2014年4月22日星期二

那些年,我們的SM (4) (5) [女主男奴]

那些年,我們的SM (4) + (5)



多謝上集各位嘅支持,如果反應良好嘅話,兩三日就會有續集嫁啦!

歡迎提供一啲懲罰方法,下一集可能就係用你嘅 idea 嫁啦!(笑)

----
正當我仲喺度諗緊果陣,阿詩又再套個安全套落我碌嘢度,然後瞓喺地下,提高隻腳夾住我碌嘢
「睇你咁大個人都未試過俾人咁服侍嫁啦係咪?哈哈玩到你射唔出為止!」阿詩奸笑咁講
「嗚!嗚嗚⋯ 嗚嗚嗚嗚嗚⋯」其實我想講唔好,但個口塞撐到個口講唔唔到嘢,望又望唔到佢
「嗱你都話好呢!證明你鍾意食返自己啲精液啦係咪?」阿詩愈夾愈大力,愈來愈快,忍住痛都要扯返個頭向下望望阿詩⋯

見佢個樣面都紅晒,成塊面都係汗水,好似比人插緊咁 High,睇真啲,原來佢一手拎住支按摩棒喺度抽插緊,另一隻手喺度掩住個口⋯ 咦弊!阿詩好似見到我偷望佢!

「衰人!望咩丫望!」佢即刻停止,然後拎起地上嘅一個 Con 盒,我立即乖乖咁抬返起個頭。跟住見到佢手指上面有塊 Con。
「望丫嗱,你唔好郁啊,插盲你對眼嫁!」阿詩仲未回到氣,用手撐大我對眼然後塞咗隻 Con 入去。咦!點解戴咗之後乜都睇唔到嘅?阿詩順手咁戴埋第二隻 Con。
「偷望嘅代價就係咁嫁啦,唔好諗住 Fing 佢出黎啊,買咗十幾對喺度,後果自負啊!」

依家我乜都望唔到,眼前只有一片黑色,好 驚!依家只可以靠聽腳步聲先知道阿詩喺邊。淨係聽到佢嘅抖氣嘅聲,同埋一啲執緊嘢嘅聲音。然後佢開咗廁所入面嘅冷氣,咦唔係喎有暖風吹出黎嘅?六七月咁熱 仲開暖氣,熱死人咩!我啲汗已經由額頭慢慢咁流緊落黎,口入面混雜咗啲精液同汗水味。

然後阿詩搵咗一舊嘢套咗落我碌嘢度,果舊嘢似乎係有個高身嘅架去拓住,我搖吓下身,果舊嘢都 Fing 唔走,我感覺到阿詩應該用條繩將舊嘢同我條腰綁埋一齊⋯ 唔係喎,條繩有啲涼,應該係一條幼嘅防盜鐵絲!然後咔擦一聲,阿詩應該喺我條腰鎖後面鎖咗。

「咪郁啦!你知唔知你好煩啊,都比人綁到 咁樣仲要反抗!唔得,要鎖多條先!等佢自慰器好好咁貼住你碌尻,睇你今晚仲瞓唔瞓到!」阿詩終於抖順條氣,大大聲咁同我講。我心諗唔係下化,已經比你含住 又搓完,乜都射晒出黎嫁啦喎!依家阿詩一上一下咁鎖晒兩條防盜鐵絲,緊到移位都移唔到!

「嗱依家十點,聽朝六點返學之前,個自慰 杯都會係咁 chok,我校咗半個鐘最快,然後間唔中就會慢啲或者停埋。嚴重警告你唔好諗住逃走啊!不過你解到綁手嘅鐵鏈都好,都仲有層繩要解,比你解晒都無用,腳踝 嘅腳銬點都要鎖匙黎開,你走唔甩嫁啦!啊唔記得咗⋯」阿詩開咗門快步咁出咗去,然後入返黎,似乎又有嘢要加喎!

