2017年5月5日星期五

奴隸丈夫之育成 7 ~ 心裡有數 & 8 ~ 逢場作戲

奴隸丈夫之育成 7 ~ 心裡有數


Sandy:你點呀?係度慣唔慣呀?你好似清減左呀。


其實聽到呢幾句話我好心傷,我諗除左地獄唔會有地方日日比人綑綁,比人侮辱,比人虐打,係佢呃我入黎,又話1,2個星期就會黎探我,又說如果我受不了跟她說可以隨時離開,結果是差不多3個月才第一次見到她,現在她就好似講風涼說話咁,但我強壓心中的怒火。


我:普普通通啦,咁緊係係自己屋企好好多,係呢!今日訓練期係咪完結?妳係咪黎同我一齊番去?
Sandy:唔。。。姐係咁,我都好掛住你好想你即刻番屋企日日陪我,但係我頭先同呢度既職員傾過,佢話你大部份項目都滿分,呢樣我好高興,你同我既努力無白費,但係重有小小項目未係完美,反正你都辛苦左幾個月啦,我想你再留多3個月訓練多一次,到時全部項目都完美你話幾好。
我:唔好,我求下你今日比我走,妳知唔知我係呢度有幾慘!?我背脊比呢度D人用辣雞辣,比人用氣槍射妳知唔知有幾痛?


我眼泛淚光,激動地站起來拉高衣服讓Sandy看看我身上的傷痕,這時押解員行來用武力按下我警告我冷靜。


Sandy:你咁激動我地好難再傾落去,不如我下次再黎探你先再傾?
我:唔好,妳本來話1,2個禮拜就黎探我結果幾耐先黎探我?你知唔知我比呢度D人迫我食屎有幾慘?(我本來想說我重有比男人強姦但實在太醜說不出口)
Sandy:你就係食得落屎呢樣野我最欣賞,我諗如果由我訓練你你今日肯定未食到,專業即係專業,所以你黎呢度係正確既。
我:唔好,唔好,求下妳念在一場夫妻,放過我。
Sandy:。。。。。。睇黎你真係好唔鍾意留係度,咁啦,我今次續2個月,你乖乖地接受訓練,我應承2個月後一定黎接你走,好唔好?
我:一個月,一個月好唔好?
Sandy:唔好再討價還價,如果唔係我改番3個月。


之後Sandy就頭也不回地離開了,我亦被押回Shirley那裡接受訓練,Shirley見我被押回來沒有說什麼,就好像一早心裡有數一樣。
這堂的訓練是拘束訓練,只見其餘3個參加者已被Shirley緊縛著,今天離去的幻想幻滅,回歸現實,Shirley亦拿來繩子開始把我緊縛。


後期的緊縛訓練已不只是縛著忍受這麼簡單,除了一些較高難度的淩空吊縛外,另外會加入其他拘束具,例如頭罩口枷等,其中有一種充氣眼罩和充氣口塞最難受,能令被綁者眼睛受強大壓力及口腔塞得滿得像要爆開一樣,另外會塞入肛塞或震蛋等,還有原來四骨絲襪是相當厲害的拘束工具,用絲襪笠著頭部再把襪尖部份向後拉固定綁著,被綁者的頭原來是動也不能動,還有會在乳頭下體等吊上重物增加痛苦,但最殘忍難受是窒息綑綁,即除了綑綁身體,頸部亦會綁上繩子但當然不是勒緊,只是用繩子控制男奴維持在某一姿態,例如必須用雙手撐起身體又或必須用腳趾兀高等,否則繩子會令受縛者呼吸困難。


到了第2天早餐後,我被押解員押送去一個房間,被鎖上手扣被命令跪著等候,大約等了半小時Shirley才拿著一份文件進來。


Shirley:我要攪掂你幾個同組先過得黎,我要搵第2個調教員幫我訓練住佢地先,嗱,我有無講錯呀?我一早講左你無咁順利第一次就走到架啦。


我無言以對,眼泛淚光。


Shirley:唔駛喊喎,我眼見你呢類比老婆送入黎既人一定多過出去既人,好彩既可能一年半載出得番去,唔好彩既困左係度幾年我都見過,但另外一樣野,我發覺你幾好脾氣,通常第一次訓練期完結被強制續期通常都會發晒癲咁,結果要送去懲罰組,其實你真係幾適合做奴隸。


