2016年1月8日星期五

姻親是女王(三) ~ 初次實調

姻親是女王(三) ~ 初次實調

阿兒:嗱,姐夫,你入去之前我比多次忠告你先,我其實都幾尊重你既,但係你一踏入呢間屋之後我唔會再當係人咁玩,你真係有心理預備先好啊!

我忐忑地點點頭,阿兒露出一個冷笑跟住打開門,一入屋我便被這間屋的設備所吸引,呢間屋唔係好大,我諗500尺左右,只有一個廳一個睡房,廁所及廚房,一入門就是一個很大的鞋櫃,放著各式各樣的女裝鞋,再行入是梳化,梳化後的牆掛滿各式各樣的皮鞭,木板,皮柏及麻繩綿繩等工具,再入的角落有一個大狗籠,另一個角落有很多大型的枷鎖類刑具等,另一個角落有一個櫃相信是放一些比較小型的用具,廳中央有一個起重吊鉤相信是用來吊綁D奴,我當時心想如果自己的太太肯同我玩SM我都一定將自己屋企裝修成咁。

阿兒:賤人你係度發咩呆,快能D除晒D衫褲同我跪係度啦,我今日抽到一個鐘比你架咋。

阿兒一邊說一邊脫去腳上的Converce波鞋換上拖鞋,我亦脫去上衣及牛仔褲,但脫內褲時真的很尷尬。

阿兒:除埋條底褲啦,怕醜呀? 係賤人你自己叫我調教你架,係度扮晒野。

我只好連內褲都脫去,除了太太,阿兒是第一個我在她面前赤裸的女性,阿兒拿來綿繩開始將我綑綁,綁法就像日本AV綑綁女人果類綁法,雙手反綁再在手臂及胸前上下綁2個圈,阿兒還要用腳踩著我背部係咁扯緊條繩來綁,綁得好實,D繩入晒肉,相信無可能自行掙脫,阿兒沒有綁我的腳但命令我跪好,她行來我前面用黑色絲襪腳了我的下體。

阿兒:嘩······原來賤人你下面咁細既? 我真係戥阿姐慘囉,其實你同阿姐做果時阿姐Feel唔Feel到架? 我驚你插左入去阿姐都Feel唔到呀,如果阿姐無同你講過,佢一定係怕傷你自尊心先唔同你講咋,你自己檢討下啦。

被阿兒咁樣羞辱,我反而極興奮,下體抽搐了幾下雖未到射精,但已流出了一條透明液體的絲線,阿兒露出一個陰笑,跟著為我戴上一個口波,再用一隻剛才脫下的波鞋罩住我的鼻,我上次已說過阿兒的腳在女性來說有點臭,呢對波鞋同樣都幾臭,阿兒綁好鞋帶固定波鞋在我的鼻前。

阿兒:賤人好興奮Wor,重漏野潻,唔駛咁心急Wor,皮鞭呀假能果D勁野都未出,一個鐘有排你受呀,不過上次應承過你整杯正宗絲襪奶茶你飲,比你飲埋先炮製你,賤人等我一陣,好快,你索住對鞋入面D絲襪腳味先。

阿兒在浴室倒來一盤水,跟著脫去腳上的黑色絲襪把一雙腳放進水中清洗,佢用手指在水中卒乾淨自己每隻腳趾隙,跟著用水杯在盤中筆了一杯水,再放了一個茶包進剛脫下的絲襪腳尖位浸進水中沖出茶味,最後她說加埋奶就攪掂,她在雪櫃拿來一包鮮奶,唅了一啖進口還要做出漱口的動作,她把口中的奶吐進杯中,用手指攪了幾下呢杯充滿侮辱性的絲襪奶茶便完成了,她將波鞋拿走要我躺下,口波沒有除,因為口波上有洞,阿兒把奶茶慢慢倒在口波上讓奶茶從洞漏進我的口,但當然有很多漏在地上。

阿兒:賤人呢杯係咪正過上次果杯呢?做咩成地都係,你唔好蹤呀吓,同我奶番晒佢。

阿兒把我口中的口波除去,要我跪在地上奶乾地上的奶茶,他在我頸上套上狗鏈,一隻手拉著狗鏈另一隻手拿著九尾鞭鞭我要我奶地上的奶茶,我心想估唔到咁快已經賤到要奶地下,一路奶阿兒一路用九尾鞭鞭我背脊,在我黎講都幾痛,有一二下我甚至痛到典地。

阿兒 :有無咁痛呀!?我都無用過力,賤人你扮晒野定真係咁唔捱得打呀?咁唔捱得打學咩人做奴隸!?妖,玩插屎忽啦。

阿兒在那個雜物櫃拿出一支假陽具戴上。阿兒在假陽具上套上避孕套,再在我的肛門搽上潤滑液,嘗試把假陽具插進我的肛門,但原來好痛,我大叫“唔得,好痛”。

阿兒:小,乜賤人你真係咁能廢架,呢支最能細架喇,支野都無D屎咁粗點會插唔入?你有無見過D真係粗架?如果你唔係我姐夫我真係話能知你一野插死你啦,好似叫到要死咁,真係唔想再調啦,躝過黎奶腳趾啦。

阿兒坐在梳化,拉扯狗鏈我只好跪著去她腳前,在她腳前為她奶腳趾,一路奶她就用另一隻腳了我的下體,我從未試過咁興奮,好想射,不過雙手被綁完全做唔到任何事,一切操控在阿兒的腳下,她的腳趾很靈活,她用二隻腳趾夾住我的陽具龜頭位上下摩擦,我已抽搐了2,3次,相信再多幾下我便會射精,但她突然停止。

阿兒:想射呀!?好難喇,今日唔比你射,你表現實在太差,打又唔得插又唔得,下次我無咁客氣架喇,你考慮清楚重搵唔搵我調啦。

阿兒解開我身上的繩叫我穿回衣服離開,在離開時出了門口後。

阿兒:姐夫今日好唔好玩?
我:都幾刺激既,不過·····
阿兒:不過無得射?我批准你自己番去打飛機啦,第二個奴我唔比架,你係我姐夫我比足面架喇,鬼叫你自己做得唔好呀,你知唔知我地點稱呼你呢類奴? 係偽奴,淨係想奶下腳趾就射學咩人玩SM?
我 : 其實我下面係咪真係妳頭先講得咁細 ?
阿兒 : 都唔係既,不過就肯定唔係大果類,唔駛介懷,一般言語羞辱都會講呢D。
我 : 幾時可以再搵妳調。
阿兒 : 你考慮下先啦,如果你要再搵我調,我會設計個成個PLAN比你,我有辦法訓練到你成為一個真正既奴隸,不過你自己都要諗下點樣可以做得好D,另外我清楚晒你鍾意咩架喇,你淨係鍾意女人對腳同比女人侮辱呀麻,我下次偏唔玩呢二樣,淨係玩鞭打插屎忽睇下你死未。

阿兒說時又流露出微笑,我發覺其實阿兒笑起上黎有一種很獨特的吸引力,很有女性的嫵媚但又有點妖味。

(待續)

沒有留言:

發佈留言