2016年12月20日星期二

[女主男奴] 與朋友去旅行最終被調較(2) (作者:凌凌凌,)

之後呀怡就囉張椅出黎坐好~,再翹腳我就跪係佢面前慢慢申個頭埋去佢隻腳既前面,右手係到打飛機,左手就抱住佢隻腳當時佢重著住對高跟既涼鞋,我條脷遊走在佢每一隻腳趾同腳趾罅之間~
呀怡:好無味呀?
失控的我:不停點頭!!!!!!
呀怡:哈,人地打飛機,你打飛機你特別嘛煩既,係要奶住我D腳趾先肯打!
失控既我已經只顧啜腳趾,比唔到反應呀怡
呀怡:你慢慢啜啦,唔好急啜乾淨D,又唔係唔比你啜睇住濁親呀~
好快,白色既液體就濺全地上
呀怡:嘩乜你射精之前唔講嫁!?,攪到一地都係啦
我:對.....對唔住呀
呀怡:你起身先啦
一起身呀怡就囉條貞操帶鎖住我既細佬
呀怡:好啦終於都攪掂!,(再用手逗一逗我袋底),你以後要聽聽話話啦,哈~,如果唔係鎖你一世嫁~,你快D清潔番個地下先啦,之後再著番衫褲,我地要出發嫁啦
睇住自己細佬被鎖既我只好O晒咀...之後再清潔好地下,著番D衫,由於被玩到射精既我覺得好醜所以一直都無出聲又敢望呀怡,呀怡見到呢個我反應就同我講
呀怡:做咩呀?,怕醜呀?
我:咩呀....."
呀怡:好心你啦男人老九小小事就咪怕醜啦,我做女仔比埋腳趾你奶都唔驚啦,唔知你驚咩~
呀怡:係喎,你好似重未答我紅色腳甲油好無味呀?
我:痴線
呀怡:好~,我痴線呀嘛?,以後你都唔洗指意你細佬會重見天日呀~
我:唔好呀!,好味.......
呀怡:聽唔到呀,大聲D
我:好味呀!!~
呀怡:聽唔到呀~都係!
我:你D紅色腳甲油真係好好味呀!
呀怡:乖乖地講未好囉,成日都口不對心,你自己頭先先講(我呀豪我咩都肯制嫁!,求下你比我奶住你d腳趾打飛機啦)你唔記得左啦~如果你真係乖乖地既話,可能我會再比你幫我奶腳趾打飛機既,哈~,好唔好?
我:點一點頭(好).....
呢個好字既回答,就好似開始斷定左我己經成為左佢既玩具一樣!
呀怡:好啦我地出發去機場啦,放心啦我唔會同人地講既,去旅行玩得開心D啦!,呢次一定會係你去過最好玩既旅行

沒有留言:

發佈留言