2009年6月19日星期五

聽說是某S發信給某M看了後.M當了S的奴

某某網站的轉述.我再轉述吧.
它是英文版.中文版是由小N奴提供

I want to be the one to tame you.Blindfold you,Force you to undress,to pleasure yourself for me.我希望能成為馴服你的人、朦著你雙眼的人、強迫你脫衣的人,讓你為了我而使自己快樂。As I tell you how you are nothing to me,and make you tell me I am everything.在我在告訴你你對我來說一文不值,並且讓你告訴我我對你來說是一切。That you love me,that I hate you.你愛我,我恨你。I cause pain to your flesh,humiilate your mind.我讓你的肉體痛苦,並且羞辱你的靈魂。Make you feel the helpless mix of pain with ecstasy,as I forcefully restrain you, spank, fuck and abuse you with toys.讓你感到痛苦和快樂的無助混合感覺,當我強行用玩具拘束、鞭打、插入和虐待你時。And when the game is over and tears have formed,I will kiss, stroke and hold you to comfort your soul而在遊戲結束,淚水流出以後,我會親吻、愛撫和抱住你,安撫你的靈魂。


如果是你會成功打動你的嗎?

沒有留言:

發佈留言