,聖水,嘔吐物同大便訓練都會單獨進行,明白未?不過我一定會安排好每個奴都公平享受到既。
我:其實呢D咁既訓練有咩用?
Shirley:你真係似住同我熟唔當我係調教員喎?咁多野問既?唔好講咁多,聞住我對腳同奶我腳趾再慢慢講。

我只好脫下Shirley的皮靴聞她的絲襪腳。

Shirley:上次有其他人我問唔到,其實我對腳臭唔臭。
我:唔臭呀。
Shirley:咁你老婆對腳臭D定我對腳臭D?
我:差唔多啦,都唔係好臭。
Shirley:Martin,你話你自己賤唔賤丫?你有無諗過會有一日聞住你同學對腳重要話唔臭?我Send你而家幫我奶腳趾賤樣既相去同學會個Whatsapp群組比其他同學睇好唔好?

一時間我都觸摸唔到Shirley的想法,只見Shirley開始用手指尾挖鼻孔,手指上有什麼不用我說,她把手指尾放到我的嘴前。

Shirley:食左去。

由於太嘔心,我一時頓住了。

Shirley:我數3聲,你重唔食我立即Send呢張你奶腳趾既相去同學個群組。

Shirley把手機給我看,她的確拍了幾張我剛為她奶腳趾的相,結果我真的張開口吸啜Shirley的手指並把鼻垢吞下,跟著Shirley就挖另一邊鼻孔同樣要我吃,反正已吃了一次再吃一次又有什麼分別。

Shirley:Good,咁咪成功左囉,又唔會痛既,差在你過唔過到自己心理果關,你都知你自己而家無灣轉,下次我叫你食第二D你就放低心理包袱爽快咁食,咁樣對你自己會好D。



奴隸丈夫之育成 6 ~ 探訪


Shirley一邊說一邊開始修剪腳趾甲。


Shirley:其實其他奴我唔會用任何方法幫佢地架,佢地食唔落我就勁打,打完都係食唔落我就交比懲罰組。
我:其實呢D訓練真係有用咩?
Shirley:咁一定有既,成日比人緊縛,就係訓練你忍耐力,果D乜野狗奴馬奴就係訓練你既服從性,懲罰類主要就係要你驚,例如一見到主人攞起條皮鞭就嚇到瀨尿,侮辱類就要你無晒人格,當你賤到連屎都食得落重有咩野接受唔到?


這時Shirley已修剪好腳甲,她把腳趾甲碎放進我的口要我吞下,其實可能我有些戀足,我覺得女生的腳趾甲碎沒有鼻垢咁嘔心。


日子過得很快,轉眼來到今天重刑的日子,鉻鐵訓練,來到一個房間,其餘3人先被戴上手扣及口枷,被命令跪在地上等候,原來又是我先進行,我被她帶進套房,房內沒有什麼,只有一個平放地上的X架及旁邊的一支辣雞,Shirley翻看一下文件。


Shirley:背向天訓上去。


我倒臥在X架上,X架上每半尺就有一個皮帶位,Shirley把皮帶逐一綁緊,基本上手,腳,頸,身體,腰差不多每一個部份也被綁上,全身動彈不得,口被戴上口枷,Shirley把辣雞通電,再翻看一次文件核對。


Shirley:3140,而家跟據合約上妳付款監護人既要求,會用辣雞係你背部刻上“I am Sandy's slave”,明唔明白?


Shirley戴上醫療用那種橡膠手套,先在我背部搽上消毒藥水然後她拿起辣雞。


Shirley:真係好痛架,撐住,重有幾個禮拜訓練期就完,你個心諗住可能有得出去,總之撐住,對唔住呀!


