2016年12月21日星期三

[女主男奴] 與朋友去旅行最終被調較(3)

正當我地去機場坐坐下巴士既時侯,呀怡特然念起係喎,個鎖係金屬黎過關個時未會響囉,之後呀怡就係巴士到細細聲同我講~
呀怡細細聲)你條j個鎖金屬黎嫁喎你點過關呀?
我:係喎,我都唔記得左tim,等陣響就大獲啦
呀怡:響左既話未全世界都知道你條j比我鎖住囉,如果個時要立即除褲驗,我念你呢世都抬唔起頭做人呀~
我:低頭沈默.........., 不如我地等陣去廁所折左佢先啦,去到酒店我再比你鎖番呀,好冇呀?
呀怡:唯有響左可能真係會攪到噤做啦,好嘛煩嫁,等陣我比條鎖匙你,攪掂比番我,我係廁所門口等你呀
我:好呀~
呀怡:今晚去到你要比我鎖番嫁,不過都唔驚既頭先影左噤多相,加埋你又奶過我腳趾,你以經係我既人黎啦~哈
我:........
                                       
  轉眼間就到左旅行既第一日晚上了,大家都玩得好開心,呀怡都無提過有關鎖既事,大約10幾大家都番到酒店房休息
呀怡:嘩~好累呀!~~~~,今日玩得好開心呀你呢?
我:係呀我都好開心呀~不過我就唔覺得太累~
呀怡:我去沖涼先啦,不過你知啦女仔沖涼要d時間嫁嘛,所以你要等一陣啦
我:好呀,你慢慢啦,我汁下行李,汁下手信,睇下電視,等你攪埋我先沖啦
呀怡溫柔的聲線)我沖涼個陣你唔準用我對鞋打飛機嫁,如果比我知道你就死
我:.......點會姐.........."
呀怡用力拍一拍我細佬,知道我早以硬了,就帶著微笑轉身走左去浴室,女神去左沖涼,戀足既我又點會唔走去聞下佢對涼鞋既氣味呀!,可能因為涼鞋關係,味道淡淡的沒特別,但細佬差唔多旗到爆!,但係唔敢打飛機,等陣比呀怡知道就大獲,轉眼呀怡就沖完出黎,去化妝抬吹埋頭之後同我講

呀怡誘惑的聲線)你想沖左涼先鎖定鎖左先沖涼呀?
我:我想唔鎖
呀怡:乜你噤無口齒嫁係咪男人黎嫁你!~
我:講下笑之嘛.....
呀怡:不如我地玩完,等你沖完涼再鎖呀好冇呀?,感覺上會乾淨D
我:又玩咩呀............
呀怡:我睇你個樣就知你頭先不停噤聞我對鞋,重址晒旗勁想打飛機TIM,係咪?
我:我無呀..........."邊有姐
呀怡:喔~,原來無姐係唔鐘意我對腳啦~,本來重念住比你幫我奶下腳趾,等你好似今朝噤可以幫我奶住腳趾黎打飛機等你射到夠先鎖你TIM,E家唔洗啦~,你自己行埋牆角鎖完比番條鎖匙我得啦~
我一聽到呀怡呢一句話),立即跪底對唔住呀!,係呀!我頭先不停噤聞你對鞋,重差小小就射出黎啦,呀怡求下你!比我幫你奶腳趾啦好冇呀!?
呀怡:但係你唔乖喎頭先講大話!~,做左又唔敢認,重講到我似我屈你噤
我:對唔住呀,我以後都唔敢啦女神~,求下你比我幫你奶腳趾啦!
呀怡:噤呀~我考慮下先啦,你E家除晒衫跪係我面前扭住耳仔先啦
之後呀怡就坐係床邊蹺住手蹺住腳,我就除晒D衫褲,扭住耳仔跪係佢既前面

待續......~請見諒希望大家喜歡~

沒有留言:

發佈留言