2014年11月9日星期日

我與太太的SM生活12

我與太太的SM生活12


轉貼於 http://20130725.blogspot.hk/?zx=f4ae156a95b8bab6

        SANDY每收多一個奴 , 對我做出的事也會俞來俞過份 , 她不會理會我的想法 , 她只想徹底催毀我的人格 , 尤其經過賤奴3號第二次的調教後可說是變本加厲 ..........

        這個星期輪到賤奴2號第二次調教 , SANDY把我們背對背地吊綁起來 , 吊起至緊緊能以腳趾掂地 , 每個奴的口塞一對絲襪褲 , 再用封箱膠紙貼緊 , SANDY今次一出手便用2米長的皮鞭鞭打我們 , SANDY有時向左邊打去有時向右邊打來 , 但由於是長皮鞭的關係 , 向左或向右打鞭頭仍能打到另一便的奴 , 我已經數不清打了我幾多鞭打了佢幾多鞭 , 我亦不理是否公平 , 只想知SANDY何時會停手 , 除了皮鞭打在皮肉上的聲音 , 就是我們2個奴不斷發出低嗚的慘叫聲 , 打了足足半小時 , 我痛到全身冒汗腳又因吊起麻痺。

        SANDY把皮鞭掉下 , 跟著分別在我們的CB吊上重物 , 又為我們戴上眼罩 , 跟著便沒有理會我們 , 單是忍受著被吊起已經夠難受 , 還要忍受CB吊著重物 , 大約半小時後 , 突然奇來又被皮鞭大力鞭打了一下 , 事前完全聽不到高跟鞋聲音 , 相信是SANDY脫去高跟鞋才行過來 , 跟著一輪車輪式鞭打 , 休息了半小時SANDY打我們又再回復鞭鞭有力。

        大約再打多20分鐘SANDY才滿意停手 , 把我們解下來 , 取走我們口中的絲襪 , 解開吊著CB的重物 , 但最後竟然用鎖匙解開我們2個奴的CB。

        SANDY : 你地而家猜一鋪包剪揼先 , 一二三猜。

        結果我猜贏了。

        SANDY : 賤奴一號贏 , 咁賤奴二號跪低先 , 賤奴一號對住佢塊面打飛機 ~ 玩顏射呀 , 賤奴二號放心 , 佢射完就到你射番佢 , 絕對公平 , .......... 開始啦重等咩 , 快手D !

        我們2個奴也在猶豫。

        SANDY : 做咩 ? 係咪唔服從我既命令 , 如果係就唔好做我既奴喇 , 我數三聲 , 三二一 ..........

       結果賤奴二號還是跪了在我面前 , 而我一邊自慰在射精時就把精液射在他的面上 , 但轉眼我亦要享受同等的待遇 , 精液的鯹臭味加上SANDY不斷的大聲恥笑 , 徹底破壞了我的人格 , 但低處未算低 , 一星期後SANDY再挑戰我人格的底線。

        這個星期天輪到賤奴四號第二次調教 , 他是一個易服奴 , 上次SANDY問我玩不玩易服 , 由於我不喜歡易服 , 加上SANDY講明會玩超大肛門擴張 , 所以上次我是棄權被綁在一旁做歡眾 , 但經過賤奴3號第二次的調教 , 今次SANDY命令我一定要參與 , 她說因為要絕對公平 , 而且賤奴沒權拒絕主人的調教。

        大約九時左右SANDY便為我浣腸為一會的調教作準備 , 第一次先注入一大針筒500CC的水 , 去清後第二次足足注入四大針筒即2000CC的水 , 肚子好像要脹爆 , 去廁所足足坐了半小時腳都軟埋 , 清洗乾淨出來SANDY叫我跪著等待 , 十時正賤奴四號便按門鐘入來。

        SANDY : 你自己洗左腸未 ?
        賤奴四號 : 洗左 , 主人。
        SANDY : 咁你自己扮靚靚先 , 我要幫你PARTNER攪 , 佢唔識呢D。

        賤奴四號脫去外衣 , 原來他在內已穿著胸圍 , 女裝內褲和絲襪 , 他再取出假髮和化裝品化裝 , 而SANDY則拿出一套不要的胸圍 , 女裝內褲和絲襪給我穿著 , 由於我天生腳毛很多 , 所以穿絲襪真的很難看, SANDY又為我搽口唇膏和化妝 , 而且專登化得很醜 , 還拿來鏡子問我靚唔靚 , 對於不好此道的我原來真係好難受。

        SANDY開始用繩把我上身緊綁 , 今次綁得特別緊 , 連本身偏瘦的我也被綁得胸部擠出兩舊肉出來 , 綁完我就同樣緊綁那個男奴 , 跟著SANDY分別用2隻手的娒指和食指指甲掐 , 拉和扭我們的乳頭 , 由於太痛又沒有封口我忍不住輕聲叫痛。

        SANDY : 唔準嘈 , 再嘈用針幫你穿個窿戴乳環好唔好 ? 你係跟我最耐既奴都做得唔好 , 你而家要練下唔塞口都唔準叫 , 明唔明白 ?

