2014年12月21日星期日

我與太太的SM生活(外傳)03

我與太太的SM生活(外傳)03
http://20130725.blogspot.hk/2014/12/sm03.html?zx=a57223dde6de465e

        阿兒:姊姊我重有D問題想請教下,不過可唔可以叫姊夫回避一下先。
        SANDY : 賤人你去洗左個廁所先,洗乾淨D呀下,我一陣間檢查,唔乾淨你就知死。

        在我入廁所關上門後。

        阿兒:姊姊,我想問其實點先可以將個老公訓練成自己既奴隸?
        SANDY : 嘩,妳叫我點答妳呀? 我教妳咪姐係推自己個細佬去做奴? 唔,我叫妳黎睇呢D真係教壞左妳。
        阿兒:唔關姊姊事,其實我好細過對呢D已經好有興趣,同阿榮暗示過佢完全無反應,但我時不時會上網睇下野。
       SANDY : 咁啦,妳叫我推個細佬去做奴我真係做唔出,但借個奴比妳玩就無所謂,玩咩都得,唔好有性就OK啦,QUEENIE都成日黎同我一齊玩架,妳鍾意同我一齊玩又得,鍾意自己玩又得,係呢度玩我有齊工具,妳鍾意借佢出去玩都無問題。
        阿兒 : 玩咩都得? 鞭打,擴肛同人間便器都得?
        SANDY : 除左黃金同埋MAKE LOVE咩都得,玩HANDJOBS , FOOTJOBS同ORAL都無問題。
        阿兒 : 咁我搵過禮拜黎同姊姊學下野,滿足下我咁多年既心癮先。

     
        但在阿兒未來同SANDY一起虐待我前,我已經歷一次過被多個女性虐待,一個星期天SANDY化妝換衫說外出一會,吩咐我做好家務等她回來,大約中午我已 聽見門外一大群人聲,我的心只有害怕腦內一片空白,入來的是SANDY舊公司的同事,REBECCA , ANITA , MANMAN , MICHELLE , EVA , ANGEL及另一個阿兒,SANDY的這個朋友堆有一個非常特別之處,一是年紀很大也未結婚,二是已經離婚,所以我覺得她們極喜歡破壞其他朋友的感情生 活,即是很不喜歡其他朋友的另一半,那時我和SANDY拍拖時她們曾在SANDY面前狂數我的缺點,我也表明過不喜歡她們,她們今次來我知道我應該沒有好 結果。

        SANDY : 重唔去斟茶出黎比客人。

        當然在我斟了八杯茶出來後,和上次一樣茶几上已放了幾束麻繩。

        SANDY : HONEY , 頭先飲茶果時我地講開日本AV, 佢地話D SM緊縛好勁,我話我識縛佢地話唔信WOR , 可唔可以辛苦你做下MODEL示範下,我淨係縛一個花架咋,我諗我開到聲你應該無問題掛,無問題就除剩條底褲跪係度等我一陣啦。

        我猶豫了一刻但見SANDY怒目一瞪 , 我只好除剩底褲跪在廳中,但SANDY並沒有立即來縛我,反而是和她們談天說地。

        SANDY : 揸埋耳仔跪。

        我的羞恥心被侮辱到極限階段,一個大男人在8個女性面前揸耳仔跪著,除了底下頭不看任何人一眼我什麼也不敢做,大約跪了半小時SANDY才來用她熟練的手法把我盤膝緊縛著。

        SANDY : 滿意未? 而家信我識縛人未?
        REBECCA : 信喇信喇,妳地成日玩SM架,有無攞條鞭鞭你老公要佢幫妳奶腳趾?
        SANDY : NONONO , 佢一早唔係我老公 , 我飲茶果時咪講左佢而家係我奴隸囉。
        阿兒 : 幾時開始架 ?
        SANDY : 一匹布咁長,唔好提 , 總之佢唔係我老公係我奴隸 , 大家睇完未,睇完我解番開佢喇。
        ANITA : 又話打麻雀? 麻雀蟲咬呀,打埋先解開佢啦。
        SANDY行來我耳邊說 : 唉,佢地真係麻煩,你忍一陣先,我打幾鋪即刻黎解你。

        "打幾鋪即刻來解我" ? 我只覺她們是預先夾定,說的話一早已夾定 。。。。。。,打麻雀的有SANDY , REBECCA , ANITA同阿兒,第一鋪阿兒出沖了一鋪爆棚給REBECCA。

        阿兒 : 第一鋪出沖爆棚,乜咁邪架,我知啦,妳老公對住我,對死人眼想喊咁,我唔輸就有鬼啦,執位呀。
        SANDY : 妳唔好姓賴,妳唔想佢望住妳姐,我有辦法。

        SANDY的辦法就是為我戴上一個皮頭罩,雙眼和口部可拉拉鍊封閉。

        SANDY : 而家封左佢對眼妳無得賴啦。

        她們繼續打麻雀,但幾鋪過後SANDY當然是沒有來解開我的意圖,反而是沒有打麻雀的幾個女性發現了SANDY放在茶几下格的一些SM工具。

        MICHELLE : 呢樣我見過,我同我條仔睇AV見過用黎封住D女個咀,跟住條女就會係咁流口水。
        SANDY : 妳地鍾意就搵佢黎玩下D玩具,唔識用就問我點用。

