2017年5月4日星期四

奴隸丈夫之育成 9 ~ 假裝 & 10 ~ 自投羅網

奴隸丈夫之育成 9 ~ 假裝


不知睡了多久終於聽到開門聲,Sandy開門進來放下一個飯盒在地上叫我先吃飯,但飯盒一打開其實只是一些吃剩的飯餸,而且沒有餐具她還命令我只準像狗一樣用口吃,吃完飯Sandy就對著一個啤酒杯痾尿。


Sandy:係咪好掛住主人既味道呢?黎,慢慢嗒真D。


對於現在的我飲尿真的不算什麼,很快我已把這杯聖水喝光。


我:Sandy,我星期一想番公司,太耐無做野我好唔習慣。
Sandy:吓,遲多小小先啦,係喎,你諗好幾時再番去訓練未?不如就聽日番去?
我:唔好,果個地方我一定唔會再去。
Sandy:睇黎之前既訓練完全無效,你聽日即刻同我死番去,如果唔係就離婚啦。
我:好,無辦法,如果要我再番去我寧願同妳離婚。


Sandy考慮了一下,可能她知道這次對我太強硬可能行不通。


Sandy:我知你其實唔係想反抗我,會唔會係果度有D野對你做得過份左?你話比我知等我投訴。


我心裡有數她對每一個項目都一清二楚,有很多項目是她特別要求,但我想再假裝一下白痴看看這個天才如何兜。


我:佢地用辣雞係我背脊辣左好多下(說時我就拉高衣服讓她看我背部的文字),佢地又用氣槍射我(我指指身上的瘀傷,其實已減退了不小但仍恐怖)。
Sandy:太過份,對唔住呀老公,我以為佢地只係用辣雞輕輕揩一你下比你感受下,氣槍我以為只係會射一下係屁股,我聽日一定投訴。
我:唔止呀,個訓練員重有迫我食鼻屎,食腳趾甲碎,飲經血,食嘔吐物同食。。。。。屎。
Sandy:吓,我真係唔知個訓練咁重口。


其實看清楚Sandy也不是咁天才,在第一次她叫我簽的合約,她已清楚選擇了以上項目,現在又說不知道。


我:重有。。。。。我比男人攪過。
Sandy:太過份,實在太過份,不如我聽日同你一齊上去投訴,我要佢地保證以後無咁既項目至會再參加。
我:如果係咁不如我搵XXX幫下手?我要佢地關門大吉。


Sandy又在考慮,可能她現在才記起我有一個親戚在內地是高官,而且這種場所亦不是什麼見得光的地方,我的確能令它關門大吉。


我:其實間訓練中心係邊?我真係越諗越接受唔到。
Sandy:等我搵下電郵先,唔知有無del左,而家都夜囉,刷牙訓覺先,聽日星期日,我睇下有無時間同你行下街,如果你今晚想同我訓可以去主人房。
我:唔駛囉,呢度都幾舒服丫,我呢D奴隸係適合訓呢度既。


其實我是給說話她聽,另外亦都真係想一個人諗下野,Shirley沒有說錯,總之出左黎先講,我心諗點解Sandy咁急於再送我上去想困住我,的確除非佢有第2個男人,佢知道我唔接受,所以困住我係最好解決辦法,而且離婚已經對我唔再有用係佢最意料之外,如果她真的有第2個男人我寧願離婚,但凡事要有証據,我決定要將呢件事查過清楚,而且最重要是我決定做番一個人,一個正常人。


到了第2天Sandy煮了一個麵給我吃,我還未吃她已想關門離開,我猜她又是外出見她的姦夫,我不能讓她鎖著我。


我:妳要出去?唔係話同我行街咩?
Sandy:我有D事要出一出去,好快番,番黎先睇下有無時間同你出去行下。
我:好快番?今晚十點呀?唔緊要,妳去忙妳既事,不過我一陣都會出去見下D朋友。
Sandy:唔得,我唔批准。


