2017年4月23日星期日

奴隸丈夫之育成 3 ~ 再遇

奴隸丈夫之育成 3 ~ 再遇


Sandy:3個月姐,我每1,2個禮拜就會黎探你一次,最多咁,如果你真係頂唔順我就立即接你走。


“這個白痴 為了陪妳活一次 沒智商 得個痴”,其實在事情分析上我不是白痴,但在情感上是,最後我簽了名,而她當然立即在付款監護人欄上簽了名。


Sandy:老公,你真係乖,我無諗過你為左我會肯接受訓練,等我獎你服侍你一下先,如果唔係要3個月後先可以再服侍你喇。


Sandy先親了我幾口,跟著她把一隻腳放到我的鼻前,一隻手為我自慰,只十多下已忍不住射了出來,我亦嘆為何最後一次會如此短暫。
Sandy解開我的繩,跟著拿著合約說去辦些手續,我呆坐房間等候,終於再有開門聲,但進來的竟然是2個穿著軍服的女性。


我:請問我太太呢?
其中一個女職員:X先生,你太太已經番左香港,你應該都知你簽左名參加我地提供既奴隸訓練計劃,由而家開始我地中心職員問你先好講野,如果唔係會受到懲罰。
另一個女職員:你係呢度既編號係3140,亦即係你係呢度既名就係3140,你可以稱呼我地做Madam,由呢刻開始直至完成訓練,你要完全服從我地中心職員既說話,你每日都會接受唔同既訓練,每個訓練都會評分,直至合約列明既訓練全部達標,如果唔係你唔駛旨意走,如果你提早訓練達標,我地會問你既“付款監護人”會唔會比你提早完結訓練,另外你都知你要離開呢度一係訓練期完結,一係“付款監護人”提出提早完結訓練,重有無野唔明?


我搖搖頭,立即被女職員打了一記重耳光。


女職員:我地問你野你要用口答,今次就算數,下次再犯咁既錯就要受重罰,重有無野唔明?
我:無,Madam。


跟著她們就為我戴上一個有鎖金屬頸圈,套上他們提供的CB,是密封式的連蛋蛋也包著,只有一個小孔用來小解,跟著她們就帶我去另一個房間,這間房間很大但十分簡陋,幾乎沒有傢俬,盡頭有點像公眾浴室,她們把我雙手用手扣反鎖在背後。


女職員:3140你跪係度等,一陣會有另外一個人黎招呼你。


之後她們就離開了房間關上門,而我則跪在地上等候,由於今天的車程及剛才的虐待,人的精神上很疲累,加上等了差不多半小時仍沒有別人來最後跪著睡著了,特然被“啪”的一聲巨響嚇醒,張眼一看是一個穿女王裝長皮靴的女性用手上的長皮鞭大力打在地上,可能她見我還未十分清醒,就一鞭打在我的身上,我抬起頭和她四目交投,我和她也有點錯愕,因為她就是我多年前讀夜校時的一個同學~Shirley,我們現在每年在同學聚會中仍會見1,2次面,想不到竟然是在這樣的情況下再遇。


Shirley:Martin!?點解你係度架?


一時間我也不知該怎說,Shirley立即翻看她手上的一份文件。


Shirley:咦!你係你老婆送你入黎架喎,你做左咩得罪左老婆佢要咁樣整蠱你?
我:點解咁講?
Shirley:點解咁講?你有命出到佢先講啦。


正當我想繼續追問,Shirley已為我戴上一個口波。


Shirley:雖然我同你係老同學,不過工作還工作,我係呢度既工作就係要調教你成為一個滿分既奴隸,有機會先再同你講多D啦,而家聽清楚我講既野,我係你呢個調教訓練計劃既主調教員,你大部份既訓練都會由我進行,但有時我放假就會有其他調教員代我調教你,你每日7點要起身,半小時梳洗同洗手間時間,半小時食早餐,8點至12點進行第一個訓練,12點至1點食午餐連洗手間時間,1點至5點進行第二個訓練,5點至6點晚餐連洗手間時間,6點至10點進行第三個訓練,10點番倉訓覺。重有你頸果條狗圈唔係一條普通狗圈。


Shirley用一個搖控器對著我的狗圈按了一下。


Shirley:3140
我:係,Madam


但當我一說話,頸圈立即發出高壓電流,一個絕不好受的激痛程度。


Shirley:咁我諗你都知如果呢個功能開左即係叫你唔好講野,呢個功能每晚10點至早上6點自動開啟,第1次係4份1電流即係你頭先果個程度,第2次發動就會去到2份1電流即係比你頭先勁一倍,通常一般人都會全身麻痺半小時,第3次發動就會Full Power出,大部份人會全身麻痺幾個鐘,最差情況會死,晚上10點至早上6點除左講野,擅自離開倉門立即自動觸發2份1電流,任何時間離開大閘立即自動觸發Full Power。


Shirley:如果訓練上唔達標或者有咩犯錯,輕微既就由我地調教員直接處罰,如果嚴重既就會交比懲罰組處理,不過我讙你就唔好試,你會好慘架,要注意既差唔多係咁,而家你行去果便。


Shirley行來在10尺外左右拿起一支水喉,她開動強力水喉射向我的身體,水力很猛,射在身上其實很痛,尤其是射在下體時,基本上稱得上是水刑。


Shirley:呢D水混和左消毒藥水,幫你消毒用,而家擰轉後面。


沖洗完後。


Shirley:而家8點幾,一場同學,今日早D比你番倉訓,聽日先正式開始訓練。


未完待續

沒有留言:

發佈留言