        我看不到是誰,只知有人打開我面罩口部的拉鍊。

        MICHELLE : 嘜大個死人口啦,唔係我地點放個波入你個口。

        她們為我戴上口波後,幾分鐘後我的口水已不自主地從口波的洞漏出來。

        EVA : 嘩,原來真係會流口水wor , 成個白痴仔咁。
        ANGEL : 咁又唔關佢事,係個波令佢流口水姐,重有一個wor , 不如我同妳戴下睇下妳係咪一樣會流口水。
        EVA : 妳想SM我,好難啦!
        MANMAN : 重有咩玩呀?
        MICHELLE : 有,果D AV成日玩奶腳趾。

        我看不見SANDY有沒有比反應,但我的口波已被除去。

        MICHELLE : 黎,聞下我對襪香唔香先。
     
        我的鼻孔被MICHELLE放近一對綿襪 , 幸好女性的襪一般不會太臭。

        MICHELLE : 做咩唔答我架 , 我對襪香唔香 ?
        我 : ..........香 , 香。
        MANMAN : 聞下我聞下我 , 不過我無著襪你聞下我對鞋啦。

        如是者ANGEL也把她的絲襪和EVA也把她的鞋迫我聞,比較下EVA的鞋有點臭,跟著有一隻腳伸到我的嘴前,雖然看不到是誰但我的奴性區使我伸出舌頭舔了起來。

        ANGEL : 知唔知隻腳邊個架? 估中有獎,估錯要罰。
     
        照常理ANGEL問得呢隻腳應該唔會係ANGEL,我心想估其餘三個是但一個吧。

        我 : MICHELLE既?
        ANGEL : 真係叻唔切,我問得你就一定唔係我既咩? 蠢成咁唔怪得要做奴隸。而家我罰你幫我奶埋另一隻腳。

        我奶完ANGEL的另一隻腳後,又有另一隻腳伸到我的嘴前要我奶。

        MICHELLE : 咁你而家奶緊呢隻腳係邊個架?

        我 : MICHELLE既。
        MANMAN : 錯,係我既,點解你估來估去都係估MICHELLE架? 你暗戀MICHELLE呀 ? 你咁想奶MICHELLE對腳,好啦,MICHELLE比妳隻腳佢奶。

        MICHELLE : 再估,你而家奶緊呢隻腳係邊個架?
        我 : MICHELLE。
        EVA : 嘩,你真係蠢成咁,我地叫得你估會唔會話比你聽係邊個? 繼續奶腳趾啦。
     
        她們再換了另一個人的腳,照道理一定是輪到MICHELLE,所以我再估MICHELLE。

        ANGEL : 錯,又係我呀,我地無話唔可以要你再奶多次架,我覺得你D IQ同D白痴仔真係有得揮。
        MICHELLE : 你連估我四次,我諗你真係好想我比腳趾你奶囉,好啦,比你奶下啦。

        複數女王就是有這個力量,單是估腳趾已可把我羞辱至死。

        MICHELLE : 重敢唔敢估係我既?
        我 : 。。。。。。
        ANGEL : 估啦。
        我 : 。。。MICHELLE。
        EVA : 咪估中囉,幾叻仔。
        MICHELLE : 係咪話有獎。
        MANMAN : 咪獎佢奶埋妳另一隻腳
        ANGEL : 唔好,獎佢呢樣啦,呢樣唔駛教都識用啦。

        突然感到背部灼熱,當然是被她們滴蠟,在滴蠟的同時,乳頭又被人夾上乳頭夾。

        MANMAN : 嘩,呢樣野唔係女人用既咩,男人用黎做咩?
        SANDY : 插屎忽囉!
        MICHELLE : 插唔插得佢?
        SANDY : 得,妳地唔怕睇就除左佢條褲插佢。
        EVA : 怕咩,我地幾十歲人有咩未見過? 係未玩過男人既姐,唔駛錢有得玩點解唔玩?

        她們連潤滑劑也沒有用便把那支假陽具插進我肛門。

        ANGEL : 開呢個制好似會轉。
     
        她們還要一路用皮鞭抽打我,到底她們是憎我還是很多人都是虐待狂?

        SANDY : 我急尿潻,不如玩下野,我平時得2,3個人做唔到,今日咁多人一於比個聖水浴佢嘆下,妳地幫我抬佢去浴肛先。

        大約是四個人一起抬我,當然足夠力量把我放進浴肛內躺下,跟著便有人對著我的頭小便起來,看不見但估計是SANDY。

        SANDY : 妳地痾尿就對住佢個頭痾,咁多人好快淹過佢個頭。

        果然久不久便有人入來小便,很快尿液便已經差不多覆蓋我的口鼻。。。終於尿液覆蓋了我的口鼻,我驚慌掙扎起來,SANDY喝令我唔準旭,再在我的口插入一支飲管讓我呼吸。

        SANDY : 我地出去食晚飯先,你慢慢嘆,我食完飯番黎放你。

沒有留言:

發佈留言