Sandy想離開刑房鎖門,我立即跟著她離開房門不讓她鎖我在房內。


Sandy:你真係作反,你今日夠膽走出去就等住同我離婚。


我沒有回答她,拿回自己的手提電話銀包,梳洗後便離開了,我去找了一個可能能令我不用離婚的人,我在奴隸訓練中心的訓練其實並非全無得著,既然連屎都食過,又有什麼事接受不到,以往我自尊心極強,怎可能告訴別人這些醜事,但現在我拋開一切,我找外父飲茶把這幾個月的醜事告訴外父,起初他也半信半疑,但見我說到流下男兒淚,他就知道我說的是真事,他即時致電他的女兒Sandy查問,Sandy當然是吱唔以對,外父亦只能語重心長勸她不要這樣。


晚上回到家裡後Sandy不久亦回來,我已有離婚的心理準備,但不知Sandy是否聽了外父的說話良心發現,態度明顯有些轉變,我們像談判一樣,最後我們決定維持番好似我未入去訓練中心前的狀況,對我來說算是一個莫大的勝利,但我知如果她真的是有第2個男人,現在的只是她表面的功夫。




第2天我和她回到公司,公司的舊員工全部已被開除,就好像全公司也沒有我的心腹,他們甚至好像不知道我是這間公司的老闆,亦好像不知我是Sandy的丈夫,Sandy只向公司員工介紹我是公司的合夥人,先前到了國內工作,但對於我是她丈夫身份隻字不提,但最特別還是公司居然請了一個總經理,這個年輕的小子在我進入訓練中心的第二天便已上任,好明顯是Sandy一早已安排好,我好肯定他就是那個姦夫,我決定要加快我的調查進度。

奴隸丈夫之育成 10 ~ 自投羅網


我下午外出找一個大學時的同學,在大學時他已是一個很有名的黑客,畢業後從事網路保安工作,我向他請教如何能監控一個電話,原來簡單到唔信,晚上我乘Sandy洗澡時偷取她的電話,先Copy一份完整資料進電腦,再裝上黑客程式,再用另一同款電話做影子電話,現在她電話的一舉一動我已完全掌握。


再第2天大約9時我和她回到公司,我坐在自己的辦公室,但全程監控著她的電話,大約10時左右她便收到whatsapp;
男經理:Honey,一陣一齊食Lunch好嘛?
Sandy:我都想,不過隻野番左黎,佢實要我同佢食架。
男經理:妳又話佢係妳奴隸,奴隸唔係聽晒主人話既咩?我已經成幾晚無同妳一齊。
Sandy:你乖啦,星期六日咪黎左你度陪你囉,佢連我老豆都出埋,我呢排點都要收臉下。
男經理:咁樣唔係辦法喎,前果排我地日夕相對都唔知幾開心,日日做幾次,而家就要偷偷摸摸咁,點解唔可以直接同佢離婚姐?
Sandy:佢始終對我好好架,佢又唔係有咩過錯,我點樣開口同佢講離婚,而且我父母都好鍾意佢,我唔想佢地唔開心。
男經理:咁我地以後都係咁?
Sandy:我呢排會順住佢先,等佢無咁大戒心我就會試下再帶佢番去,今次會長困住佢,起碼困幾年先講,幾年後你重愛我先算啦。
男經理:都好,不過我唔理,今日妳一定要同我食Lunch。
Sandy:好啦,我諗下辦法。


大約一點食飯時間,其他同事亦陸陸續續外出吃飯,Sandy敲門進來我房間,我假裝全不知她目的。


我:係咪夠鐘出去食Lunch?
Sandy:老公,你番黎我地日日鬧交,好似未正式玩過,我諗到樣野好刺激既,想而家同你玩?
我:玩咩咁刺激?
Sandy:不如你而家除晒D衫,我將你緊縛,蒙住眼,塞住口,放置係枱底,跟住我自己出去食Lunch,番黎就帶外賣番黎用腳喂比你食,食完比你射,你話係咪好刺激。


