2016年1月20日星期三

SM同居生活(二)

SM同居生活(二)

過了幾天,吃完飯後又身痕,爬進枱底索阿May的絲襪腳。

阿May:咪攪攪震呀,我重要執碗洗碗大把野做呀。(在家裡我負責掃地洗衫等清潔工作,而阿May則負責晚飯包括煮飯執碗同洗碗等)。
我:攪左先啦,最多我幫你執碗洗碗。
阿May:好啦,又同你玩下,賤人幫我除左對絲襪先,跟住逐隻腳趾同我吮乾淨佢。

吮完腳趾,阿May就脫下內褲。

阿May:用黎笠住你個頭好唔好?

我點點頭同意,阿May便用這條內褲笠住我的頭,一股女性下體的騷味湧進我的鼻孔,阿May按下我的頭在她跨下要我為她口交,奴性使我出盡渾身解數地奶,同樣阿May又係興奮到潮吹。

阿May:呵···,我夠喇,又係唔駛做,以後你都係淨係幫我奶得啦,不過我都要顧下你既,你等我一陣,我醒D野你幫下你手,等我一陣。

只見阿May去了廚房,跟著我聽到一些流水聲,再出來時她手上拿著一個啤酒杯,啤酒杯內是黃色的液體,我當然知道這是阿May的尿。

阿May:嗱,你話過我咩你都覺得香架,你而家一路飲我既尿一路打飛機比我睇

雖 然屈辱但偏偏令我相當興奮,我一隻手打飛機,另一隻手拿起啤酒杯開始嘗試飲她的尿,但杯邊一放到嘴唇,一股尿壓味湧進鼻孔,相信沒有正常人咁近聞過尿,但 喜歡被屈辱的奴性使我倒了小許尿液進口中,但很小相信只有幾滴,但已經覺得又喊又苦,很勉強地吞下,跟著我都是幾滴幾滴咁飲,一路飲一路打,我諗大約飲了 三份一左右便射了出來。

阿May:主人D尿係咪好好味呢?
我:······係,好好味。
阿May:唔好嘥,飲埋佢啦。

阿May拿起啤酒杯放近我的口想餵我飲,我卻把頭縮開。

我:唔好喇,今日玩夠喇,我執埋D碗不過我想聽日先洗。

阿May定眼看著我2,3秒,好像發現了一些事,我沒有理會去了執碗,但最後有潔癖的阿May還是抵不住自己去了洗碗。
又過了2,3日,被虐癮又發作,我又爬入枱底玩阿May的絲襪腳。

阿May:唔好攪攪震啦,好多碗要洗。
我:我幫妳洗啦。
阿May:好呀,不過你執左D碗洗埋先再同我講啦吓。比你射左先重駛指意你做?咪又係我洗。

阿May學精了,她已經發現左我射精後奴性就會大減,當時我慾火焚身,於是只好立即執碗去洗,洗洗下阿May入來在我面前脫下腳上的絲襪褲,再用來笠住我的頭,屈辱感立即令我下體興奮起來。

阿May:慢慢洗,洗乾淨D。

跟著阿May走回出廳,我大約用半小時終於把碗洗好,阿May則坐在沙發撓起腳看電視,我立即跪了在她腳前為她奶腳趾,奶了幾下阿May把腳一縮。

阿May:唔好奶住,你聽我講D野先。

正當我想起身坐梳化,阿May就一喝。

阿 May:跪係度聽,揸埋耳仔聽住,我想你清楚了解我一陣講既野,嗱,我諗你自己都知自己既怪癖啦,應該係叫被虐待狂,呢D係你既慾望,其實我係無呢方面既 興趣既,不過為左你,我可以嘗試同你玩,但係你知我做人好有原則,好有計劃,我玩得我就會好認真,你要真係視我為主人,我就只會視你為奴隸,好似對上果次 咁,你講過主人叫你飲尿你就會飲,但係你有無飲晒?即係唔服從主人命令啦。
我:唔係呀,我已經盡量飲左好多······
阿May:收聲,等我講,我問你野你先準講野。我唔要有任何藉口,總之我命令你飲晒就要飲晒,重有,應承幫我洗碗最後又係要我洗呢樣最離譜,應承左主人既事唔做直情係欺騙。

我又忍唔住開口講野。

我:唔係呀,我第二朝會洗架,果晚太攰。

今次阿May直頭打左我一巴,跟著佢除左原本笠住我個頭果對絲襪塞入我個口,再用牛皮膠紙貼實我個嘴。

阿May:我話過我問你野你先準講野呀,賤人,總之如果你真係要玩就要好認真咁玩,你有任何過錯主人我就會懲罰你,你做得好就有獎勵,你諗清楚係咪真係做得到服從我,係咪真係要做我奴隸先啦?

大約一分鐘後

阿May:點呀,考慮成點?玩唔玩呢個主奴遊戲?

我的口被絲襪塞著只能點頭回應。

阿May:好,咁呢刻開始你就係我既奴隸我就係你既主人,為左做得好D我會學習,重有,你叫得我做主人,無理由我要做家務吖,咁以後原本我做開既家務麻煩你做埋。

未完待續

沒有留言:

發佈留言