2014年11月16日星期日

"我與太太的SM生活" (完)

tommy lee: 首先多謝喜歡看"我與太太的SM生活"呢個故事既朋友 ,
           但隨著故事發展 , 主角真係好慘 , 好多人都好同情 ,
           如果係呢個位主角選擇離去 , 其實都不失為一個不錯的完結 .
           其實離唔離婚已經唔重要 , QUEENIE一早已提醒 ,
           做得奴成日做下賤野已經絕無可能維持平等婚姻關係.
           但故事留有伏筆 , 因為SANDY其實未答覆 ,
           如果故事真係係呢個位停 , 咁SANDY最後的答覆大家就自己幻想下.
           請喜歡看呢個故事既朋友比多些意見 ,
           寫落去定再寫其他新故事
           亦可以事先張揚如果寫落去 ,
           阿文同SANDY雖然幾次在分手邊緣 , 但始終最後仍是在一起生活 .

tommy lee 補充道:
沒錯, 本人的確是江郎才盡了, 呢個故事就係呢篇完結吧.

SANDY的最後一句話 : 好呀 , 咁你執野走啦 , 我地搵日上律師樓攪埋D手續 , 另外我會搵會計師計好我地既財產分配 , 從呢刻起我地係陌路人 , 好好保重 !

(全文完)



尋常百姓:根據我所知道,很多讀者很喜歡看這文章,
         其實完結亦不是不好的決定,
         祝tommy lee 可以再創作新的故事^^///

"我與太太的SM生活" 是否可以找一個願意創作下去的作者接手創作下去?
但我希望是所有想寫下去的作者.必須找tommy lee 談論.
並在發送新一章前給tommy lee 看看. 在tommy lee同意下才發放吧^^//

沒有留言:

發佈留言