2014年7月10日星期四

媛交女王08 (最後一篇了)

經過5次調教後 , 我對於這種媛交調教可說是又愛又恨 , 一方面這個女王的確可以解決我被虐心理上的需要 , 但另一方面真的所費不菲 , 短短2個多月已用了萬幾元 , 而且感覺她只是為了錢才調教我 , 好像完全失去意義 , 可恨是找不到女王 , 忍了一個月被虐引起忍不住再光顧她。

        去到她的家慣例先被她緊綁 , 脫光衣服她正要動手的時候 , 突然她的手提電話響起。

        女王 : 跪係度等我.....揸住耳仔!

        我跪在廳中央揸住耳仔等她 , 只見她看了電話來電一眼 , 跟著她好像故意行遠去說電話 , 而且說話很細聲 , 但我仍然聽到她說 ; "吓?!.....我而家有客wor!.....唉!好啦!" , 我心裡暗驚 , 覺得一定有D唔妥。

        我 : 係咪有咩事 ?

        女王 : .....無事 , 放對手係後面。

        我 : 如果妳有事不如改期啦 , 我地可以再約過時間架。

        女王 : X , 我話無事就無事啦 ! 夠膽再嘈我就痾舊屎塞住你個西口 !

        我不敢再說話 , 任由她綑綁 , 除了綁手 , 雙腳亦盤膝綁著 , 她再用一條繩把我雙腳和頸部連綁起來 , 型成要彎著腰 , 呢種綁法好辛苦 , 她再在我的口綁上一個塞口球及脫下腳上的絲襪褲罩住我的頭 , 她拿來一張椅子坐在我的面前。

        女王 : 賤人 , 同我聞住腳先 !

        她沒有再說話 , 只用右腳腳趾貼住我的鼻 , 就好像等待著什麼似的 , 果然在幾分鐘後門鈴響起 , 我的心很害怕 , 盡能力發出聲音 , 但她當然不理會 , 更用一個眼罩封著我的眼。

        女王 : 妳唔好出聲 , 乖乖地等我一陣 , 好快架咋 , 我會補番時間比妳 , ok?

        跟著我聽到開門聲 , 再聽到一把男聲。

        男 : 嘩.....攪邊科 ? 玩SM呀 ?

        女王 : 佢都係我既客黎 , 佢好鍾意咁玩 , 唔駛理佢 , 我地入房先。

        跟住我聽到關房門聲 , 再聽到就是女王的呻吟聲 , 顯然她們在做愛 , 我的心中暗酸 , 人又係客我又係客 , 人地就比錢享受做愛 , 我就比錢奶人腳趾同捱打 , 但犯賤的我對於呢種屈辱感覺又好似幾享受 , 俞聽女王的呻吟聲我就俞興奮 , 我想大約半個鐘後 , 我聽到開房門聲。

        男 : 我番黎再搵妳。

        跟著女王拿開我的眼罩 , 襪褲及塞口球。

        女王 : SORRY呀 , 佢都係我既客 , 佢聽日就要去外國做野半年 , 佢話想臨走前幫襯多我一次 , 所以.....難為左你 , 最多今日比你話事玩咩Y。

        我覺得她可能驚我唔開心 , 怕我以後唔再幫襯她。    

        我 : .....唔緊要.....其實咁樣都幾刺激Y。

        她一聽到我唔介意 , 就好像立即放下心頭大石 , 又擺出女王傲慢的態度來侮辱我。

        女王 : 小 , 我都知你呢D賤人唔會介意呢D野 , 你比錢就係要比人侮辱你家麻 , 不過原來你賤成咁 , 鍾意有觀眾 , 小 , 早知頭先叫埋你入黎玩啦 , 等你望住女王同人做愛 , 頭先個客幾靚仔架 , 下面又勁 , 如果佢媾我我受媾架 , 你自己照下鏡 , 你又樣衰 , 下面又細 , 果次係酒店插左入黎我都幾乎FEEL唔到 , 就係因為咁我先費能事再同你做。

