2011年5月21日星期六

重新開始的重要

我是一個唔太喜歡同其他人share 的人,尤其感情上。就比如
如果心愛的人己拍緊拖,我唔想插隻腳落去;
如果拍緊拖就唔想其他人插隻腳落泥。如果真係插左,我會要另一半決定揀邊個。

我唔介意人有過去,因有過去的人才會變得成熟,變得更細心,
但我仲意把我與其他人比,尤其係d 過去式。

我,就是我。起碼,
在你眼前的時候,你不要想另一個
在你眼前的時候,就只有你和我

我是你的一個新開始,一塊大原石 ,你又要開始慢慢重頭來過,
新的開始,你又可以慢慢把這原石塑造成你更想要,更希望的藝術品
所以切忌操之過急

所以我不打算用返你和過去式的名字,(而且全部都一個名,好難分)
喜歡紫色,所以我就是 紫 了

(分開上下的 橫線x5)
=============================================
=============================================
=============================================
=============================================
=============================================

沒有留言:

發佈留言