2016年12月16日星期五

{女主男奴}與朋友去旅行最終比調較 (作者:凌凌凌)

與朋友去旅行最終比調較

  第一次寫文創在寫得唔好請多多見諒,我叫呀豪呢個故事係講我同一個心怡既女性朋友去旅行最終被調教,故事係噤既:早係半年前同3個朋友一齊去日本旅行 其中一對係情侶,情侶名字:男既叫呀言,女既叫鈴,而重有一對就係我同一個女仔fd,呢個女仔叫呀怡,4人都相識但係由於呀言同呀鈴表示唔想分房訓,我同 呀怡又好耐冇去旅行計過多人去又會平d,所以最後呀怡都決定一齊去,當然我同呀怡係同房啦~結果呢個旅團就組成左啦~

  當大家都買好晒機票,訂好晒酒店,就係出發前2星期一個晚上,呀怡打比我同我講左幾樣佢好膽心既問題
呀怡:我問過好多人啦,好多人都話我一個女仔同一個男仔去旅行同人間房會危險呀,你知我講咩嫁啦你話晒你係個成年男人黎嫁嘛
我:唔好膽心啦,我都唔係你念個d人你放心啦~
呀怡:但係你有咩方法可以保障到我先!~
我:................嗯
呀怡:不如噤啦大家老實d啦!,你有冇聽男人用既貞操帶
我:........都有既....聽d fd吹水講過囉
呀怡:噤啦我話晒都係個女仔我都會驚嫁嘛,你介唔介意係呢段旅行期間帶住呀,當然鎖匙比我啦,放心係得我地2個人知,我唔會話比佢地知既
心念,其實呀怡係一個細細粒又幾可愛既女仔,我一直都有d心怡佢只係一直無講出口,今次有機會同佢去旅行重要同一間房更係死都唔放過啦),噤無計啦,如果你真係噤先放心,我去買個帶囉,但係你一定要唔可以話比人知嫁!!
呀怡k,放心晒,放心我唔會話比人知~,不過噤我地去機場前要約個地方比我check左先同埋把鎖我買到時你買左個型號send比我睇下我再去買鎖
我:噤好啦.......(心念其實都唔知自己有冇中計,不過有得同呀怡一齊玩同,同埋房算啦~)

  好快就到左去旅行當日既早上!呀怡相約左我先上佢屋企,係佢面前帶左貞操帶同鎖左先出發去機場,我上到佢屋企佢都係得一個人之後就~
呀怡:買左啦?
我:係呀,係呢度..........(面紅)
呀怡:等我試下把鎖岩唔岩,     試過把鎖OK之後~
呀怡:你可以除褲啦!~
我:真係要帶呀...."唔好啦好醜呀!,最多我聽晒你話啦~
呀怡:乜你噤嫁反口,係咪男人黎嫁你!!~再係噤算啦,唔去啦!~
我:唔好啦......."唉......算啦.......你唔準笑嫁!
係呢個時候我只好乖乖地噤係一個女仔面前除褲,當我除左面褲之後真係覺得好醜,唔想再除洛去,呀怡見到當然又發功
呀怡:快D啦夠鐘啦,唔好玩啦,我唔會笑你嫁放心啦!
我慢慢連底褲都除底埋,因為我唔敢直望呀怡所以我當時係側面,真係噤大個仔第一次比女仔睇自己條野
呀怡:嘩!!你址旗呀!!
當我聽到呢句說話時覺得更醜連址旗都比自己鐘意既女仔睇埋......,特然聽到一聲電話相機既聲音,我一望發現呀怡影左我既全身裸照!
我:咩事呀!?
呀怡:放心我都唔SEND比去同比人睇我只係想多過保障姐,我應承你!,寫埋合約都冇問題~
我:..........我.............你.............
呀怡:噤點算呀,E家你噤樣帶裝唔到個貞操帶嫁喎!!,不如你打左佢出黎先啦!
我:下!你要我係你面前打飛機!?
呀怡:怕咩姐連你個龜頭都比我睇埋啦,重有咩怕喎,我又唔會講出去既!
我:..........唔得呀太醜啦!
呀怡:快D啦!,呀!你未話過覺得女仔著高跟涼鞋好靚既,不如我著比你睇啦你快快手手攪掂佢,女仔都唔介意你怕咩醜姐!
我聽到之後條野硬到不得之了!!!,我都未有反應呀怡就去左換鞋,之後企係我面前~一對白色既高跟涼鞋加上呀怡既紅色腳甲油,我以經被引誘到失控既地步!
呀怡:乖啦~,係我面前打飛機啦,望住我對腳~,望住我d腳趾~,跪底打飛機~你唔係好鐘意女仔著涼鞋既咩?
當我聽到之後就好似中左迷藥噤,我既相腳不由自主噤跪底,右手開始打飛機起黎!,
呀怡:噤未乖囉,聽聽話話先似個男人嫁嘛,你想唔想奶腳趾先?
失控的我:想呀!,好想呀!
呀怡:噤你跟住我講喎, 我呀豪我咩都行肯嫁!,求下你比我奶住你d腳趾打飛機啦
我:我呀豪我咩都行肯嫁!,求下你比我奶住你d腳趾打飛機啦
呀怡:哈哈~噤你幫我奶腳趾啦~,奶乾淨d喎,記得話我知紅色腳甲油好無味喎!~哈哈~

沒有留言:

發佈留言