2016年1月8日星期五

姻親是女王(四) ~ 奶鞋底

姻親是女王(四) ~ 奶鞋底

差不多一點從深圳回程番香港,大約三點左右便回到家,腦海不斷出現剛才被阿兒實調的畫面,絕對是慾火焚身,太太又不在唯有自慰解決,總算解決了性慾但不能在實調過程中達至高潮總像欠缺了一些,可能就是阿兒口中的"吊癮",忍不住在星期五便再打電話給阿兒看看星期六日會唔會安排到時間實調。

阿兒:嘩······姐夫D性慾都好強Wor,一個禮拜都未夠又身痕,不過今個禮拜Full左啦,下個禮拜安排一個鐘比你啦,你就忍多一個禮拜啦。

在下星期五阿兒whatsapp比我說星期六中午12:00自行上上次果間屋,佢會直接係果度等我,我準時去到按門鐘阿兒已在屋內,她開門給我,我入到屋內看著她等她的指示。

阿兒:妖,賤人你唔好咁柒得唔得,入左黎就拿拿臨除衫跪低啦,你自己蹝晒自己D時間咋。

我立即除晒D衫,有過上次經驗今次在阿兒面前赤裸已經無上次咁尷尬,阿兒今次唔用繩綁我,而是拿了一個木枷鎖即係有三個洞用來鎖住條頸同雙手果種。

阿兒:嗱······賤人,唔好話我對你唔好,我尋晚用左成個鐘諗要點樣訓練你成為真正既奴隸,我覺得個Plan應該喏晒你,不過首先要了解你小小野先,你同阿姐幾耐做一次?
我:通···通常1,2個禮拜一次左右啦。
阿兒:咁我當你2個禮拜啦,咁你對上果次幾時同阿姐做過?
我:星···星期三做過。
阿兒:做咩口咥咥?係咪講大話呀?
我:唔係呀,不過唔知妳想點好驚。
阿兒:驚 !? 做奴隸係咁架啦,邊個叫你咁賤格要有D咁既癖好啫?嗱···個PLAN係咁既,以後我就每2個禮拜實調你一次,每次我會比一個任務你,如果你成功完成任務令我滿意既話我會比你射,但之後要鎖CB,知唔知咩係CB?
我:下,鎖CB好易比妳阿姐發現架,我唔想離婚呀。
阿兒:我唔理,你要做我既奴就要接受我既調教方法,不過咁,我都唔想睇到你離婚收場,你星期三同阿姐做過麻,即係大約2星期後既星期三會再同阿姐做啦,咁你果個星期三晚黎我屋企搵我,我會比你解開CB幾個鐘,每二星期就有一晚係咁做,不過我老公即係你舅仔通常8:00會番到,如果你8:00前你到唔到我就幫你唔到喇,另外12:00前要鎖番好CB視像比我睇,至於阿姐會唔會因為其他原因發現你戴CB一概唔關我事,你衰左都唔好連累我,你自己諗掂點同阿姐解釋。
我:呃············
阿兒:重未講完,如果我比你既任務你達唔到就重大鑊,除左即場無得射,我連果幾個鐘都唔會比你解鎖,如果成個月唔同阿姐做我諗阿姐一定知你有古惑,到時,哈哈······

我心想阿兒真係好狠,而且諗D野都幾周詳,最慘係比佢控制埋我同太太做愛既時間,而且如果太太果日唔想做例如佢好攰,又例如月經到咁又點 ? 呢D野點可能咁有規律?

阿兒 : 我知你諗緊有好多問題,不過你唔駛講如果連呢樣野都做唔到唔好做我既奴,橫掂我都唔想調教你,身份關係調教你硬係好似好奇怪咁,又好似好對阿姐唔住。
我:呃......咁主人今日有咩任務?
阿兒:益下你,你鍾意比女人侮辱吖麻,我今日就侮辱下你,今日就玩奶鞋底啦,奶我頭先係香港著黎果對鞋既鞋底。
我:下,點得架 ? 鞋底咁污漕有菌會死人架。
阿兒:污咩嘈 ? 主人著過既鞋都話污嘈你做咩奴 ? 唔想奶鞋底主人比塊面你錫好唔好 ? ............ 你可以唔奶,即刻鎖CB同我死番香港2星期後再黎,不過到時都係要奶鞋底,或者你以後唔好再搵我囉。

阿兒生氣時又另有一番韻味。

我 : 好啦,我奶喇。
阿兒 : 咁就乖喇,黎......奶下呢對拖鞋練習下先,對拖鞋我淨係係呢度著,好乾淨架。

我呻出舌頭在阿兒腳底下奶阿兒的拖鞋底,雖然說對拖鞋只在屋裡穿,但拖鞋底始終有唔小灰塵,正想吐出來時阿兒就大喝 "奶到咩都要吞晒D野落肚,一陣果對都係要吞晒D野落肚" ,跟著阿兒從鞋櫃取來一對鞋,相信就是她從香港穿來的鞋,是一對平底鞋,阿兒先用鞋窩罩住我的口鼻讓我聞呢對鞋,呢對鞋明顯無上次對波鞋咁臭,跟住阿兒才把鞋穿上腳上及蹺起腳。

阿兒 : 賤人,黎到今日既高潮喇,奶鞋底啦,你心諗你奶完有得射你就奶得落架喇,記住要吞晒D野至算合格。

我鼓起最大勇氣呻出舌頭奶了阿兒的鞋底幾下,好苦,完全感覺到鞋底有幾污漕,阿兒叫我呻出舌頭給她看,跟著她大笑起來,她拿來一面鏡子讓我看,原來我的舌頭上全是黑色的,可想而知對鞋底真係有幾污漕。

阿兒 : 姐夫我無睇錯你既,你真係做奴隸既人才,你係我第一個咁快就可以成功調教到奶污漕鞋底既奴,如果呢個進度應該調3-4次已經可以要你食我D屎,哈哈............

我有點反白眼,腦裡一片空白。

我 : ······其實其他人通常幾耐先訓練到奶鞋底架 ?
阿兒 : 通常有一半人會放棄,另一半最小都要調教3-4次先奶得落,所以你真係人才,呀人才,麻煩你快D幫我奶乾淨晒2隻鞋底先講啦。

我奶完一對鞋底後阿兒檢查了一下,跟住佢叫我躺在地上,佢用一隻鞋罩住我的口鼻,跟著用腳幫我腳交,我上次已知佢D腳趾好靈活,加上其實已經好興奮,好快已經比佢打左出黎,跟住佢解開我的枷鎖,命令我去浴室洗乾淨,跟著出來時佢就為我鎖CB,上主圈,套鳥籠。

阿兒 : 用唔用埋呢個刺好呢,好啦,暫時唔用住,遲D先。

最後阿兒在主軸鎖上一個小銅鎖我的弟弟便成了籠中鳥。

阿兒:呢個型號係最細架喇,喏晒你呢D細SIZE,今日玩到呢到快D同我躝。

(待續)

沒有留言:

發佈留言