「呢度開咗三十度暖氣嫁啦,濕度都調到最 高,等你好好享受下焗促嘅調教夜!」阿詩開心咁講,然後口部感覺到開始有啲水流入黎,不過因為個口被強制撐開,吞口水都有啲困難!「插咗支喉比你,佢會係 咁灌你飲水,警告你唔好瀨尿啊,夜晚咁都瀨尿,咁大個人包尿片返學好醜怪嫁嘛,係咪?」講完佢就關門出咗去⋯

「嗚嗚!!」依舊講唔出任何一個字。我心諗,你係咁灌我飲水,邊有可能唔瀨尿啊⋯ 自慰杯開始 chok,開展我嘅漫長八小時⋯

阿詩關咗廁所門之後,我身處嘅廁所只剩低 自慰機器強烈快速嘅抽插聲,手腳連住嘅鐵鏈我郁一郁都叮叮聲響。而自慰杯入面夾得我碌嘢好緊,每一下抽插都好爽,但因為阿詩插咗條水喉入我個口塞度,我唯 有忍住唔叫,一叫嘅話啲水就會嗆入黎!而因為太緊嘅關係,抽插咗十分鐘已經忍唔住射咗,當然佢唔會因為射咗而停,仍然無情地不斷磨擦。
然後再過多幾分鐘,因為太敏感又射多次,我感覺到呢次射出黎嘅分量應該好少,幾乎無嘢出咁滯。但再咁射落去,真係會精盡人亡嫁喎!然後身體愈來愈重,慢慢意識就開始模糊…


「嗚嗚…」當我差啲暈果陣,個頭向側邊傾斜,隻腳一放軟咗,跟住就扯到反手吊高綁著嘅手,一扯就痛醒晒!哇咁樣搞我咪唔洗瞓?乾燥嘅熱空氣令到皮膚都出晒汗,痴立立真係好唔舒服好想抺咗佢,但莫講話抺咗佢,放低啲隻手都無可能!

如是者,唯有等佢慢落黎或者停低果一陣休息吓,一直喺意識模糊同疼痛之間來回,連過咗幾耐,天光未我都唔知道…

再次有意識果陣,我感覺到已經瞓咗喺度,個咀好似有啲嘢塞住咗,手腳仍然綁住。但我想轉身嘅時候發現我依家上下左右都有嘢頂住我,無估錯嘅話我應該係一個只容納到我瞓喺度嘅長型鐵籠!

「咦你醒咗啦?嗱我都算待你不薄啦,兩條友夾手夾腳將你放返落黎,你成身臭汗又失禁又搞到成地精,陣間你同我好好舐返乾淨佢啊!」阿詩有啲嬲咁講。咦咪住,兩條友?除咗我同阿詩,乜仲有人喺度嫁咩?

阿詩除咗我對盲片之後,我終於可以睇到返嘢啦,果然我依家喺一個籠度,鐵線距離我塊面都係 3-4 cm,旁邊仲有一個戴住白色口罩嘅女仔⋯ 咦佢咪係 Sue?阿 Sue 同我哋係同班同學,上年同阿詩都唔太啱傾嫁喎好似,點解依家又會喺阿詩屋企嘅?

睇真啲,阿 Sue 著住套黑白色女僕服,Around 10cm 高嘅高踭鞋,黑色唔透肉嘅絲襪,頸度戴咗一個紅黑色頸圈,手腳都有鐵銬,兩邊都有獨立鎖頭,中間以鐵鏈限制,而由頸圈、手銬同腳銬都有一條鐵鏈連接住。

「唔洗望啦,你都認得佢嫁啦係咪?阿 Sue 同你一樣,聖誕節諗住報復果陣比我發現咗,又咁啱佢屋企人咁唔好彩因為意外過咗身,我阿爸阿媽決定收留佢,所以佢名正言順做咗我嘅僕人,我以後唔喺屋企果 陣,你要服侍佢啊知道未?」阿詩邊執嘢邊講。「阿 Sue 你除晒你身上啲衫同絲襪俾佢自己著,你快啲換衫先,塞佢食完就返學啦!」

阿詩執好晒嘢,見到啊 Sue 呆咗喺度,立即拎咗個搖控㩒咗一吓。「啊… 嗚嗚嗚…」Sue 成個人跪咗喺地下,㩒住下面喺度叫。「嗱 Kenny 你要醒定啲啊,你碌嘢依家我鎖好咗嫁啦,得我有鎖匙,一唔聽話我就會用手機㩒個掣,你碌嘢就會電到嫁啦呵呵!」


-----------------------------------------------------

kennyc 說:
其實都係視乎大家嘅反應而作唔作落去
不妨俾啲 idea 黎丫~下一集可能就係用你嘅 idea 嫁啦!(笑)

尋常百姓說:
這裡看文章的讀者台灣比較多.會否考慮寫作一個非口語的文章?
想有第6集?大家.....給點意見吧!!
可以影響故事發展的互動創作.
真的沒有興趣去參與一下嗎?


-------------------------------------------------------

1 則留言: