2015年9月24日星期四

[女主男奴] 那些年,我們的SM (7)

部機器一開咗之後,我 feel 到個肛塞開始擴張,好似個蓮花咁撐開咗,然後就有液體慢慢咁灌入黎。Sue 見到我個痛苦嘅樣,好滿意咁關埋房門,然後用鎖匙喺出面鎖好,以為可以鬆一口氣果陣,原來有部 iPhone 掛咗喺門柄度,仲要係開住咗個 Skype,螢幕顯示著阿詩個大頭樣。「上堂得閒睇吓你,用黎解悶都唔錯喎!」一段淫笑聲喺手機傳過黎,我不斷擰頭但佢笑得愈大聲。

啲牛奶不斷咁湧入個肚度,感覺到好強烈嘅便意,個肚好似就快爆之際,機器突然停咗,然後吸返轉頭,個肚開始變細返。如是者呢個過程重覆咗四次,而舒服嘅灌腸程序完成咗之後,最恐怖嘅調教即將開始!「你慢慢玩啦,我哋準備上課,唔洗旨意玩嘢啊你,Enjoy!」阿詩笑笑口咁講。


個肛塞慢慢咁縮返去啱啱插入果陣嘅尺寸,然後部機器又開始運作,我好驚慌咁望住啲啡色嘅液體慢慢咁泵上黎,我不斷咁擰頭,諗住可以擰甩個口塞,又或者整甩條喉,但點擰都好,果四五層膠紙點都緊緊咁包住我塊面,個口塞又點會出到黎呢?過咗半分鐘之後,啲液體終於到咗個口塞度,但咦… 呢種味係?朱古力奶?

有啲唔對路喎,明明 Sue 講話係佢哋啲尿同牛奶混合嫁喎,點解會變咗朱古力奶呢?但點都好,為咗唔俾阿詩發現,唯有扮掙扎!

大概我都唔知灌咗幾耐之後,我個胃已經開始承受唔到咁多朱古力奶,作嘔返轉頭,但啲嘔吐物唔會嘔返落部機度,而係入咗氣管!我係咁咳,希望可以咳返出黎,成個人係咁搖來搖去,之後個肛塞連個支架甩咗,撞埋旁邊部機器,神奇地停咗!唔好問我點解,總之就停咗啦!終於可以鬆一口氣。唔知係今日課堂好忙定係點,之後佢哋都無再開過 Skype,直至到放學,而我亦爭取喺呢段時間瞓多一陣。

又過咗唔知幾耐,呢度廁所門終於開返,不過我淨係見到戴住白色口罩嘅 Sue。佢關咗門柄部手機,然後解開晒連住牆邊同我之間嘅扣,屈好我雙手喺後面,再好熟練咁用麻繩將我雙手綁好。我無反抗,因為我知道 Sue 有古怪。

呢位同班同學其實個樣好過阿詩,不過好瘦,弱不禁風到我轉個身應該都可以壓住佢,佢果對楚楚可憐嘅大眼加上對腳其實都幾好 J 嘅!睇住佢果對仲未除低白色長襪嘅腿… 頂!又硬咗!由於著住咗對成 10cm 高嘅高爭鞋,Sue 扶住我慢慢咁行出廁所。「同我跪喺梳化前面!」Sue 指住客廳嘅空位。我跪好之後,佢拎咗對腳扣鎖好我對腳,再加一對大腿環,再用鎖鏈扣住大腿同小腿,令我只可以保持跪坐嘅姿勢。



ps:終於新一章xd

沒有留言:

發佈留言