Shirley翻開手上的文件。


Shirley:你太太幫你續期續左2個月,同埋個訓練計劃都轉左,都幾大鑊,唯一好彩重係我做你主調教員,你知唔知本來唔係我,我同上頭講到口水乾先爭到番黎,完全為左你咋,另外,我大約估到你老婆到底諗咩。
我:佢到底諗咩?
Shirley:唔好急,我講埋工作上要講既野先,你仍然係訓8人倉,早上起床早餐時間無變,但係你訓練唔會再係一組而係你一個人,因為你既付款監護人想特別隻中係幾項訓練,而且訓練時間係由早上8點直至晚上10點,至於你既午餐,晚餐同洗手間時間就由果段時間既調教員決定同批准。
我:會集中係邊幾項訓練?
Shirley:家務奴,食黃金,復合式懲罰即係例如鞭打完再滴蠟,刺穿加電刑咁,同埋要幫男性口交等等,同埋呢個係高階課程,程度比之前重勁,不過最大鑊既係你老婆安排左2樣勁野比你嘆,每個月受1次,即係每樣會受2次。
我:係咩勁野?
Shirley:唔講得住,一個月後你就會知,大約就係咁,我都希望你2個月後出得番去,同埋唔好咁蠢,咁感情用事,有好多野無表面咁簡單,例如“幾個月好快過姐”,“你想走我隨時帶你走”,個個老婆呃個老公入黎都係咁講架,總之你一定要出番去先講,呢個係我作為同學既忠告。
我:咁我老婆到底想點?
Shirley:唔,如果我無估錯,你老婆出面有第2個男人,但係佢又唔想同你離婚,佢又知你未接受到戴綠帽,咁佢就送你黎呢度訓練你,再睇下你接唔接受到,但係同個情人玩左3個月好開心,本來想玩多3個月先講,但係同你傾完又覺得對你唔住,於是就改為2個月,心理上安慰自己“嗱,我都對你幾好丫,我都唔駛你住足3個月”。
我:點解妳會咁估?
Shirley:因為你老婆今次特別指明加強你對男性既口舌服務能力,而且一定要成功吞精,呢種項目一定係綠帽奴至會揀,咁你明啦,咁其實你完成左第一期訓練你接唔接受到戴綠帽。
我:唔得,我愛我老婆,我為佢受咩苦都得,但係佢唔可以有第2個男人。
Shirley:無論接受到接受唔到,都係果句出番去先講,你老婆2個月後黎探你,佢會試探你接唔接受到戴綠帽,記住要講接受,唔係佢同你無限期續期都似,好喇,要開始訓練喇。
奴隸丈夫之育成 8 ~ 逢場作戲

如事者再開始為期2個月的訓練,通常早上就是家務奴訓練,會被帶到各個女調教員和押解員的宿舍,通常女調教員和押解員都知道一定會有家務奴可用,所以她們每個房間都很亂,不趕急的家務全留下給家務奴做,每天我都要為她們做執屋,吸塵,洗碗,洗衣服,燙衣服,擦鞋等家務工作。
下午會由一個男調教員訓練,他會訓練我的口舌工夫,例如如何吸吮陽具,舔龜頭,舔蛋蛋,啜蛋蛋等,射進口的精液要吞下,有時他亦會顏射我,另外他亦會訓練我為他舔腳舔肛門等,我猜想Sandy咁集中這個訓練就是要我好好服侍她的姦夫吧。

晚上都是受刑罰,而且不是單受一項而是復合式,例如被調教員用皮鞭藤條打完,再在傷口上洒鹽或滴蠟,又例如用針刺穿乳頭和下體,再在針上接上電線開動電擊,總之刑罰上比之前更殘酷。

終於差不多一個月,這天來到Shirley口中說的“勁野”,我被她帶到一個廁所,頭部被固定在一個蹲廁內,頸部,身體,四肢全部鎖上,頭上再放上一張便廁椅,Shirley脫下褲子坐上椅子,當然就是要小便給我喝和大便給我吃,但最慘的今天不是只吃Shirley一人,Shirley離開後,久不久便有一個女職員入來使用我這個廁所,有些是小便有些是大便,由早一直到晚,這個就是訓練參加者吃黃金的終極版~“人間便器”。

另外一個勁野就是被鎖在枷鎖內,同一時間被8個男的玩,通常都是同一時間一個迫我口交一個爆我菊花,口交射進口的要我吞下,爆菊花的就是差不多射時就脫去避孕套射進我的口或是顏面發射,早上,下午及晚上總共進行了3次。