我心想妳想同個姦夫出去食Lunch就諗D咁既緊縛放置,Ok,我就比機會妳。


我:係喎,真係好刺激,不過可惜我而家要過去台灣傾D野,大約4,5日先番黎,不如番黎先玩丫,重有,我下面個鎖過唔到機場安檢,麻煩妳解開佢。


她聽到我4,5日才回來,就好像小孩子放暑假般笑了出來,但我當然不是過台灣,我是回那個男奴訓練中心,我問另一個有中港牌的生意朋友借車,說自己的車壞了,因為一切既然在那個中心開始,就由這個中心開始調查,事實我一早已查過我自己車子導航的行車記錄,已經鎖定地點,而且地點更在我那個親戚高官的管轄範圍,真的是天助我也,第一晚先探訪我的親戚,亦要求他的幫忙,他由細看著我長大當然一口答應。


第2天我的親戚就帶同一隊公安和我一同去到這個男奴中心,當然把中心負責人嚇死,事實上如果這間公司是合法的就算是高官也不易剷平,但這種見不得光的場所要剷平卻易如反掌,我對負責人說我只是來查事情,如果他們合作和配合我之前受的事可以一筆勾銷,他們當然只能答應我於是叫我親戚帶同公安先行離去,如果我不滿意幾天後才掃平這裡。
這時我監控Sandy的電話竟然收到一個叫Wing發的Wechat訊息。


Wing:X太,妳知唔知妳老公黎左呢度?
Sandy:吓,佢居然自投羅網,不如咁,妳搵D員工幫我捉佢入倉,我聽日上黎補番簽名同交錢,唔會小得妳封大利事既。
Wing:我諗妳真係唔知妳老公黎做咩,佢帶左個猛人同成隊公安黎,我地都唔知駛唔駛關門大吉,我本來就係想妳求下妳老公,而家睇落妳幫我地唔到,我有咩消息再通知妳啦。


我大力拍了桌面一下。


我:邊個叫阿Wing?
Wing:我。。。我係,先生你點解識我?
我:妳係度咩職位?
Wing:我係呢度既銷售主任。
我:其他人走,阿Wing係度幫我就得喇。


其他人離開房間後。


我:我知係妳教我老婆困我係度,妳點識我老婆?點解妳要咁做?
Wing:先生,寃枉啊,我只係見過你太太幾次,第一次係一個已經送左佢老公入黎既女人帶佢黎,介紹我地中心比妳太太,我就同你太太講解呢度有咩服務,但佢最關心就係呢度係咪可以困住個人,佢出手好闊綽,第一次傾完就比左封大利事我,我第二次見佢就係佢同你黎果次,佢又係比左封大利事我叫我有咩就同佢匯報,跟住第三次就係續期果次,最後一次就係佢上次黎接你走,係你太太自己要困住你,我地只係照做生意。
我:咁你地呢度有咩服務?
Wing:不如你睇下呢份詳細單張了解下先。


Shirley沒有說錯,這裡的確是有自願參加計劃,參加者可隨時中斷訓練計劃但當然已付的費用不會退回,自願參加者可選訓練期長短,訓練強度及訓練項目,睡房種類(8人倉,4人倉,2人倉,單人倉,酒店式住房,高級套房),膳食種類(一般膳食即豬哨飯,高級膳食即是正常飯菜,指定膳食即參加者按照自己心意購買),另外可指定調教員,對於一些有被虐待狂的人入來真的有如渡假。
但被妻子騙進來的就像我一樣,要中斷計劃則一定要付款監護人批准,而且付款監人可自行續期及隨時更改計劃內容無需參加者從新同意,即是如果我被Shirley騙來多一次,我一定沒命出番去。


我:如果我太太問我上黎做咩,妳就講我查詢呢度既訓練計劃,如果妳講錯野我叫你老闆抄左妳,另外我重有一個要求,如果你地做得到之前既事就一筆勾銷,我要咁咁咁。。。,如果妳話唔到事就問下妳上便。


半小時後我被請到高級套房,我換上浴袍等候,15分鐘後就有人敲門,進來的就是穿便服的Shirley,只見她雙眼通紅,有點想發怒但又強制著。


未完待續



PS作者TOMMY LEE 說:

首先多謝大家仍有看及支持小弟的作品,此輯故事亦已去到尾聲,將會在第13節完結,對於有朋友說今次故事比較沉重,原因可能因為今次寫作手法上有些轉變,減小一些SM細節上的描寫,加重戲劇上的效果,無論如何多謝大家意見,吸收後對於以後創作會加以改進。
 

沒有留言:

發佈留言