2014年4月20日星期日

那些年.我們的sm (1~3)

我叫 Kenny,一個轉校生,成績唔算太差,但同校嘅人真係太勁,唯有求其搵間 Band 3 嘅學校去讀埋果兩年。呢間中學嘅中六七收生唔算多,雖然係男女校但唔知點解女仔會多過男仔少少。

而呢個故事嘅女主角,係一個外貌普通到唔普通,唔肥唔瘦,身高大約165左右,但腳長長又戴眼鏡嘅女同學。認真對腳真係好誘人,小腿無咩點腫脹,配上白色長襪真係一睇就扯晒,而佢個名叫阿詩。

阿詩同啲「港女」差唔多,拜金自大不在話下,平時對住啲男仔個個都睇唔起,而我由第一日入學已經好似踩親佢條尾咁, 一有機會就搵啲嘢黎串我,無奈嘅係佢成績好,又係班長,有時候多一事不如少一次,只能白白由佢串。有一次當住全班面前鬧到大打出手見訓導,由果一日開始, 我已經好想教訓阿詩一餐。

以我所知嘅係,阿詩屋企人同我屋企一樣,因為工作關係,大多數時間都係喺深圳住,換句話講佢都係一個人住。所以,我 決定跟佢返屋企,直接落手虐待佢一餐,最重要係乜人都唔知!我將預先準備好嘅索帶同膠紙塞入書包,走出校門,等待阿詩出黎。阿詩所住嘅村屋其實距離學校唔 遠,行返去都係十五分鐘,我一直跟住佢行,一直都覺得今次一定好好玩…

我跟到阿詩入村,去到一個轉角位果陣,戴住綠色口罩嘅阿詩突然衝出黎,一隻手抱實我條腰,另一隻手將手巾㩒住我個鼻同咀,一陣刺鼻嘅味攻入我個鼻,之後就感覺到天旋地轉,然後… 我都唔記得。

阿詩:「仲唔醒?玩嘢啊你?送個頭盤俾你先!」

阿詩將一盤黃色嘅液體由頭上倒落黎,我好確定一定係尿味,濃烈嘅尿液將我搞醒咗,我咁大個仔都未試過俾人咁侮辱嘅!我啲手手腳腳俾索帶綁住喺張凳度,雙腳綁住一支長鐵通嘅兩邊,連起身都起唔到,啲衫褲全部都唔見晒,底褲都唔見埋!

阿詩:「我啲尿係咪好正呢?呵呵呵唔好諗住反抗啦,你睇下你依家個死樣,仲諗住埋伏教訓我?哈哈哈!」戴住口罩嘅阿詩喺度奸笑,佢奸笑個樣連埋笑聲,諗都令人心都寒…

我:「夠啦,信唔信我大叫丫嗱?你個死港女!嗚…嗚…」

當我仲想鬧多佢幾句果陣,阿詩已經拎起地下嘅一團布塞落我把口,又一陣尿味傳入我口中。但唔知點解,我無吐出黎,反而硬咗。然後阿詩將我準備嘅牛皮膠紙貼住我個咀,繞著個頭痴咗幾圈,塊面連郁一郁都唔得。我近距離望住阿詩個胸,雖然唔大但都有啲睇頭喎。

阿詩:「哈哈哈你條傻仔咁就扯晒旗,乜你好鐘意俾人虐待嫁咩?估唔到你咁變態嫁喎!」我下體唔爭氣咁扯一扯,好似回應緊阿詩咁。阿詩拎起 iPhone 係咁影係咁影,我想用手擋又擋唔到,走又走唔到,呢一刻真係想喊,但望到阿詩對腳無著襪,又抵返啲嘅。

阿詩:「啲相我已經放咗去一個你唔會知道嘅地方,由呢一刻起你係我嘅私人奴隸,如果你做咗啲咩令我唔滿意嘅話,唔好 怪我唔客氣丫!」我對住佢點咗吓頭,阿詩得戚咁將 iPhone show 喺我面前,相入面嘅我真係好低能又賤格,顯得出阿詩真係一個高高在上有權威嘅女主人,唔知點解突然間覺得佢真係 Sharp 咗。

喺呢個情況之下,阿詩手上有晒我俾佢綁住同封咀嘅相,逃走都唔係一個辦法,萬一佢真係癲起上黎,將啲相 Share 出去果陣,咁真係唔洗做人啦!

阿詩:「好,做得我嘅私人奴隸,當然要長時間服侍我嫁啦!以後除咗返學時間同星期日之外,你就乖乖咁留喺我身邊,你想走佬嘅話,後果你知點啦?」我點咗吓頭,之後阿詩解開我手手腳腳啲索帶,拎走支長嘅鐵通。

我以為可以趁呢個機會去制服返佢,點知阿詩一腳踢落我雙腳後面,成個人跪咗喺地下度,佢好快咁拎出一條麻繩,之後坐咗喺我對腳度,屈起我雙手喺後面,然後 用繩綁好手腕同手臂,我雙手就咁俾佢扎到郁都郁唔到,然後示意要我行入廁所。我行到入廁所之後,佢出返去拎咗一袋嘢入黎,之後大大力咁扯返開我面上啲膠 紙,同埋我口入面嘅佢條底褲!怪唔知有尿味之餘仲有少少鹹!唔知點解塊面扯到痛一痛又俾人扎實咗,下體仍然扯到行,唔通我真係俾阿詩講中咗?