        她一輪嘴的說話徹底將我的自尊心撃破 , 不要說做愛 , 差些好像覺得自己連奶腳趾的資格也沒有。

        女王 : 黎.....女王我同人做完愛未洗下面 , 同我奶乾淨佢。

        她坐在剛才面對我的椅子上 , 雙腳張開 , 我就像狗一樣伸出舌頭奶她的下體 , 非常大陣乳膠味 , 相信剛才她們用了安全套 , 但當然亦好彩不用舔到剛才那個男人的精液 , 突然她的手提電話響起WHATSAPP的聲音 , 她拿起電話回覆 , 我則繼續為她奶下體。
     
        女王 : 夠喇 , 而家幫我奶腳趾。

        我一路為女王奶腳趾女王一路覆WHATSAPP , WHATSAPP的響號來來回回地響。

        女王 : 落力D至得架 ! 唔好淨係奶至得架 , 逐條腳趾隙奶乾淨 , 逐隻腳趾啜下至得架 !

        我只好又奶又啜地服侍女至的每隻腳趾。

        女王 : 都唔錯 , 你而家做緊男主角架 !

        她把電話的螢光幕給我看 , 我氣得出不到聲 , WHATSAPP的內容是她和一個叫ANGEL的朋友的對話。
ANGEL : 做緊咩?
她 : 做緊PART TIME
ANGEL : 咩JOB?
她 : 唔講得
ANGEL : 又話我地係BEST FRIEND無秘密
她 : 好啦, 講妳聽, 但要保守秘密呀 , 我比腳趾一個男人奶緊
ANGEL : 唔信
根著有幾張我奶緊女王腳趾的相片
ANGEL : 咁變態既? 好PAY嗎?
她 : ABOUT $1000 PER HOUR
ANGEL : 好PAY WOR, 我好等錢駛, 介紹我做Y
她 : 好, 等我問下佢先
     
        女王 : 而家叫埋佢黎玩好唔好 ? 加多1K姐 , 有多一個女仔比腳趾妳奶WOR。

        我無奈地點點頭 , 女王則覆WHATSAPP叫她的朋友來。

        女王 : 我個FRIEND住好近 , 十分鐘左右就到 , 繼續奶住腳趾先 ...... 放心WOR , 佢係我BEST FRIEND , 我叫得佢守秘密就一定唔會唱你 , 不過如果你得罪我又好難講 , 哈哈......

        果然十分鐘左右門鈴又響起 , 今次入來的是一個年紀和女王差不多的女仔 , 幾漂亮的 , 而她看著一個被綁著赤裸裸的男人當然是留露出不泄的表情 , 而我的心情屈辱的指數真的爆晒表 , 而自尊心已去到零 , 感到自己無人格可言。

        女王 : 頭先妳去過邊 ?

        ANGEL : 去左麥記做PART TIME , 企到腳都軟埋 , 又小錢。

        女王 : 咁快D除左對鞋比腳趾呢個賤人奶 , 佢等左好耐。

        ANGEL : 吓 ? 講真架 ? 我未有心理準備WOR!

        女王 : 駛咩準備 ? 成K架 , 做成個禮拜麥記都無啦。

        ANGEL只好坐在面對我的椅子上 , 脫去波鞋及錦襪 , 把一隻腳伸到我的嘴前 , 可能工作的關係 , 她的腳好大汗味 , 我猶豫間女王已用皮鞭打了我的背部一下。

        女王 : 快D幫佢奶乾淨對腳呀 , 奶完一陣重有大把野玩架 !

        我只好奶ANGEL的腳趾 , 腳趾隙及逐隻腳趾吸啜。

----------------------------------------待績--------------------------------------

TOMMY LEE在2013年10月23日 說:
謝謝支持, 如果有咩元素可以提議下, 我可以寫入故事內


尋常百姓說:
我常常說讀者便是作者的原動力.的確是真的.
大家會否打動作者寫下去?便依賴大家的努力了~

沒有留言:

發佈留言