“對唔住”三個字一說完就立即動手,辣雞洛在我背部皮膚刻上第一個I字,那種痛法我無法形容,我估計是我暫時受過的最大痛苦,我從口枷傳出淒厲的慘叫聲,但Shirley沒有理會繼續,我亦明白這是她的工作,但她之前跟我說過的我會想死左去好過原來是真的,最後全部字刻完我已差不多暈死過去,她讓我休息了半小時就解開我的皮帶叫我出去跪著等及叫另一個奴進去,原來單是聽房內的奴的慘叫聲也絕不好受,第一個受刑壓力反而較細。


過了2天,又來到另一重刑 ~ 氣鎗,Shirley把我們帶到射擊房,4個奴雙手被綁在4個吊釣上一字平排,吊高至只能用腳趾站立,四人要戴上護目鏡保護眼睛,另外當然要戴上口枷,Shirley拿起那支機關槍型的氣槍,把一盒橡膠子彈裝上,跟著對最左面的奴身上開了一槍,那個奴當然是慘叫和抽搐身體,一槍接一槍大約十槍後她就改為連環發射直至所有子彈射光,那個奴身上的瘀傷恐怖得就好像被鐵錘打完一輪,但第2個就輪到我,Shirley也是先打一槍,就打在我的胸口上,真的有如被鐵錘打了一下一樣,十槍後也是連環射擊,又是令我生不如死的一個酷刑,4個奴也同樣受過相同的對待後,Shirley按電制,上面的吊釣真的有如把我們當紙靶一樣,吊起180度轉再下降,即現在是背向Shirley,這次Shirley一開始就用連環射擊胡亂掃射我們4個奴的背部,也不知誰人被射多誰人被射小,只知4個人從口枷傳出的慘叫聲交織著一個有如地獄的場面,射完一盒子彈就換另一盒,射完4盒子彈她才肯停手。


這天又被單獨帶到一個房間,地上鋪上膠紙,其實我心裡有數應該是黃金調教了,因為大約尚有個多星期訓練期便完結,之前的吃嘔吐物勉強完成,因為他們原來是有方法訓練的,在之前2天我被禁食即連豬哨飯也沒得吃,餓了2天吃Shirley的嘔吐物時又好像沒有想像那麼難吃,這次同樣禁吃了2天,我被她鎖在地上,她蹲在我的頭上肛門對準我的口。


Shirley:嘜大你個死人口一口氣吞晒去,唔好要我痾多次比你食呀吓。


只見她的肛門在動,跟著她的大便就痾入我的口中,激臭,味道很苦,如果唔係已經沒有進食2天根本沒有東西可嘔出來相信已嘔吐。


Shirley:食左佢,食唔晒唔駛旨意出番去,如果食得晒今晚同你玩高潮控制,即係比你射。


除了一心諗住要出番去,我的性慾亦被燃起,由Sandy走那一天射過一次,原來已2個多月沒有射過,在威迫利誘的情況下,結果我真的吞得下黃金。


過了幾天來到最後一個訓練,其實也不算是什麼訓練,Shirley把我拘束在一個枷鎖內叫我等候,跟著就有2個男的進來,其中一個不由分說就把他的陽具插進我的口抽插,另一個就在我肛門搽上潤滑劑爆我菊花,強迫我口交的先爆發,一股腥臭的精液射進我的口中,後面的那個亦差不多爆發,他脫去避孕套就來到我的面前顏射我,之後2個男的離開房間。


Shirley並沒有立即來釋放我,就好像給時間我反省一樣,事情發展到這裡,只感到自己賤得無可再賤,連屎也吃過,又被迫同性做愛或者應稱為強暴,基本上Sandy叫我做什麼也沒有什麼好反對了吧,亦賤得沒有什麼事做不到。


Shirley估計沒錯,Sandy真的在訓練期的最後一個星期六上來探訪我,我亦以為終於可脫離這個地獄,押解員把我押到一個房,一進房,房的中央是被一片玻璃隔開,每便各有一張椅子給參加者和探訪者坐著,而對話就透過每邊一部的機器傳送和接收,押解員則站在我身後門口監視著我,其實真的有如探監。


 PS作者TOMMY LEE 說:

<首先多謝大家仍有看及支持小弟的作品,此輯故事亦已去到尾聲,將會在第13節完結,對於有朋友說今次故事比較沉重,原因可能因為今次寫作手法上有些轉變,減小一些SM細節上的描寫,加重戲劇上的效果,無論如何多謝大家意見,吸收後對於以後創作會加以改進。>

沒有留言:

發佈留言