2016年1月8日星期五

姻親是女王(二) Tommy LEE


星期六,阿兒約左我十二點係深圳等,我先到達,阿兒一到就說肚餓要去餐廳吃飯先,在吃飯時我們有傾有講,阿兒的態度仍算客氣但不經意間又經常對我說出一些很侮辱的說話。

阿兒 : 姐夫,其實阿姐知唔知你咁變態?
我 : 知小小啦。
阿兒 : 咁佢有無同你玩SM? 阿姐咁惡,佢實識打你鬧你架。
我 : 佢比較保守,唔係好接受到呢D野,我淨係同佢講過我鍾意女仔著絲襪叫佢著佢都唔肯。
阿兒 : 咁慘 !? 唔怪得未見過阿姐著絲襪同埋次次食飯你都係咁笈我對腳啦。
我 : 係呢,點解妳會係中國做女王既?
阿兒 : 你覺得好奇怪?
我 : 都唔係既,例如我都係由細到大都鍾意比女人虐待,我諗妳可能都係由細到大都鍾意虐待男人掛。
阿兒 : 更係唔係啦,我真係唔似你咁賤格天生變態呀,二年前我連咩係SM都唔知,更加唔相信居然真係有男人會比錢女人鞭打自己呀比腳趾自己奶呀咁變態······其實我真係迫於無奈先會做女王,我諗你一定唔知應該連阿姐都唔知佢細佬其實有幾爛賭,佢同朋友賭,賭波賭馬過大海連網上果D佢都賭得一餐,我嫁左佢三年,佢除左頭一個月比過家用之後一豪子都無比過我,都唔緊要,家用我出埋,但係有一次佢比大耳窿係澳門押番黎,連本帶利爭人幾十萬,我為左幫佢還錢就番中國問我姊妹借錢,我姊妹話無咁多錢借比我但可以搵到人借比我,連利息都唔駛計但係要幫果個人做野還錢,即係做女王,我姊妹原來已經做左一年,佢同我講解關於戀足呀SM呀呢D變態野,我本來都唔想,但佢話最多都係要幫D客用手用腳呀咁,而且一定唔駛暴露同同D客做愛,用手用腳姐,聽落都唔係好大問題丫,係無其他辦法下咁我就問果個人即係我師傅借左筆錢亦即係做左呢行。
我 : 其實有無勸過你老公唔好賭錢?
阿兒 : 晒能氣啦,D賭仔都勸得到? 等於你天生犯賤,我勸你唔好鍾意奶腳趾你會唔會聽?
我 : ······其實妳還晒錢比妳師傅未?
阿兒 : 還晒啦,大約用左二年先還得晒,初頭我咩都唔識,師傅要由頭教起,因為唔識,所以拍片同做實調都一定要拍住我姊妹或其他女王一齊做,果時師傅拆好小錢比我,首先師父一定抽半份錢,如果要拍住其他女王做就再得半份既一半,一個鐘實調通常一千人仔,滿師既女王應該拆到二百五但師傅初初比一百我咋,慢慢我學多左就加到一百五十,二百咁,大約半年我滿師,而且最緊要唔駛再拍住其他女王可以單拖做,一個鐘拆到五百,通常一個星期六加日可以做到十至十二個鐘左右,都算幾好搵,用多年半終於還晒錢,呀,姐夫,之前唔記得講你都知我係收費女王啦,我無可能唔收你錢架,不過我比個九折你啦,900人仔一個鐘有無問題?
我 : 無問題,應該既······其實妳師傅係咩人? 同埋妳師傅點訓練妳架 ?