        賤奴四號應該係成日玩呢類野 , 他的乳頭比一般男性大 , 而且佢幾忍得痛 , 跟著SANDY要我們爬低兀高屁股 , 她用九尾鞭 , 藤條和木板打屁股 , 很痛但忍受得到 , 終於來到第一個戲肉 , SANDY解開我們的CB , 命令我們面向天躺下 , 雙腿要保持張開 。

        SANDY : 綁唔綁埋對腳好呢 ? 都唔駛啦 , 你2個應該得既 !

        我心裡暗喜以為唔駛綁腳舒服D , 豈料大錯特錯 , 跟著SANDY開始用九尾鞭鞭打我們的下體 , 一個男人最脆弱的部位 , 打我幾鞭打佢幾鞭而且俞打俞大力 , 我開始忍不住縮和合上雙腿。

        SANDY : 唔準縮 , 邊個縮同合埋對腳我打大力D , 而家你地知道塞口綁住其實重舒服D未 ? 人既自然反應比人打幾難唔縮 , 不過縮親你地就知死 !

       SANDY繼續鞭打 , 我死忍著但真的好難唔縮同唔合埋對腳 , 一縮SANDY下一鞭就會很大力打下來。

       SANDY : 你2個賤人橫掂想做女人架啦 , 下面要黎都無用 , 等我幫你地打爆佢好唔好 ?

       打多幾十鞭 , SANDY再命令我們2個跪番好和兀高屁股 , SANDY穿了一支連褲假陽具先要我們2個奴又奶又唅 , 除了不合衛生極度侮辱外 , 最大問題是這支假陽具很粗 , 我從未試過這個尺碼 , 假如說我受開的是亞洲人尺碼 , 這支便是黑人尺碼 , 但SANDY再不會理會我的接受程度 , 她在我肛門搽上潤滑液 , 一下便把假陽具插了入來 , 由於尺碼實在太大 , 我肛門流出血絲。

       SANDY : 無鬼用 , 跪埋一便 , 唔駛你玩呢D , 一陣間先懲罰你。

       SANDY開始和賤奴四號玩肛門擴張 , 一開始SANDY便用那支假陽具插入佢既肛門 , 只見佢鬆容不迫 , 看來她真是玩開呢D , 跟著SANDY拿來另一支手拿的假陽具 , 黑人尺碼也不夠形容 , 我覺得可以說是怪物尺碼 , 但搽些潤滑液後仍然沒有任何難度 , 跟著SANDY戴上薄乳膠手套 , 先合上手指形成一個錐型 , 慢慢把手鑽入賤奴四號的肛門 , 鑽入至手腕處 , 手的粗度終於足以令佢叫面有難色 , SANDY還要把手向前拉後 , 我淨係看都覺得好恐怖 。

       SANDY : 你睇下人地 , 成隻手都入到 , 你自己訓練下自己 , 我下次要同你咁玩 , OK ?

       SANDY把手拉出 , 除去手套 , 跟著她竟然在腳掌套上避孕套 , 唔通SANDY想塞隻腳入去個奴既肛門 ?

       SANDY : 自己拉大佢 , 如果比我隻腳入到我會好好獎勵你。

       結果SANDY真係把腳尖塞左入去那個奴既肛門 , 大約塞到腳掌既一半 , 我淨係看都覺得不可思議 , SANDY進進出出塞了一會滿意地把腳抽出來 , 跟著把腳伸在那個男奴的口要男奴用口為她除去腳上的避孕套。

       SANDY : 你 (四號) 企起身 , 你有獎品 , 你 (我) 同我跪埋黎 , 你要重罰 !

       我罰在SANDY和那個奴的面前 , SANDY竟然為那個男奴手淫起來 , 而且是對著我的面。

       SANDY : 唔準合埋眼 , 嘜大個死人口 。

       結果我的人格再去到新低點。

(待續)

2 則留言:

  1. 這篇結局意外的很對口味, 雖然過程有點overload
    不過玩到咁大以後會唔會控制唔到大小便?

    回覆刪除