2014年12月8日星期一

我與太太的SM生活(外傳)02

我與太太的SM生活(外傳)02

       距離外父生日已有一個月,但SANDY並沒有主動找阿MAY和阿兒來,反而是阿兒主動找SANDY,這天晚上吃完晚飯,SANDY正在看電視,而我當然是跪在她腳前為她奶腳趾,突然阿兒打電話來。

       阿兒 : 家姊做緊咩 ? 得唔得閒講下電話 ?
       SANDY : 得閒,睇緊電視咋麻,有咩事 ?
       阿兒 : 無呀,果次妳咪話叫姊夫表演奶腳趾比我地睇下既,幾時呀 ?
       SANDY : 吓 ! 我諗住講下笑咋,妳又會咁認真既 ?
       阿兒 : 我諗住有得開下眼界咋。
       SANDY : 好啦,既然我講左出口就一定做得到,不過咁,佢始終都係妳姊夫,我點都要顧及佢面子既,呢單野妳唔好同任何人講,妳老公都唔好講,我叫埋QUEENIE同阿MAY就今個星期日中午飲完茶去我屋企玩下,好唔好 ?
        阿兒 : 好,到時見。
     
        SANDY : 賤人你聽到啦,星期日有排你玩,四對靚腳有排你奶呀。

        星期日SANDY先外出飲茶,大約一點幾便和QUEENIE,阿MAY同阿兒回來。

        SANDY : 重唔去斟幾杯茶出黎比客人飲 ?

        當我在廚房斟了四杯茶出黎後 , SANDY , 阿兒及阿MAY坐在長梳化 , 而QUEENIE則坐在另一張獨立梳化 , 但令我心寒的是茶机上已放了幾束麻繩 , 我沒有辦法只能硬著頭皮照把四杯茶放在茶机上。

        SANDY : 大家飲杯茶先 , 賤人你 , 同我除剩條底褲跪係度。

        我在猶豫 , QUEENIE慣常的陰陰咀笑 , 阿MAY同阿兒則比較緊張 , 等待著我的反應。

        SANDY : 咁唔聽話都係離婚把啦 !

        我只好脫剩底褲跪在廳中 , 當然是低下頭 , 尤其不敢望阿MAY同阿兒。

        SANDY : 嗱 , 賤人 , 你上次係澳門輸左幾皮野我其實重未罰你 , 我今日就要比個深刻既教訓你 , 睇下你下次敢唔敢賭錢 ?

       說完SANDY就行來用麻繩將我上身緊縛 , 縛好就行回梳化坐好。

       SANDY : 躝埋黎啦 !

       SANDY把右腳蹺在左腳上 , 跟著輕佻地說。

       SANDY : 嗱 , 妳地預備好未呀 ? 黎架喇 , 黎架啦 , Showtime。

        SANDY脫下右腳上的平底鞋,把鞋窩罩住我的口鼻,阿兒同阿MAY看見我這樣賤格的樣子,終於忍不住流露出侮辱的笑容出來。

        SANDY : 大力D聞呀,香唔香呀 !?
        我 : 。。。香 !

        聽到我說出這樣的答案,阿兒同阿MAY心裡有數其實我其實只是SANDY的奴隸,不說出口只是不用明知固問吧了。

       SANDY : 而家做你最專長既野啦,幫我奶腳趾呀。

       我猶豫了片刻,但還是低下頭伸出吞頭奶SANDY的腳趾和腳趾隙,再不理會在阿MAY及阿兒心目中姊夫的尊嚴,因為我唔想離婚便只有這樣做,而阿MAY同阿兒當然看到嘩嘩聲。

        SANDY : 阿兒,妳係咪話想試下比人奶腳趾咩感覺? 除鞋除襪我叫姊夫幫妳奶下。
        阿兒 : 好呀好呀。

        阿兒急不及待脫去腳上的波鞋和綿襪,蹺起腳等待著我為她奶腳趾。

        阿兒 : 姊夫唔該晒喇。

        我只好伸出舌頭奶阿兒的腳趾,阿兒亦是我人生中第4個為她奶腳趾的女人。

        阿兒 : 姊夫,我D腳趾好唔好味?
        我 : 。。。好味?
        阿兒 : 吓, 好味 !? 咁我同2姊邊個D腳趾好味D,不如你詳細形容下我地D腳趾係咩味道。

        如果從我的行為可判斷我為被虐待狂,咁從阿兒的說話亦好肯定佢係一個虐待狂。

        我 : 可能妳地行左一陣路出左小小汗啦,有小小咸味。
        阿兒 : 姊夫果然對奶腳趾好在行,小小咸味都講得出口。
        SANDY : 阿MAY都除鞋試下啦。

        反而阿MAY比較猶豫,好像不太想的樣子,這時QUEENIE亦遊說阿MAY脫鞋,阿MAY就半推半就地脫去鞋襪被我奶腳趾,但奶了幾下她已叫停。

        阿MAY : 唔得唔得,好痕,我受唔到。
        SANDY : 淨係得痕既感覺?
        阿MAY : 其實唔係好舒服,但係最主要覺得姊夫咁樣好賤,我唔係好想咁,睇下就無所謂。

        其實三姊妹中阿MAY給人感覺最硬,搵錢亦最多,對丈夫亦很嚴肅,如果三姊妹中找一個最似女王一定是她,而阿兒更加完全是小鳥伊人的感覺,講說話細聲到幾乎聽唔到,但現在証明SM的心態與現實中往往是相反。

        阿兒 : 家姊重有無其他勁野表演下呀?
        SANDY : 吓,妳個八妹仔吖,話妳無虐待在都無人信,妳想睇咩吖?
        阿兒 : 如果叫姊夫表演......飲聖水會唔會太過份?
        阿MAY : 咩係聖水?
        QUEENIE : 尿,女主人既尿,阿兒果然係同道中人啊吓。
        阿兒 : hehe , 學下野姐。
        阿MAY : 嘩,講真架 !?
        SANDY : 講真,妳地姊夫就係鍾意呢D,不過今日睇到既野妳地唔好講出去,我始終要顧下佢面子,妳地等我一陣。

        SANDY入了廁所,出來時當然是拿著盛著金黃色液體的啤酒杯,而我當然是要在阿MAY同阿兒面前喝下這杯尿。

        阿兒 : 姊夫好野,不過會唔會係啤酒黎咋?
        SANDY : 哈,妳個八妹仔,咁妳點至信呀?
        阿兒 : 不如我去廁所整杯出黎,姊夫飲埋比我睇下吖。
        SANDY : 好,又唔係我飲有咩所謂。

        當然阿兒呢個虐待狂立即入廁所整多杯聖水出黎要我飲。

        阿兒 : 我信啦,姊夫真係好勁呀,不過我D尿好味D定姊姊果D好味D? 重有尿其實咩味架?
        SANDY : 咁都駛問,更係我果D好味 , 妳姊夫飲開有感情麻,至於尿係咩味留番比妳姊夫答。
        我 : 。。。同身體狀況同食過咩食物有關,有時會好咸,有時又好苦。
        阿兒 : 咁如果食左糖痾D尿會唔會好甜,姊姊下次叫姊夫試比我睇下吖。

        阿MAY對於SANDY及阿兒對我羞辱的說話似乎不太有興趣,說開過眼界便離開,QUEENIE亦同阿MAY先離去,反而阿兒重好似意猶未盡留係度。

(待續)    

沒有留言:

發佈留言