2014年11月16日星期日

我與太太的SM生活14

我與太太的SM生活14

http://20130725.blogspot.hk/2014/11/sm14.html?zx=ca1d214d1739e918

        這個星期天的賤奴7號 , 他最喜歡玩CBT ~ 虐陽 , 上次我已經要和他一起被SANDY踢蛋蛋 , 但今個星期玩得更加集中 , 首先當然是緊縛上身 , 跟著SANDY命令我們張開雙腿給她踢蛋蛋 , 當然又是踢佢幾腳又踢我幾腳 , 我想每人至小被踢了幾十下 , 跟著SANDY命令我們躺在地上 , 她先坐在我的臉上 , 用手搓捏我的蛋蛋 , 就咁已經很痛 , SANDY還要用手掌拍落被她捏實的蛋蛋上 , 太痛忍不住合腿彎腰地縮。

        SANDY : 唔準縮 ! 俞縮我俞大力打 !

        SANDY說時就用拳頭一拳打在我的蛋蛋上 , 再一拳拳咁打落去 , 我盡量唔縮但真係好痛 , 忍唔住縮和發出呻吟聲 , SANDY脫去右腳上的厚底鞋 , 用那厚厚的鞋底打在我的蛋蛋上 , 當然係痛到無可能唔叫同唔縮 , SANDY大約用鞋底打多5,6下, 就用相同方式對待那個奴 , 我趁呢個時間休息一陣, 因為肯定未玩完。

        果然SANDY要我們跪好 , 跟著就用穿2隻腳的前方踏在我們2人的陽具上 , 她控制著力度 , 慢慢把重心放在腳的前方 , 最後差不多全身的重力就踏在我們2個奴的陽具上 , 跟著她用幻繩緊綁我們的蛋蛋 , 再在我們的陽具和蛋蛋夾上衣夾 , 幾乎有位的地方也夾上衣夾。

        SANDY : 我去飲杯茶先 , 你地同我跪好好好嘆一陣 , 一陣番黎重刺激。

        被夾上衣夾的酷刑當然唔好受 , 但SANDY回來會更痛苦 , 大約15分鐘SANDY再回來 , 但她分別拿著皮鞭 , 馬鞭同藤條回來 , 首先用馬鞭打我下體 , 打到衣夾甩晒就打那一個奴 , 跟著就用一米長的長皮鞭鞭打我們的下體 , 打佢幾鞭又打我幾鞭 , 跟著她用手捏起我的蛋蛋 , 用藤條一下一下咁打下來 , 有時打在陽具上有時打在蛋蛋上 , 我的陽具和蛋蛋已被她打到瘀瘀黑黑 , 最後SANDY同同樣方式對待賤奴7號。

        SANDY : 唔錯 , 我今日打得幾開心 , 2個都有獎品。

        SANDY把我弄至側身躺下 , 跟著亦把賤奴7號弄至側身躺下 , 但賤奴7號的頭是和我雙反方向的 , SANDY把我們拉拉推推 , 最後我的頭竟然是對著賤奴7號的下體 , 當然賤奴7號就是相對對著我。

        SANDY : 你地2個賤奴而家同我唅 , 吞晒對方射出黎D野 , 補身呀 , 快手D.....唔好要我等。

        不知賤奴7號真係完全服從SANDY定真係無人格 , 他真的一口便把我的陽具唅進口中 , SANDY見我未有動作 , 用藤條打了我的面一下。

        SANDY : 賤人好大膽下 , 成日唔服從 , 即刻同我唅 !

       我閉上眼張開口把對方的陽具唅進口中 , 眼角流出眼淚 , 陽具的羶臭 , 無限的屈辱 , 主人的恥笑 , .......... 但我已決定了這是我最後一次服從主人SANDY。

        賤奴7號離開後 , 我跪了在SANDY面前。
        我 : 主......SANDY .......... , 可唔可以變番以前咁 ?
        SANDY : 你咁講係咪意思 ?
        我 : 我好難受 .........., 我好後悔叫妳玩呢D , 有好多野係我既底線例如頭先咁我真係接受唔到 .........., 我知道妳有同賤奴3號 .......... 做愛 , 其實我重好愛妳 , 我好難受。
        SANDY : 你識得講後悔 , 咁你都應該知好多野番唔到轉頭 , 我喏喏先睇完你吞精你認為重有無可能變番以前咁 ? 至於你話你既底線 , SORRY WOR , 你自己打果份主奴契約寫明我可以對你做任何事 , 如果D事易做既就唔係SM啦。
        我 : .......... 我地 ..... 不如分開。
        SANDY : ...... 都唔得WOR , 份主奴契約寫明無我批準唔係你唔可以辭去奴隸一職架。
        我 : 咁我求你批準啦 , 妳咁多奴多我一個唔多 , 小我一個唔小 , 我真係好難受。
        SANDY : ..........
(全文完 / 待續)

沒有留言:

發佈留言