阿詩:「哈哈條底褲好唔好味呢?估唔到你咁變態,連尿味都可以搞到你扯晒!」

之後佢從個袋拎咗個馬具型嘅口塞出黎,我深知不妙,堅持唔俾佢塞入個口度,點知佢用力咁用指甲揸實我個春袋!我痛到大叫咗一聲,口球好順利咁塞咗落去個口 度,阿詩確定個球塞咗落我個口之後,將頭上面嘅繫帶拉好,然後用一個金色嘅鎖頭鎖好,個口球連條脷都壓住頂唔到個球出去。

阿詩:「由於你呢個賤奴啱啱鬧我港女,就罰你今日無得食嘢同飲水!個口塞會撐大你個口,啲口水會慢慢流出黎,流到乾為止。」我不斷擰頭,阿詩斜視著我。

廁所入面靠牆嘅地下有兩個鐵圈,而牆上亦有好幾個鐵圈,似乎係用黎固定成個人喺度。阿詩將我已經被扎到實嘅雙手用鐵鏈鎖上,然後企上凳度,將鐵鏈嘅另一端 掛咗上牆上嘅鐵圈,慢慢收緊鐵鏈嘅長度,雙手慢慢從背後扯起,我唯有彎腰就位。然後阿詩瞄準雙腳小腿中間位置,執起旁邊嘅鐵通狠狠打落去,左腳閃避唔切被 打中,雖然有口球塞住個口,但係咁痛大叫始終都會有聲,阿詩立即放低鐵通,用手掌掌刮我十幾下,塊面打到熱,口水開始從口球流出黎。


阿詩:「同我自動自覺將你兩隻腳放喺牆身嘅鐵圈旁邊,否則打埋你隻右腳!」

我唯有照做,阿詩拎咗兩個腳銬出黎,分別鎖好喺兩邊,雙腳被撐開之下,如果將個人彎腰靠前嘅話會容易失平衡,然後手臂被鐵鏈拉扯,如果唔彎腰嘅話,鐵鏈嘅長度同樣唔夠,唯有盡力保持平衡。

廁所依家只有我同阿詩,手腳被鐵鏈限制喺牆度嘅我其實已經無可能反抗到,個口塞住口塞又叫唔到。
阿詩望住我條嘢扯成咁,二話不說將我條嘢套個安全套,然後慢慢咁摸我個袋,將條嘢放入個口度用舌頭舔,隔住個套都 Feel 到佢啲舌功真係不得了,俾佢柔軟嘅咀唇包住嘅感覺,雖然碌嘢伸唔到最入,但舌功加上手腳被綁嘅感覺,唔知點解咁就好快射咗出黎。

阿詩見到啲白色液體就面都紅晒,呆咗幾秒之後就喺度奸笑。
「哈哈哈哈射咁多丫嗱,好彩用個套袋住姐,如果唔係搞到本小姐成身都係嘅話,實打到你碌嘢殘廢!」
然後拎個漏斗,將個尾端插入我個口球度。

我都諗到佢想點,唯有不斷搖頭諗住將個漏斗搖返出黎。
「嗱嗱嗱你啲相啊,仲搖?」我仍然喺度搖,因為吞返自己啲精液實在難以接受。
「咁你唔好後悔啊!」阿詩講完就將我個馬具型口塞嘅繫帶,拉到背後被吊高嘅手臂嘅繩度,我個頭就被拉到後面,面朝天咁,成個身就似一個弓型。依家一向前拉個頭,雙手因為被吊手而扯得更痛,甚至郁都郁唔到。

阿詩慢慢小心咁除低我碌嘢個套,然後將個套喺我面上面搖兩搖
「估你咁大個人都未試過食返自己啲精嫁啦,黎啦哈哈哈哈!」
見住阿詩慢慢咁倒落個漏斗度,真係十萬個唔願意,試問點可能食自己啲精嫁?我寧願飲佢啲尿,舔佢私處都唔要食自己啲精。咦唔係喎,我應該話乜都唔要㨂,我要走先啱嫁喎⋯
一陣濃濃嘅腥味傳入鼻,然後舌頭開始感覺到一啲嘢,嗯肯定就係精液!

「最衰柯唔出尿,如果唔係實比你洗吓你個 臭口,話我港女丫嗱!依家成個傻仔咁俾個拜金自大嘅港女綁到郁唔到喎!你估我唔知道你點諗我嫁?班上面咁多人都話過比我知嫁傻仔!你個死黨 David 呢,你最傻就係話過比佢知話要教訓我,依家佢出賣你啊死蠢!拎住十幾萬慢慢喺暑假玩乜都得!」

竟然係咁?我上次都係開玩笑咁同佢講下咋喎!估唔到佢又話我好兄弟,哼依家真係為果十幾萬賣埋我添啊!咦?十幾萬都比得出,似乎阿詩個來頭應該唔細喎,之不過點解會住喺呢啲村屋呢?咁有錢點都未輪到住呢度喎!

------------------------------------------------------------

大家好~這是

kennyc

的作者,我做的是授權轉貼吧^^//
根據作者說:"其實暫時未肯定會唔會長寫"

大家喜歡口語的作品嗎.如果喜歡,
識做拉XD
那些年.我們.....
出處是"九把刀"
作者KENNYC可以便直接介紹下自己~
介紹下寫此文章的辛酸吧~
 

沒有留言:

發佈留言