2011年5月24日星期二

點解你是主人/奴(下)

人人都會有自己的答案,但我會咁睇

因為要比錢lor?
- NO, 工具,場地,都係錢,點會有免費午餐呢。如你找到免費午餐,你又是奴,你有冇想過d工具之前用過幾多手? 如你是主,你有冇想過,你的奴同時又會同d咩人玩? and 你仲有冇絕對的權威?
健康安全?
- NO, 都係果句,你又知對方幾多過去?

我都認,健康安全 係我考慮之一,但重要既係"擁有" ,就好似
你是我的 主人/ 你是我的 奴,而且唔係夠鐘就關係完結
我會期待一個持久的"擁有"

另外,一個match 自己的partner係好重要的。
我是奴,因我想被 xxx; 我是主,因我想xxx人。
如果唔match 咪會搞到:
我係想xxx 而唔係想 yyy丫,我唔要yyy丫
咁仲點keep 到關係,點持久呢

沒有留言:

發佈留言