事實上進行了這2個訓練後我的精神的確差點崩潰,有諗過自殺,如果不是有Shirley安慰我諗我真的會痴線,她勸我生命保貴,想辦法出去才再想往後的日子怎走。

2個月的地獄訓練終於過去,這天押解員又把我押到上次那個探訪室,Shirley已經坐在另一邊等我,我強壓心中不快及怒火;

我:老婆,我終於完成晒訓練喇,我可以番去香港同妳一齊喇(我避免用問題式,即係唔問我係咪可以番去香港喇?)。
Sandy:唔。。。有機會既,等我問多幾個問題先,如果今次比你番香港,以後我重駛唔駛要得到你同意先可以調教你呀?
我:唔駛,我完全係老婆妳既奴隸,妳隨時都可以調教我懲罰我。
Sandy:都幾好,咁你重需唔需要安全詞?
我:唔需要囉,其實妳對我既懲罰係對我既賞賜。
Sandy:OKOK,咁我叫你做咩你都會照做?
我:當然,妳既說話就係命令,奴隸會絕對服從。
Sandy:咁我又係咪對你做咩都得?例如我有第2個男人得唔得?
我:。。。得,我只係妳既奴隸再唔係你既老公,。。。妳做咩我都無權過問。
Sandy:唔好咁講,你仍然係我老公,獨一無二既老公,其他男人我只係逢場作戲,其實你答得有小小猶豫,我知你唔係完全真心,不過我應承過今日比你走,好啦,一陣會有人送你黎我架車度。

我被帶往更衣室穿回當天來時的衣服及發回當天被收起保管的私人物件例如銀包電話等,最後被帶到Sandy的車子完成交接手續。

如上次一樣Sandy要我戴上眼罩直至關口才準許除下眼罩,她是不讓我知道這個男奴訓練中心的地點,終於回到香港,應該已逃離那個地獄。

我對Sandy說肚餓想先去吃東西,於是Sandy和我隨便去了家裡附近的一間餐廳,餐廳老闆問我差不多半年不見去了那裡?問我為什麼瘦了那麼多?我只好說上了大陸工作。

我以前一直覺得這間餐廳不好吃,但今天再吃食物美味到我不能相信,Sandy只叫了一杯飲品,但全程不斷用電話收發訊息,又常常催促我吃快些就好像很趕時間一樣,終於回到家裡,我感動到差不多哭出來,我說想先淋個浴,但進浴室10分鐘左右Sandy已來催促我出來。

我:我有D攰,我想訓一陣先。
Sandy:咁都好,我帶你去睡房。
我:間屋裝修過咩?

Sandy沒有出聲,走在我前面帶了我上3樓,即以前客房的房間,房門一打開我一看我真的有點恐懼,這稱得上是一個刑房,有一張床,床上有些皮帶明顯是拘束用的,一個狗籠,有幾個拘束枷鎖,一張單坐位梳化,一個放雜物的櫃子,牆上掛滿各式各樣皮鞭,藤條,手扣和鎖鏈等刑具,在其中一角是一個廁所,房中央是一個起重吊鉤。

Sandy:呢間以後就係你既睡房。
我:我地以後唔一齊訓?
Sandy:咁我地始終身份有別,我係主人你係奴隸,如果我地日日同床,你點會尊重我?

Sandy從櫃子拿來一個CB6000s和一件拘束衣要我穿上。

我:可唔可以過2日先玩,我真係好攰,最小聽日先,好唔好?
Sandy:其實你好似未係完全服從,可能搵日要番去再訓練下,好啦,拘束衣而家唔駛著住,但CB6000s一定要戴。

我戴好CB6000s,她鎖上鎖頭。

Sandy:咁你好好訓下,我出去有D事做,會今晚先番黎,今晚會買埋野比你食。
我:吓,我地幾個月無見第一日見妳就要出去?妳去邊呀?
Sandy:睇黎你真係未完成訓練,我去邊到你問咩?我而家趕時間,今晚番黎你話我知幾時再上過去訓練。

Sandy離開房間,我聽到鎖匙聲,原來她把房間反鎖不許我離開房間,我躺在床上想Sandy是不是就是去見她的姦夫,由於精神上太疲累我很快就睡著了。


PS作者TOMMY LEE 說:

首先多謝大家仍有看及支持小弟的作品,此輯故事亦已去到尾聲,將會在第13節完結,對於有朋友說今次故事比較沉重,原因可能因為今次寫作手法上有些轉變,減小一些SM細節上的描寫,加重戲劇上的效果,無論如何多謝大家意見,吸收後對於以後創作會加以改進。

沒有留言:

發佈留言