2017年4月23日星期日

奴隸丈夫之育成 4 ~ 天真定白痴

奴隸丈夫之育成 4 ~ 天真定白痴


Shirley用無線電通知剛才那2個女職員來押解我去倉,倉門真的像監倉那種鐵閘,外面的人可看到倉入面的情況,倉大約200尺左右,地上就是平排8個床墊,即是一個房有8個參加者,而房的盡頭有一個廁所讓參加者晚上如廁,其實真的和一個監倉差不多,10點陸續有其他受訓者被押解回倉,全部人也是像我一樣一絲不掛除了下體一樣款的CB,但我們只敢互望一下不敢說話,因為我們知道一說話就會被電擊,這個頸圈原來就是避免參加者在倉睡覺時能有任何交談,我們什麼事也不能做只好睡覺。


第2天早上7點便有人大力拍打倉門叫我們起床,有另外2個穿昨天那種軍服的女職員來押解我們,想信穿軍服的女職員是負責押解職責的,我們8個男奴被命令一個跟一個步行往公眾浴室,公眾浴室超大,除了我們8個男奴還有其餘幾個倉的男奴由其他押解員押來,我跟著比我早入倉的男奴拿毛巾牙刷梳洗(全新但當然是便宜貨),其中一個押解員警告我們不要談話,如果以2個押解員負責一個倉,我留意到這裡共有10個押解員即共有5個倉的男奴,除了梳洗當然亦要小解大解,因為Shirley已告訴我由上午7點至晚上10點只有3次去洗手間時間。


跟著我們又一組一組被押往飯堂,排隊取食物,這個飯堂又是超大,而且我留意到應該共有20個押解員在這裡即這裡應該容納了10個倉大約80個男奴,終於拿到食物,但坦白說只是白飯加些爛菜碎肉,比豬哨好不了多小,一個押解員又喝令我們唔準食剩食物如果唔係又要受罰。


8點鐘Shirley就站在飯堂門外接收我,除了我,她還接了另外3個男奴,她先把我們帶到一個房,相信這是狗奴房因為房內有幾個狗籠,然後她就為我們4人戴上狗頭罩,狗手套及護膝,另外3人有塞口球而我則沒有,另外3人先分別被關入狗籠,原來是我先接受狗奴訓練,其實都是一些Hand Hand,執波,舔鞋等訓練,我的自尊心嚴重受創,為什麼會在老同學面前做狗,但我又唔敢唔服從怕會受罰,做得好訓練員就獎吃狗餅乾,但我可說狗餅乾比剛才的豬哨好吃得多,訓練完我就被戴上口波關入狗籠換另一個出來訓練,如事者輪流訓練。


到了12點被押解員押回飯堂吃午飯,當然又是豬哨飯,1點Shirley又來接我們4人,相信我們4人也是她做主調教員,這次我們去了另外一個房,這個房應該是用來綑綁訓練,牆身掛滿繩子,天花亦有起重吊釣等,4人逐一被她緊縛,她的綑綁手法熟練,綁完還要戴口塞眼罩,我是最後一個被綁,綁好後我就聽見開關門聲,相信Shirley綁好4人就離開了房間,我們4個男奴只能在忍受,我想大約一小時Shirley就回來逐一鬆綁換另一個縛法,每人也被綁了3個綁法全程大約4小時直至晚飯時間。


吃過晚飯的豬哨後又要訓練,今次去的肯定是刑房,各種枷鎖,牆身掛滿各式各樣的皮鞭藤條等刑具,Shirley把我們4人分別鎖在枷鎖內,戴上口枷,跟著就對我們施以各種酷刑,滴蠟,鞭打,藤條,打耳光,針刺等,由於我們4個男奴被拘束著又戴上口枷,根本沒有反抗的餘地,只有接受的份兒。


晚上10點總算捱完第一天的訓練,被押解員押回倉睡覺。
第2天早餐後Shirley帶我們4個奴到操場,今次是車伕奴調教,沒有什麼特別,就是奴拉著坐著調教員的人力車在這個大操場的外圍不繼行,當然如果拉得不好調教員的皮鞭當然會打在男奴的身上,我先拉,其餘3個男奴戴上口塞手扣跪在起點地上等,當我把車拉得比較遠離起點後。


Shirley:點呀,係度慣唔慣呀?
我:。。。。。。
Shirley:講啦,我而家係以同學身份同你講野。
我:咁更係唔慣啦,我尋晚先比妳鞭痛到想死,係呢,點解妳會做呢D既?
Shirley:咁更係錢啦,十幾萬一個月,你話做咩工有?咁得閒八我不如你關心吓你自己好過啦,我前日同你講"你有命出到去先講"唔係講笑架,我眼見大把人出唔番去。
我:吓,點解出唔番去呀!?
Shirley:點解?個付款監護人不斷幫個參加者延期,咁樣點樣出到去?好多時都係個老公唔知做左咩對個老婆唔住,個老婆整蠱呃佢入黎,我眼見有D真係續左幾年唔比個老公走。
我:吓,呢到咁無法無天既咩?
Shirley:呢度好偏僻架,而且公司賺大錢當然亦梳通左好多錢,所以基本只要唔死人都唔會有任何問題?
我:呢度好好賺既咩?
Shirley:傻仔黎既,你知唔知你住呢3個月幾錢?妳太太用左30萬送你入黎3個月架,咁既錢真係幾多星酒店都住到啦,咁呢度比咩房你住?比咩野你食?除左員工人工其他差唔多淨賺,你話好唔好賺?唔好講野住,過左佢地先再講。


這時人力車差不多拉完操場四邊回到起點,每當我拉近他們時我們便就會停止交談,直至拉過了他們時我們才會繼續交談。


Shirley :我唔可以係其他人面前同你講野,比人知道我識你我地2個都無好處,我會被人抄,你無我睇住死得重快,我尋日對你已經留左手喇。
我:咁以妳既經驗我老婆點解送我入黎?
Shirley:好難講,我尋日專登詳細睇你份資料,妳老婆全部程度都選到最大,項目又全選,好多諗住報仇諗住長期困住個老公係度都係咁選架,而且就算我比你出到去,食過屎又同其他男人攪過,你心理上都會出問題啦。
我:我諗我老婆唔會長困我係度既,佢重同我講我只要真係忍受唔到同佢講佢就會立即接我走。
Shirley:真係唔知笑你天真定白痴好,你老婆如果肯比你走駛咩參加呢個計劃,有其他計劃係個參加者想結束訓練就結束既,點解唔參加果D?
我:吓!?其實我真係接受唔到經血,嘔吐物同大便架,亦都接受唔到同性性交,我諗住我老婆下次黎探我我就會叫佢帶我走。
Shirley:咁妳老婆話幾耐番黎探你?
我:佢話每1,2個禮拜就會上黎探我。
Shirley:哈,我同你輸賭丫,如果你老婆2個禮拜內上黎探你,我實現你一個我能力範圍做到既要求,如果你輸,你就乖乖聽我講點做,咁樣你先有機會出番去。
我:咁妳估我老婆幾耐先會上黎探我?
Shirley:3個月訓練期最尾果個禮拜,因為佢要黎續期。
我:吓,我諗我老婆唔會咁對我掛,Shirley,我會聽晒妳話架,妳幫下我,我要點先出到去?


未完待續

沒有留言:

發佈留言