2014年4月14日星期一

扑性DAY:)

2013年12月26日


扑性DAY:)

如果你以為希希我今日扑野的話,我會說一句,傻的嗎? 哈哈
今日堅係扑性day (boxing day ) 我無呃人架
吳巧意思fake左你入嚟..
姐係呢,希希覺得無主人就等於乜都無
幾日之前話過主人就係我嘅靈魂
每一刻都會掛住主人.   喺希希心目中主人係無可代替都無人能及.
因為我感受到她對我的愛和關心,而呢樣我都話過吳係必然
希希還在成長階段,為了主人真的可以不惜一切
今日成日就整本簿,記錄主人的喜好&習慣,希望做到最貼心的顧問,哈哈xD
一路寫一路回憶同主人說過嘅話,見面時她的行為,細心是很重要的
奴兒想主人了解自己,主人會細心觀察
所以奴兒更應細心點,貼心點
希希不喜歡討好人,我很真也很率直,所有付出都是真心的想主人好,主人開心.  說出來無用,做先實際,吳好搞到講就天下無敵,做就無能為力。 只會說而不做,不思考,是很蠢的行為,也顯示自己有多愛空口說白話
有人會話我係咪自大左啲,成日話人地點點點。 自大和自信係2樣嘢,自信係我做得到然後才去說教,自大係做吳到or未做就去批評人地.
希希是一個有個性,不會隨便屈服也是蠻固執的女孩,我凡事對人對己都有要求,討厭人馬虎,不負責任.
希希慶幸能找到嚴厲的主人,希希喜歡嚴厲,有要求,追求完美.    我崇拜她的出色,聰明伶俐又細心,我必須以她為role model好好學習
係架我超愛我主人,咩都以距為先,所以我願意一切都交俾距。
有主人,希希就會好幸福♥ 哈哈, 希希每天都向主人撒嬌


http://heyheylovesmistressyannie.blogspot.hk/search?updated-min=2013-01-01T00:00:00%2B08:00&updated-max=2014-01-01T00:00:00%2B08:00&max-results=14
------------------------------------------------
扑性DAY.
這是希希第一次和主人的
扑性DAY~
大家的第一次
和主人的扑性DAY,
又是怎樣過的呢?

沒有留言:

發佈留言