阿兒 : 本來呢D野我唔會同人講,不過一場親戚就講比你聽下啦,我師傅係一個四十幾歲既女人,我諗佢真係好鍾意虐待男人,我記得佢第一次實調比我睇,真係嚇到我腳都軟,個男奴除晒衫比佢綁住對手吊起,跟住師傅除左自己對襪塞入佢個口再加多個口波,再用麻包袋笠住佢個頭,跟住用長皮鞭係咁鞭佢個身,好大力咁鞭,個男奴雖然個口塞住對襪重有口波,但係我重好記得佢果D淒厲叫聲,但師傅完全唔可憐佢反而覺得D聲好煩,師傅用牛皮膠紙係佢個口波個位卷左5,6個圈,跟住再鞭過,個奴真係發唔到聲,應該係發得好小聲,但我仍然感到好淒厲,佢個身係咁震,身上D鞭痕好恐怖,好多慘出血,師傅就好似好興奮咁鞭到唔停,結果個男奴痛到暈左,我都唔知幾驚,萬一攪出人命唔知點算,不過師傅好鎮定,好似好有經驗,佢用個水殼係馬桶筆左D水,一野潑去個奴塊面,個奴立即醒番,師傅比佢抖左幾分鐘跟住重玩埋兜巴星同踢蛋蛋,最後師傅戴左支好粗既假野插佢屎眼 (阿兒說時用手指圈左個大約2寸既圈以表達有幾粗),一邊插佢一隻手幫佢打飛機,打左十幾下個男奴就射左出黎。
我 : 我諗個男奴比妳師傅打成咁一定唔敢再搵妳師傅做實調啦。
阿兒 : 更係唔係啦,個個月都見到佢搵我師傅,佢就係貪我師傅鞭得勁,係佢自己要玩咁重口味姐,師傅對唔同既客會有唔同手法,佢第一件事教我就係要掌握個奴鍾意咩同埋佢既尺度去到邊,過左龍或者唔到位個奴都可能唔會番轉頭,佢話呢樣好重要因為我地呢行做熟客永遠比做生客好。
我 : 咁點先知個客鍾意玩咩同佢既尺度呢?
阿兒 :  姐夫真係傻仔黎既,個客鍾意玩咩直接問個客咪知囉,而且根本唔駛問,佢地係實調之前一定係QQ同我講得好清楚想點,好多成個故事咁寫出黎有晒對白咁比我,不過我根本唔會睇,我同我師父手法唔同,通常我了解左個奴鍾意玩咩,到左實調時只會滿足佢一半,例如個客鍾意二樣野,我一次實調只會滿足佢一樣,我覺得咁樣吊下佢地癮效果好似重好,反而個客既尺度我就一定會注意,我通常會循序漸進咁每次將佢地既尺度推大小小。
我 : 妳係咪好快已經掌握得咁好?
阿兒 :  咁又唔係,我記得我初初根本落唔到手,例如要我鞭打同踩D奴我覺得好殘忍,都唔知比師傅鬧到幾金,師父話咁對佢地唔係殘忍而係滿足佢地,我心諗始終都要還錢架,就咬緊牙關鞭落去,反正又唔係我痛,慢慢就習慣左,我而家可以好殘忍架,姐夫你驚唔驚?
我 : 下!?......一陣去果度妳師傅會唔會係度架?
阿兒 : 唔會喇,幾個月前我同師傅拆左夥喇,我而家同我姊妹租左個地方夾份做,希望搵得多D。
我 : 係咪個個禮拜六日都好多男奴搵妳實調 ?
阿兒 : 都OK啦,其實人有時做咩都要講運,係調教項目上每個女王都有佢既強項弱項,例如有D用鞭好叻,有D緊縛好叻咁,睇下你遇到既客同妳既強項夾唔夾,調教手法上就個個唔同,好難講邊個手法最好,但我覺得我係果種可以調教到個奴奴性不斷加深果種女王,所以姐夫你小心D呀,你比我調教最後會賤到你自己難以想像架。
我 : 咁妳就住我呀,我好怕痛唔係幾捱得打架。
阿兒 : 係?! 咁就更加要比我調教下喇,我會調教到姊夫日日身痕,日日要比女人鞭過先安樂。

阿兒說時笑笑口,我都唔知佢講真定講假,阿兒看看電話原來已經十二點半,阿兒話要埋單走了,跟住我地坐的士去到一個住宅區,坐升降機去到某單位阿兒取出鎖匙。

(待績)

沒有留言:

發佈留言