2014年11月23日星期日

我與太太的SM生活(外傳)01

我與太太的SM生活(外傳)01

http://20130725.blogspot.hk/2014/11/sm01.html?zx=2941721bb14a55d0

        這件事是發生在SANDY開始收別的奴 , 我記得大約是在賤奴3號的第二次調教之前 , 這個星期天SANDY沒有約別的奴來調教 , 因為這天是外父生日晚上會全家一起食飯慶祝 , 下午她們幾姊妹還有SANDY的弟婦約好左下午先在外父家打麻雀 , 表面身份仍是SANDY丈夫的我當然要出席。

        下午先飲茶 , 跟著去到外父的家 , 外父和外母不打麻雀先行街 , 晚上再到酒樓 , 而SANDY的弟弟則去了投注站賭馬 , 另外SANDY的妹夫要上班晚上下班才可到酒樓 , 打麻雀的除了SANDY和大家熟悉的QUEENIE外還有SANDY的妹妹阿MAY , 另外是SANDY的弟婦阿兒 , 我則在看電視 , 但星期天下午的電視節目真的太沉悶。

        我 : SANDY我想出去行一陣先 , 好快番黎。

        但不知是SANDY輸了麻雀心情不好 , 還是她想在其他人面前羞辱我。

        SANDY : 行行行 , 行乜Q吖 , 又無錢係身 , 你好得閒咩 ? 你咁得閒係我手袋攞個指甲鉗黎幫我修下D腳甲啦 , 我成2個禮拜未剪過腳甲。

        我在猶豫 , 只見QUEENIE陰陰咀笑 , 而阿MAY和阿兒則有些驚訝 , 看著我等待我的反應 , 因為她們不知我真正身份其實已經不是SANDY的丈夫 , 我只是SANDY的奴隸 , 一個下賤的奴隸。

        SANDY : 重等乜Q呀 ? 聾左聽唔到我講野呀 , 快D手啦。

       我只好在SANDY的手袋取出指甲鉗 , 跪在麻雀枱底為SANDY修腳甲。

        MAY : 嘩 , 你老公咁聽你話既咩 ?
        SANDY : 老公就緊係要聽話架啦 , 唔係嫁佢黎做咩 ? 要將個老公訓練到奴隸咁 , 咁先係一個成功既太太 , 係咪呀 !? 奴隸 ..... 講笑咋 ! 不過唔好停晒手 , 快D繼續幫我剪腳甲。

        其實我現在面對的處境比之前任何一次更羞辱 , 起初被SANDY和QUEENIE一起調教 , 但因為QUEENIE一開始已經知道我是奴隸 , 後來SANDY一起調教我和其他奴 , 但始終大家都只是同等的奴隸身份 , 雖然也很羞辱但遠遠不及今次在2個不知情而且還是親戚的人面前的羞恥感咁強。

        QUEENIE : 我都好耐無剪過腳甲,橫掂阿文做開,不如都幫我剪埋吖。
        SANDY : 好,橫掂而家先2點幾,幾時先到7點幾食飯。
        MAY : 咁不如都順便幫我剪埋。
        阿兒 : 我都想姊夫幫我剪腳甲wor。
        SANDY : 好,有咩所謂,順便姐。你聽到啦,爽手D。

        我只好在枱底逐一為她們修剪腳甲,剪好後。

        SANDY : 地下D腳指甲碎你識做啦。

        我心裡暗驚,SANDY不是要我在阿MAY和阿兒面前吃腳甲碎掛,在我猶豫期間。

        SANDY : Stupid , 重唔去廁房攞掃把掃左去? 唔通你想用條利奶左去咩?
        MAY : 姊夫好似狗咁聽妳話,我懷疑你地一定係成日係屋企玩SM。
        SANDY : 哈,咁都比妳估到tim,佢一唔聽話我就攞皮鞭鞭佢,日日要佢幫我奶腳趾。
        阿兒 : 係真唔係呀 ? 係就叫姊夫而家奶腳趾比我地睇下。
        SANDY : 有機會既,下次下次。
        MAY : 車,一早知妳吹水。

        SANDY這種疑幻疑真的說話,令阿MAY和阿兒半信半疑, 但已把我羞辱得滿面通紅。

        SANDY : 好啦 , 講真比妳地聽, 呢個賤人去澳門賭錢輸左幾皮野 , 我咪話同佢離婚囉 , 佢跪係度求我唔好 , 我要佢應承以後要好似狗咁聽我話我先肯唔離婚 , 我唔會比好日子佢過架 , 你估佢頭先想出去唔係去買馬咩 , 我唔迫佢留係度點得 ?
        MAY : 原來又係衰爛賭 !
        SANDY : 不過妳話同佢玩SM都好WOR , 橫掂我有排都未嬲完 , 等我日日鞭打佢 , 迫佢奶我腳趾 , 唔係點下左啖氣 , 等我訓練好佢奶腳趾先叫妳地黎睇下。
        阿兒 : 咁到時不如叫姐夫幫我奶埋吖 , 我好想試下比人奶腳趾其實舒唔舒服。
        SANDY : 好吖 , 應該好快既姐。

        QUEENIE全程陰陰咀笑 , SANDY這番話完全向阿MAY同阿兒合理解釋點解要咁樣對我 , 而且留有伏線 , 我相信很快我會在阿MAY同阿兒面前受虐 , 甚至她們會參與虐待我。

        SANDY : 而家先3點幾 , 橫掂整開 , 不如油埋指甲油 , 阿兒有無指甲油 ? 借D比我用下。
        阿兒 : 有 , 要咩色 ? (阿兒夫婦是和外父同住的即住在這裡)
        SANDY : 有無銀色 ?
        阿兒 : 有。
 
        阿兒拿來幾支指甲油。

        阿兒 : 姐夫 , 銀色指甲油 , 一陣間順便幫我油埋得唔得 ? 不過我要粉紅色。
        QUEENIE : 我又要 , 我要紅色。
        阿MAY : 咁唔爭在我 , 我都要紅色。

        我當然是只能跪在麻雀枱底為她們逐一搽指甲油 , 搽完後。

        SANDY : 重有時間 , 你去櫃桶攞塊布 , 去廁所濕小小水幫我手抹靚對鞋先。
        QUEENIE : 咁順便幫姐姐抹埋啦。
        SANDY : 咁你索性攞晒四對鞋入廁所抹 , 抹好先好出黎。

        我只好攞晒四對鞋入廁所抹 , 大約抺好2對鞋後。

        SANDY : 我去下廁所先。
        阿MAY : 姐夫係廁所抹緊鞋WOR。
        SANDY : 車 , 2公婆有咩所謂。

        但SANDY入來關上門後就命令我把頭躺在廁所板上張開咀 , 跟著就對著我的口小便起來 , 喝完尿又拿著阿MAY和阿兒的鞋強迫我聞了一會 , 跟著先出番去打麻雀 , 而我終於抹好四對鞋 , 好辛苦才捱到晚上吃飯 , 在外父外母面前SANDY稍為收檢 , 我才可以像個人般吃一餐飯。


尋常百姓:沒想到那麼快又有新文章出現了XD  正^^//

沒有留言:

發佈留言