2014年5月3日星期六

那些年.我們的SM (6)

阿詩解開 Sue 嘅頸圈同手腳銬之後,Sue 就嗱嗱林將身上嘅女僕服、絲襪同埋個白色棉口罩都除低咗,放咗喺個我依家困住咗嘅鐵籠旁邊。我見到阿 Sue 身上原來有條鐵造嘅底褲,然後佢立即換上我哋學校嘅夏季校服,等啊 Sue 換住衫之後,佢就開咗我嘅鐵籠。呢個長方形嘅鐵籠,入面有塊膠板喺底,而出面有三個鎖頭,Sue 用鎖匙開晒三個鎖頭先揭得開個蓋。
我立即起身諗住走,點知唔記得手腳被棉繩綁住咗,Sue 立即拎出手機㩒咗兩下。「嗚嗚⋯」我碌嘢突然電到麻痺咗,成個人彎腰抱住下體,我再望咗望,咦我都有條同阿 Sue 一樣鐵造嘅底褲嘅?見唔到自己碌陽具,用手扯佢都扯唔走。

「你唔洗諗住走得到啊,我同阿詩主人都有 你條貞操帶嘅遙控器,電話收到嘅地方都可以好好『奬勵』你嫁,仲可以 Check 到你喺邊!」Sue 解開咗我手腳嘅繩,拎開咗我嘅口塞同入面嘅填充物:女性底褲。原來呢條就係傳說中嘅貞操帶,我成個人坐咗喺度發呆,一晚之間就俾兩個女仔睇晒兼比人鎖住咗 自己碌嘢,身為男人真係好無面。

「初頭夜晚可能會辛苦啲,一漲就會頂到實一實,遲啲你就慣嫁啦,快啲著⋯ 著我套女僕服啦,阿詩主人話乜就要做乜嫁啦知無?」Sue 有啲面紅咁講,佢拎起自己條好厚嘅黑色絲襪比我,示意叫我著。唔知好彩定唔好彩,因為我其實同佢兩個都差唔多高,所以條裙都算啱身。

「咦仲好睇過我著喎哈哈!嗱著埋呢對高踭 鞋啦,10cm 高算係初階嘅訓練黎,你以後一返到黎就要著住呢 Set 嘢嫁啦,我今晚又有新衫著囉呵呵呵!」Sue 拎住對黑色嘅高踭鞋放咗喺地下。「我可唔可以唔著啊?留返啲男性尊… 啊!!停…停手啊!」我又再一次被電擊下體,阿 Sue 喺度偷笑咁指住地下,裙下面有啲黃色液體慢慢咁喺我貞操帶沿絲襪流出。

「你個賤人,洗唔洗著住我套衫就興奮到失 禁啊哈哈哈!啊你頭先話咩話?再講多次?」Sue 又㩒多手機一下。「啊啊!無…無嘢!」「咩無嘢啊?阿詩唔喺度嘅我就係你主人」「係係主人…啊啊啊」「咁你應該點講啊?」「多…多謝 Sue 主人奬勵」我成個人瞓咗喺地下,啲尿搞到條圍裙黃咗一大灘。

「起身,快啲著咗對高踭鞋佢!」Sue 指住地下對鞋。我立即撐起身之後著上去,Sue 就嗱嗱林掛咗兩個鎖路上去鎖好。「要解開嘅就問阿詩啦,鎖匙就佢 Keep 嘅,求我都無用嫁!」然後佢示意我比對手佢,佢幫我喺手腕戴上兩個手扣兼鎖好,中間以一條鐵條連繫,結果我左右手都掂唔到,鐵條中間有有個圈,Sue 將鐵鏈穿過,連去尋晚廁所牆頂嘅鐵圈,令到我雙手只可以舉起。同樣地,腳腕都係咁用鐵條強制張開,用條短少少嘅鐵鏈連住喺牆腳嘅位置度。

「噓!我幫你洗好咗地下先,無時間睇住你 食精液啦!」Sue 開個花灑係咁淋我,兼洗埋地下「阿 Sue 你唔好玩水啦,快啲搞掂就走啦!」阿詩喺出面拍門大叫。「係啦佢個死嘢反抗嘛,你食咗早餐先啦主人」阿 Sue 回應。然後 Sue 搬咗支柱過黎,柱上面有一個類似肛塞嘅嘢,有條喉連住部機器。

阿 Sue 入咗我裙底度,除低咗一半絲襪,然後搞咗搞條貞操帶。「okay 掂晒,尿管駁好啦,自己坐上去個肛塞度啦!」佢拎住手機示意會放電,但個肛塞嘅高度就算我著咗高踭鞋都要差少少先坐到落去,我努力咁扯住腳踝連住牆腳嘅鐵 鏈,用腳尖提起成個人,阿 Sue 幫我對準個肛塞,拍咗拍我隻腳示意我坐落去。我慢慢咁降低,開始 Feel 到個肛塞… Sue 突然一嘢打落我隻腳度!我成個人坐咗落個肛塞度,痛到立即彈起!

「啊!!!」我大叫,阿 Sue 立即將將個連住機器嘅口塞塞咗入去,然後用膠紙喺外面包咗四五層,打咗我塊面十幾巴,拍咗拍我個咀。「作死你咩咁大聲!嗱我陣間倒啲今朝我哋兩個嘅尿落去 部機度,之後部機會用牛奶同你灌腸四五次,最後就將呢啲嘢混合好送入你個口度,唔洗諗住扯甩佢啦,啱啱咁掌刮你都無甩,乖乖咁食牛奶早餐啦你!」

下!食自己啲屎同飲尿當早餐?點解我要咁 折墮… 我係咁擰頭示意唔好,結果我諗大家都知道,Sue 又再次放電啦,我 Feel 到自己又再次失禁,啲尿沿住裙底條喉流到機器度… 我唔小心望到阿 Sue 對腳,雖然比阿詩嘅肥少少咁多,但一樣咁吸引!下體不自覺咁漲咗,但又扯唔起,迫住迫住好痛!

「望咩望啊死腳膠,陣間返到學校會幫你整張假嘅醫生紙請兩日假,你呢幾日都留喺我哋度啦!唔洗旨意走啊你!」Sue 笑笑口咁講,然後開著部機器佢⋯

尋常百姓:kennyc在5小時貼上論壇的~我第一時間給大家看XD
             

沒有留言:

發佈留言